Najnowsze oferty pracy

  • Specjalista ds. administracyjnych

    Praca.pl Sp. z o.o.   Szczecin    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    5 dni
    Zakres obowiązków: Zarządzanie i koordynacja zamówień, Tworzenie kodów produktów (SAP), Bieżąca obsługa dystrybucji, Działania administracyjne, Wsparcie dla zespołów projektowych i technicznych.
  • Bespoke Administrative Specialist

    Roca Pool - Spa Sp. z o.o.   Szczecin    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior  umowa o pracę / na zastępstwo  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 dni
    To będziesz odpowiedzialna/y za: Przyjmowanie, rejestrację i koordynowanie zamówień; Inicjowanie kodów produktów na zamówienie (SAP); Stała obsługa sieci dystrybucji; Ogólne czynności administracyjne w biurze Bespoke Solutions; Ogólne wsparcie zespołu projektowego i technicznego....
  • Pracownik ds. administracyjnych z j. niemieckim (back office)

    Coloplast Business Centre Sp z o.o.   Szczecin    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    6 dni
    O zespole Dział CP Homecare odpowiada głównie za przygotowywanie dokumentów do fakturowania, obsługę recept oraz wprowadzanie zamówień dla klientów z Niemiec. Oferujemy możliwość pracy w międzynarodowej firmie oraz współpracy z niemieckimi partnerami. Zakres obowiązków:...
  • Client Service Delivery Senior Administrator with Danish

    Aon   zachodniopomorskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Kraków
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    What the day will look like As a member of your team, you’d be responsible for providing administrative support in terms of available insurance policies by coordinating, validating, and verifying the data as well as directly contacting the Danish teams to deliver the best solutions available on...
  • Specjalista ds. administracyjnych

    Praca.pl Sp. z o.o.   Gryfice    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    5 dni
    Zakres obowiązków: Zarządzanie i koordynacja zamówień, Tworzenie kodów produktów (SAP), Bieżąca obsługa dystrybucji, Działania administracyjne, Wsparcie dla zespołów projektowych i technicznych.
  • Starszy Referent / Specjalista

    Wojskowy Instytut Medycyny Lotniczej   Warszawa, Żoliborz    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 dni
    Monitorowanie i weryfikacja cen usług medycznych WIML. Monitorowanie i aktualizacja cennika usług komercyjnych WIML. Gromadzenie, kompletowanie i przechowywanie materiałów i dokumentacji dotyczącej prowadzonych spraw. Weryfikacja faktur za zrealizowane świadczenia zgodnie z zawartymi umowami...
  • Referent ds. Płac

    DGP Dozorbud Grupa Polska Sp. z o.o.   Legnica    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior / senior  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 godz.
    Do głównych zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć będzie: prowadzenie dokumentacji płacowej dla pracowników; przygotowywanie list płac; naliczanie wynagrodzeń wraz z potrąceniami ustawowymi; naliczanie zasiłków; wystawianie wymaganych przepisami dokumentów i zaświadczeń...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Administracji

    Fundacja ADRA Polska   Wrocław    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie / kontrakt B2B  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 godz.
    Realizacja, monitoring nad zaopatrzeniem w Fundacji (zarządzanie zamówieniami, dostawami); Współpraca i kontakt z zespołem Fundacji w celu wsparcia, w codziennych operacjach administracyjnych; Dbałość o funkcjonowanie biura zgodnie z zasadami i procedurami obwiązującymi w organizacji;...
  • Młodszy Specjalista / Młodsza Specjalistka w Zespole Wsparcia Biznesu

    Benefit Systems S.A.   Warszawa    praca hybrydowa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    3 godz.
    Na rozgrzewkę kilka pytań Nie masz jeszcze doświadczenia na miarę eksperta, ale interesują Cię zagadnienia związane z obsługą klienta wewnętrznego oraz pracą administracyjną? Masz sokole oko i doskonale czujesz się w pracy z dokumentami? Skrupulatność to Twoja mocna strona? Bez...
  • Pracownik ds. przygotowania i realizacji projektów - administracja biura budowy

    PGNiG Technologie S.A.   Krosno    praca mobilna
    specjalista junior / mid / asystent  umowa na zastępstwo  pełny etat
    20 godz.
    Miejsce pracy: Krosno - woj. podkarpackie do czerwca 2024 r. / budowa - woj. dolnośląskie od czerwca 2024 r. (relokacja) Umowa na zastępstwo Opis stanowiska: Bezpośrednia współpraca z Kierownikiem Projektu w działaniach związanych z realizacją projektu; Przygotowywanie zestawień na...
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Zachodniopomorskie Szczecin Referent Szczecin
Referent w Zespole ds. administracyjnych

Referent w Zespole ds. administracyjnych

Wojewódzki Inspektorat Weterynarii w Szczecinie
Szczecin
praca stacjonarna
2989 dni temu

  • Ogłoszenie nr: 177677
  • Data ukazania się ogłoszenia: 11 lutego 2016 r.

Wojewódzki Inspektorat Weterynarii w Szczecinie

  • Zachodniopomorski Wojewódzki Lekarz Weterynarii
  • poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko:
  • referent
  • do spraw ds. administracyjnych
  • w Zespole ds. administracyjnych

  • W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.

  • ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa nieobecnego członka korpusu służby cywilnej

Wymiar etatu: 1

  • Liczba stanowisk pracy: 1

Adres urzędu

    Wojewódzki Inspektorat Weterynarii
    ul. Ostrawicka 2
    71-337 Szczecin

Miejsce wykonywania pracy:

  • Szczecin

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • samodzielna realizacja czynności kancelaryjnych w zakresie przyjmowania, segregacji i dystrybucji korespondencji przychodzącej,
  • prowadzenie rejestru poczty przychodzącej i przekazywanie jej do dekretacji Zachodniopomorskiemu Wojewódzkiemu Lekarzowi Weterynarii w Szczecinie,
  • dystrybucja korespondencji przychodzącej do poszczególnych komórek organizacyjnych zgodnie z dekretacją Zachodniopomorskiego Wojewódzkiego Lekarza Weterynarii w Szczecinie,
  • samodzielna realizacja czynności kancelaryjnych w zakresie przygotowywania korespondencji wychodzącej,
  • prowadzenie rejestru poczty wychodzącej, przygotowywanie pocztowej książki nadawczej, prowadzenie rejestru upoważnień i rejestru delegacji,
  • obsługa sekretariatu Zachodniopomorskiego Wojewódzkiego Lekarza Weterynarii w Szczecinie,
  • współpraca z pracownikami WIW w zakresie wykonywania innych zadań,
  • prowadzenie działań zmierzających do wprowadzenia elektronicznego obiegu dokumentów.

Warunki pracy

  • Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań

  • - obciążenie mięśniowo-szkieletowe oraz obciążenie narządu wzroku podczas pracy przy monitorach ekranowych,
    - praca wymaga zachowania tajemnicy korespondencji oraz umiejętności posługiwania się edytorem tekstu, arkuszem kalkulacyjnym, pocztą elektroniczną, ePUAPem,
    - praca wymaga bardzo dobrej organizacji pracy własnej i umiejętności pracy pod presją czasu , wykonywana jest w siedzibie Inspektoratu.
  • Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy

  • Praca biurowa z użyciem monitora ekranowego i urządzeń biurowych ( drukarka, kserokopiarka, niszczarka). Praca wykonywana głównie w pozycji siedzącej, czasami, wymagająca przemieszczania się pracownika pomiędzy pokojami, piętrami budynku.
    Praca wykonywana jest w budynku nie posiadającym podjazdu. Brak jest odpowiednio dostosowanych toalet dla osób niepełnosprawnych.
    Miejsce pracy w siedzibie Inspektoratu mieści się na trzecim piętrze budynku biurowo-laboratoryjnego.
    Inne

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

n i e z b ę d n e
  • wykształcenie: średnie
  • doświadczenie zawodowe/staż pracy: 1 rok doświadczenia zawodowego w administracji publicznej
  • pozostałe wymagania niezbędne:
    • umiejętność obsługi programów komputerowych typu edytor tekstu, arkusz kalkulacyjny, poczta elektroniczna, ePUAP, umiejętność obsługi urządzeń biurowych,
    • dyskrecja i zachowanie tajemnicy korespondencji,
    • umiejętność organizowania i planowania pracy a także umiejetność pracy pod presja czasu,
    • zdolność analitycznego myślenia,
    • komunikatywność i umiejętność pracy w zespole.
wymagania dodatkowe
  • wykształcenie wyższe,
  • umiejętność obsługi elektronicznego systemu obiegu dokumentów,
  • poświadczenie bezpieczeństwa,
  • wiedza z zakresu przepisów kancelaryjnych i archiwalnych,
  • powyżej 1 roku pracy w administracji publicznej na stanowisku pracy związanym z obsługą kancelaryjną urzędu ( kancelaria, sekretariat),
  • powyżej 1 roku pracy na stanowisku pracy związanym z obsługą kancelaryjną urzędu , w którym funkcjonuje elektroniczny system obiegu dokumentów.

