- Ogłoszenie nr: 173790
- Data ukazania się ogłoszenia: 02 października 2015 r.
Izba Celna w Krakowie
- Dyrektor
- poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko:
- referent
- do spraw rozliczania należności celnych i podatkowych od towarów importowanych oraz innych dochodów
- w Wydziale Rozliczeń Ceł i Podatków od Towarów Importowanych oraz Innych Dochodów
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.
Wymiar etatu: 1
- Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu
- Izba Celna w Krakowie
Al. Krasińskiego 11b
31-111 Kraków
Miejsce wykonywania pracy:
- Nowy Targ
- Al. Tysiąclecia 33
34-400 Nowy Targ
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- rozliczanie należności celnych, podatków i innych dochodów budżetowych oraz dokonywanie korekt,
- przygotowywanie odpowiedzi i udzielanie wsparcia kontrahentom, organom celnym, klientom,
- sporządzanie pozostałych sprawozdań, meldunków i informacji wynikających z przepisów lub określonych przez Ministerstwo Finansów,
- obsługa i sprawozdawczość w zakresie Tradycyjnych Środków Własnych.
Warunki pracy
- Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
- Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
praca administracyjno-biurowa przy komputerze w systemie 8-godzinnym od poniedziałku do piątku z możliwością przedłużenia czasu pracy do 12 godzin, wymagana komunikatywność – konieczność telefonicznej obsługi użytkowników wewnętrznych i zewnętrznych, praca pod presją czasu i czynników stresujących,
praca w budynku biurowym na 3. piętrze (w budynku znajduje się winda), częste wyjazdy służbowe do Krakowa (szkolenia) - budynek bez ułatwień architektonicznych, brak podjazdu dla osób niepełnosprawnych, toalety nie przystosowane dla osób niepełnosprawnych
Inne
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
n i e z b ę d n e- wykształcenie: średnie
- pozostałe wymagania niezbędne:
- znajomość zagadnień księgowych,
- znajomość ustawy Ordynacja Podatkowa,
- znajomość ustawy Prawo Celne,
- posiadanie polskiego obywatelstwa,
- korzystanie z pełni praw publicznych,
- nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- posiadanie nieposzlakowanej opinii,
- wykształcenie ekonomiczne lub administracyjne,
- znajomość język angielski na poziomie podstawowym,
- umiejętność obsługi komputera oraz pracy w środowisku Windows (Excel, Word),
- dokładność, staranność,
- komunikatywność,
- umiejętność analizowania i wnioskowania,
- umiejętność precyzyjnego formułowania wypowiedzi ustnych i pisemnych,
- umiejętność organizacji pracy własnej,
- umiejętność pracy w zespole,
- doświadczenie zawodowe: 1 rok w pracy w administracji.
Źródło: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów