Zakład Emerytalno-Rentowy MSW w Warszawie
Dyrektor poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Dyrektor poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Starszy specjalista
Miejsce pracy: Warszawa
Ogłoszenie o naborze Nr 20662
Warunki pracy
1) praca biurowa,2) wymuszona pozycja ciała związana z wykonywaniem większości zadań w pozycji siedzącej,
3) praca przy komputerze powyżej 4 godzin,
4) użytkowane sprzęty: komputer, drukarka, niszczarka i skaner,
5) zagrożenie korupcją,
6) stres związany z kontaktami z wykonawcami i uczestnikami postępowań.
Wejście do budynku przy ul. Pawińskiego 17/21 nie posiada podjazdu dla wózków inwalidzkich. W budynku znajdują się dwie windy. Toaleta przystosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych znajduje się na parterze. Miejsce pracy znajduje się na czwartym piętrze. Praca wymaga przemieszczania po budynku w celu wykonywania zleconych zadań.
Zakres zadań
- Sporządzanie, aktualizowanie i odpowiedzialność za realizowanie planu zakupów oraz planów zamówień publicznych Zakładu na dany rok kalendarzowy.
- Organizowanie i przeprowadzanie postępowań o udzielanie zamówień publicznych (Przewodniczący Komisji Przetargowej).
- Sporządzanie i aktualizowanie projektów planów wydatków bieżących i inwestycyjnych będących w dyspozycji Wydziału Organizacyjnego.
- Prowadzenie gospodarki telefonami komórkowymi, w tym określanie potrzeb i zakup usług telefonii komórkowej, aparatów i urządzeń z nimi związanych.
- Sprawowanie merytorycznego nadzoru nad postanowieniami umowy dotyczącej usługi telefonii komórkowej oraz opracowywanie pod względem merytorycznym dokumentów księgowych wynikających z realizacji przedmiotowej umowy.
- Nadzoruje prowadzenie ewidencji środków trwałych i wyposażenia, rejestru zamówień publicznych oraz rejestru zawieranych przez Zakład umów gospodarczych i porozumień.
- Sporządzanie informacji dla Prezesa Urzędu Zamówień Publicznych w zakresie wymaganym ustawą Prawo zamówień publicznych oraz dla komórek MSWiA oraz uczestnictwo w postępowaniach odwoławczych.
- Udział w opracowywanie projektów regulacji wewnętrznych w zakresie prowadzonej działalności.
Wymagania niezbędne
wykształcenie: wyższedoświadczenie zawodowe/staż pracy: 4 lata doświadczenia zawodowego w pracy na stanowisku związanym z przeprowadzaniem zamówień publicznych
- Kopia poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „poufne” lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego
- bardzo dobra znajomość ustawy Prawo zamówień publicznych i aktów wykonawczych
- bardzo dobra znajomość ustawy o finansach publicznych
- umiejętność negocjacji
- umiejętność podejmowania decyzji
- umiejętność organizowania pracy własnej
- umiejętność kierowania pracą innych pracowników
- zdolność analitycznego myślenia
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- umiejętność współpracy
- umiejętność interpretacji przepisów
- umiejętność rozwiązywania problemów
- znajomość ustawy o rachunkowości w zakresie inwentaryzacji i ewidencji