- Ogłoszenie nr: 177677
- Data ukazania się ogłoszenia: 11 lutego 2016 r.
Wojewódzki Inspektorat Weterynarii w Szczecinie
- Zachodniopomorski Wojewódzki Lekarz Weterynarii
- poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko:
- referent
- do spraw ds. administracyjnych
- w Zespole ds. administracyjnych
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.
- ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa nieobecnego członka korpusu służby cywilnej
Wymiar etatu: 1
- Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu
- Wojewódzki Inspektorat Weterynarii
ul. Ostrawicka 2
71-337 Szczecin
Miejsce wykonywania pracy:
- Szczecin
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- samodzielna realizacja czynności kancelaryjnych w zakresie przyjmowania, segregacji i dystrybucji korespondencji przychodzącej,
- prowadzenie rejestru poczty przychodzącej i przekazywanie jej do dekretacji Zachodniopomorskiemu Wojewódzkiemu Lekarzowi Weterynarii w Szczecinie,
- dystrybucja korespondencji przychodzącej do poszczególnych komórek organizacyjnych zgodnie z dekretacją Zachodniopomorskiego Wojewódzkiego Lekarza Weterynarii w Szczecinie,
- samodzielna realizacja czynności kancelaryjnych w zakresie przygotowywania korespondencji wychodzącej,
- prowadzenie rejestru poczty wychodzącej, przygotowywanie pocztowej książki nadawczej, prowadzenie rejestru upoważnień i rejestru delegacji,
- obsługa sekretariatu Zachodniopomorskiego Wojewódzkiego Lekarza Weterynarii w Szczecinie,
- współpraca z pracownikami WIW w zakresie wykonywania innych zadań,
- prowadzenie działań zmierzających do wprowadzenia elektronicznego obiegu dokumentów.
Warunki pracy
- Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
- Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
- obciążenie mięśniowo-szkieletowe oraz obciążenie narządu wzroku podczas pracy przy monitorach ekranowych,
- praca wymaga zachowania tajemnicy korespondencji oraz umiejętności posługiwania się edytorem tekstu, arkuszem kalkulacyjnym, pocztą elektroniczną, ePUAPem,
- praca wymaga bardzo dobrej organizacji pracy własnej i umiejętności pracy pod presją czasu , wykonywana jest w siedzibie Inspektoratu.
Praca biurowa z użyciem monitora ekranowego i urządzeń biurowych ( drukarka, kserokopiarka, niszczarka). Praca wykonywana głównie w pozycji siedzącej, czasami, wymagająca przemieszczania się pracownika pomiędzy pokojami, piętrami budynku.
Praca wykonywana jest w budynku nie posiadającym podjazdu. Brak jest odpowiednio dostosowanych toalet dla osób niepełnosprawnych.
Miejsce pracy w siedzibie Inspektoratu mieści się na trzecim piętrze budynku biurowo-laboratoryjnego.
Inne
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
n i e z b ę d n e- wykształcenie: średnie
- doświadczenie zawodowe/staż pracy: 1 rok doświadczenia zawodowego w administracji publicznej
- pozostałe wymagania niezbędne:
- umiejętność obsługi programów komputerowych typu edytor tekstu, arkusz kalkulacyjny, poczta elektroniczna, ePUAP, umiejętność obsługi urządzeń biurowych,
- dyskrecja i zachowanie tajemnicy korespondencji,
- umiejętność organizowania i planowania pracy a także umiejetność pracy pod presja czasu,
- zdolność analitycznego myślenia,
- komunikatywność i umiejętność pracy w zespole.
- wykształcenie wyższe,
- umiejętność obsługi elektronicznego systemu obiegu dokumentów,
- poświadczenie bezpieczeństwa,
- wiedza z zakresu przepisów kancelaryjnych i archiwalnych,
- powyżej 1 roku pracy w administracji publicznej na stanowisku pracy związanym z obsługą kancelaryjną urzędu ( kancelaria, sekretariat),
- powyżej 1 roku pracy na stanowisku pracy związanym z obsługą kancelaryjną urzędu , w którym funkcjonuje elektroniczny system obiegu dokumentów.
Źródło: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów