Ogłoszenie numer: 1888087, z dnia 2018-01-17
Systell s.c.
Lubisz pomagać ludziom wykorzystując swoją wiedzę z IT? Chętnie słuchasz i rozmawiasz z ludźmi o ich potrzebach? Umiesz przekładać potrzeby biznesowe na rozwiązania w systemach informatycznych? A może masz talent do języka SQL?
Z SysTell sp. z o.o. połączysz swoją pasję z pracą. Dołącz do nas i rozwijaj się z nami. Jeżeli lubisz mieć wpływ na swoją pracę, cenisz sobie brak sztywnych reguł i chcesz pracować ze specjalistami o pozytywnym podejściu do życia i świata, to nasze biuro stoi dla Ciebie otworem. Dołącz do nas, daj upust swoim pomysłom i przekonaj się, że support team może działać mega zespołowo a jednocześnie w luźnej atmosferze. Aplikuj!
Specjalista ds. Wsparcia (II Linia)
Miejsce pracy: Poznań
Opis stanowiska
- telefonicznym i zdalnym wsparciem użytkowników aplikacji
- projektowaniem i wdrażaniem nowych rozwiązań
Wymagania
-
wykształcenie kierunkowe (informatyka, telekomunikacja)
-
umiejętność modyfikacji w bazie danych MS SQL Server w oparciu o język SQL
-
doświadczenie w obsłudze klienta w dziale Help Desk
-
łatwość w przyswajaniu wiedzy technicznej
-
umiejętność analizy dostępnych informacji i generowania różnych opcji rozwiązań
-
znajomość języka angielskiego w stopniu umożliwiającym swobodną komunikację
-
prawo jazdy
- znajomość zagadnień sieciowych LAN, WAN
- dobra znajomość języka T-SQL
- znajomość telefonii VoIP / SIP
- administracja Windows Server, Linux, MS SQL Server
Oferujemy
- atrakcyjne wynagrodzenie związane z poziomem kompetencji
- szkolenia umożliwiające podnoszenie kwalifikacji
- dodatkowe premie
- wyjazdy integracyjne, wyjścia firmowe i wspólne aktywności
- indywidualną ścieżkę rozwoju (własne projekty, pomysły)
- odprężenie od pracy przy darcie