Kim jesteśmy?
Adecco Poland Sp. z o.o. należy do międzynarodowej korporacji Adecco S.A. - światowego lidera wśród firm doradztwa personalnego, który posiada 5100 placówek w ponad 60 krajach. W Polsce działamy od 1994 roku. Swoją wiedzą i doświadczeniem służymy w ponad 50 lokalizacjach na terenie kraju. W 2016 roku pracę dzięki Adecco Poland znalazło ponad 63 000 osób. Adecco Poland Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia nr 364.
Adecco Poland Sp. z o.o. należy do międzynarodowej korporacji Adecco S.A. - światowego lidera wśród firm doradztwa personalnego, który posiada 5100 placówek w ponad 60 krajach. W Polsce działamy od 1994 roku. Swoją wiedzą i doświadczeniem służymy w ponad 50 lokalizacjach na terenie kraju. W 2016 roku pracę dzięki Adecco Poland znalazło ponad 63 000 osób. Adecco Poland Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia nr 364.
Obecnie dla naszego Klienta, międzynarodowej firmy z branży tytoniowej, w związku z dynamicznym rozwojem, poszukujemy Kandydatów/Kandydatek na stanowisko:
Regionalny Koordynator Aktywacji Konsumenckich
Miejsce pracy: świętokrzyskie/ Kielce
Nr Ref.: KS
Zadania:
- Aktywny udział w rozwoju aktywności konsumenckich w powierzonym rejonie,
- Wdrażanie i realizacja strategii marketingowej,
- Motywowanie i wspieranie podległego zespołu,
- Nadzór nad realizacją wyznaczonych celów,
- Rekrutacja i szkolenie kandydatów na Supervisorów podległych zespołów,
- Kontrola parametrów marketingowych według obowiązujących kryteriów.
Wymagania:
- Wykształcenie minimum średnie,
- Doświadczenie w branży FMCG,
- Minimum 2-letniego doświadczenia na stanowisku: kierownik rejonu sprzedaży lub podobnym,
- Doświadczenie na stanowiskach związanych z aktywacją konsumencką w dziale sprzedaży i/lub marketingu,
- Doświadczenie w zarządzaniu grupą osób,
- Gotowość do pracy w systemie wtorek-sobota,
- Mobilność,
- Prawo jazdy kat. B (doświadczenie w prowadzeniu samochodu),
- Dobra znajomość obsługi komputera i pakietu Open Office oraz MS Office,
- Rozwinięte zdolności interpersonalne,
- Przedsiębiorczość i dobra organizacja pracy,
- Komunikatywność i zaangażowanie,
- Umiejętność planowania.
Oferujemy:
- Zatrudnienie przez Adecco Consulting w oparciu o umowę o pracę kodeksową i oddelegowanie do Klienta,
- Pracę pełną wyzwań i możliwości w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku, w dynamicznej branży,
- Niezbędne narzędzia do pracy - laptop, telefon, samochód służbowy,
- Pakiet benefitów : prywatna opieka medyczna, karta sportowa i Adecco+ Club,
- Możliwość rozwoju zawodowego i szkoleń.