Źródło: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów

 

Podobne oferty

  • Specjalista ds. administracyjnych

    Praca.pl Sp. z o.o.   Szczecin    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    5 dni
    Zakres obowiązków: Zarządzanie i koordynacja zamówień, Tworzenie kodów produktów (SAP), Bieżąca obsługa dystrybucji, Działania administracyjne, Wsparcie dla zespołów projektowych i technicznych.
  • Bespoke Administrative Specialist

    Roca Pool - Spa Sp. z o.o.   Szczecin    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior  umowa o pracę / na zastępstwo  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 dni
    To będziesz odpowiedzialna/y za: Przyjmowanie, rejestrację i koordynowanie zamówień; Inicjowanie kodów produktów na zamówienie (SAP); Stała obsługa sieci dystrybucji; Ogólne czynności administracyjne w biurze Bespoke Solutions; Ogólne wsparcie zespołu projektowego i technicznego....
  • Pracownik ds. administracyjnych z j. niemieckim (back office)

    Coloplast Business Centre Sp z o.o.   Szczecin    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    6 dni
    O zespole Dział CP Homecare odpowiada głównie za przygotowywanie dokumentów do fakturowania, obsługę recept oraz wprowadzanie zamówień dla klientów z Niemiec. Oferujemy możliwość pracy w międzynarodowej firmie oraz współpracy z niemieckimi partnerami. Zakres obowiązków:...
  • Client Service Delivery Senior Administrator with Danish

    Aon   zachodniopomorskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Kraków
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    What the day will look like As a member of your team, you’d be responsible for providing administrative support in terms of available insurance policies by coordinating, validating, and verifying the data as well as directly contacting the Danish teams to deliver the best solutions available on...
  • Specjalista ds. administracyjnych

    Praca.pl Sp. z o.o.   Gryfice    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    5 dni
    Zakres obowiązków: Zarządzanie i koordynacja zamówień, Tworzenie kodów produktów (SAP), Bieżąca obsługa dystrybucji, Działania administracyjne, Wsparcie dla zespołów projektowych i technicznych.
  • Starszy Referent / Specjalista

    Wojskowy Instytut Medycyny Lotniczej   Warszawa, Żoliborz    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 dni
    Monitorowanie i weryfikacja cen usług medycznych WIML. Monitorowanie i aktualizacja cennika usług komercyjnych WIML. Gromadzenie, kompletowanie i przechowywanie materiałów i dokumentacji dotyczącej prowadzonych spraw. Weryfikacja faktur za zrealizowane świadczenia zgodnie z zawartymi umowami...
  • Referent ds. Płac

    DGP Dozorbud Grupa Polska Sp. z o.o.   Legnica    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior / senior  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 godz.
    Do głównych zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć będzie: prowadzenie dokumentacji płacowej dla pracowników; przygotowywanie list płac; naliczanie wynagrodzeń wraz z potrąceniami ustawowymi; naliczanie zasiłków; wystawianie wymaganych przepisami dokumentów i zaświadczeń...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Administracji

    Fundacja ADRA Polska   Wrocław    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie / kontrakt B2B  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 godz.
    Realizacja, monitoring nad zaopatrzeniem w Fundacji (zarządzanie zamówieniami, dostawami); Współpraca i kontakt z zespołem Fundacji w celu wsparcia, w codziennych operacjach administracyjnych; Dbałość o funkcjonowanie biura zgodnie z zasadami i procedurami obwiązującymi w organizacji;...
  • Młodszy Specjalista / Młodsza Specjalistka w Zespole Wsparcia Biznesu

    Benefit Systems S.A.   Warszawa    praca hybrydowa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    3 godz.
    Na rozgrzewkę kilka pytań Nie masz jeszcze doświadczenia na miarę eksperta, ale interesują Cię zagadnienia związane z obsługą klienta wewnętrznego oraz pracą administracyjną? Masz sokole oko i doskonale czujesz się w pracy z dokumentami? Skrupulatność to Twoja mocna strona? Bez...
  • Pracownik ds. przygotowania i realizacji projektów - administracja biura budowy

    PGNiG Technologie S.A.   Krosno    praca mobilna
    specjalista junior / mid / asystent  umowa na zastępstwo  pełny etat
    20 godz.
    Miejsce pracy: Krosno - woj. podkarpackie do czerwca 2024 r. / budowa - woj. dolnośląskie od czerwca 2024 r. (relokacja) Umowa na zastępstwo Opis stanowiska: Bezpośrednia współpraca z Kierownikiem Projektu w działaniach związanych z realizacją projektu; Przygotowywanie zestawień na...