Kancelaria Prezesa Rady Ministrów w Warszawie
Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Warunki pracy
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:
Pracownik wykonuje czynności o charakterze statycznym, związane głównie z pracą przy biurku i komputerze, oraz dynamicznym, związane głównie z poruszaniem się po terenie KPRM oraz poza nim. Większość czynności jest wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę. Czas pracy – zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej.
Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:
Stanowisko pracy zlokalizowane jest w pokoju biurowym. Podstawowe wyposażenie stanowiska to: zestaw komputerowy, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe. Siedziba Kancelarii znajduje się w Al. Ujazdowskich 1/3 i jest budynkiem wielokondygnacyjnym, wyposażonym w windy. Wejście główne posiada podjazdy dla osób niepełnosprawnych. Szerokość głównych drzwi wejściowych do gmachu i drzwi wewnętrznych oraz ciągów komunikacyjnych jest dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych. Zainstalowane są również w budynku 3 transportery przyschodowe. Windy wyposażone są w przyciski sterujące windą umożliwiające odczyt w piśmie Braille’a lub urządzenia informujące o pozycji windy, sygnalizację dźwiękową. Osoby niepełnosprawne mogą swobodnie korzystać z wielu toalet ze względu na ich odpowiednią przestrzeń. Dodatkowo w budynku KPRM funkcjonują dwie oznaczone toalety przystosowane dla osób niepełnosprawnych. Na wewnętrznym dziedzińcu KPRM znajduje się odpowiednio oznakowane miejsce parkingowe dla pracownika będącego osobą niepełnosprawną.
Zakres zadań
- Inicjowanie oraz wdrażanie rozwiązań podnoszących poziom ochrony danych osobowych KPRM.
- Zapewnienie nadzoru nad przestrzeganiem zasad ochrony danych osobowych KPRM.
- Przygotowywanie oraz przeprowadzanie sprawdzeń w zakresie przestrzegania zasad ochrony danych osobowych, monitorowanie zaleceń z przeprowadzonych sprawdzeń.
- Opracowywanie wytycznych i określanie wymagań zapewniających bezpieczeństwo danych osobowych Kancelarii.
- Nadzorowanie realizacji ustaleń wynikających z przeglądów systemu ochrony danych osobowych.
- Realizowanie polityki wewnętrznego informowania i budowania świadomości pracowników KPRM w zakresie ochrony danych osobowych.
Wymagania niezbędne
wykształcenie: wyższe
doświadczenie zawodowe/staż pracy: doświadczenia zawodowego
- Powyżej 3 lat doświadczenia zawodowego w obszarze związanym z ochroną danych osobowych
- Przeszkolenie z zakresu ochrony danych osobowych
- Praktyczna znajomość zagadnień związanych z ochroną danych osobowych
- Znajomość przepisów w zakresie ochrony danych osobowych
- Umiejętność przeprowadzania sprawdzeń
- Umiejętność konstruowania oraz opiniowania umów
- Umiejętność przeprowadzania analiz
- Dyskrecja i wysoka kultura osobista
- Skuteczna komunikacja
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- Powyżej 2 lat doświadczenia zawodowego w administracji publicznej
- Przeszkolenie w zakresie przeprowadzania audytów wewnętrznych zgodnie z normą ISO 27001
- Przeszkolenie w zakresie prowadzenia analiz ryzyka