- Ogłoszenie nr: 166334
- Data ukazania się ogłoszenia: 27 stycznia 2015 r.
Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Wałczu
- Powiatowy Lekarz Weterynarii
- poszukuje kandydatów na stanowisko:
- referent
- do spraw administracyjnych
- w zespole ds. administracyjnych
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.
Wymiar etatu: 1
- Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu
- Inspekcja Weterynaryjna
Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Wałczu
ul. Zdobywców Wału Pomorskiego 54
78-600 Wałcz
Miejsce wykonywania pracy:
- Wałcz
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- prowadzenie sekretariatu PIW
- obsługa korespondencji w tym dziennika korespondencji i poczty e-mailowej
- prowadzenie kasy i magazynu PIW
- prowadzenie druków ścisłego zarachowania
- przygotowywanie pism
- wykonywanie innych prac zleconych przez przełożonego
- wspieranie innych działów w pracach administracyjno-biurowych
- zapewnienie zaopatrzenia Inspektoratu w niezbędne materiały i druki
Warunki pracy
- Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
- Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
Praca administracyjno-biurowa w pełnym wymiarze czasu pracy, od poniedziałku do piątku w godzinach 7.00 – 15.00, praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie, większość czynności wykonywana jest w pozycji siedzącej.Na stanowisku pracy użytkowany jest sprzęt biurowy taki jak: komputer, drukarka, skaner, kserokopiarka, niszczarka dokumentów, telefon.
Stanowisko pracy usytuowane na I pietrze budynku, w pokoju biurowym wyposażonym w meble biurowe, sprzęt komputerowy oraz inne urządzenia biurowe. Oświetlenie w pomieszczeniu pracy naturalne i sztuczne. W budynku brak windy, pomieszczenia biurowe oraz pomieszczenia higieniczno-sanitarne są przystosowane dla osób niepełnosprawnych.
Inne
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
n i e z b ę d n e- wykształcenie: wyższe
- pozostałe wymagania niezbędne:
- biegła obsługa urządzeń biurowych
- biegła obsługa komputera
- dobra znajomość pakietu biurowego MS OFFICE (Word, Excel)
- umiejętność redagowania pism
- umiejętność obsługi systemu ePUAP i BIP
- komunikatywność, kultura osobista
- umiejętność organizacji pracy własnej
- dokładność, odpowiedzialność
- znajomość języków obcych (angielski, niemiecki)
Źródło: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów