Najnowsze oferty pracy

Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Dolnośląskie Wrocław
Starszy inspektor w Wydziale Kadr i Szkolenia

Starszy inspektor w Wydziale Kadr i Szkolenia

Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu
Wrocław
praca stacjonarna
4049 dni temu

  • Ogłoszenie nr: 149775
  • Data ukazania się ogłoszenia: 22 lutego 2013 r.

Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu

  • Dolnośląski Komendant Wojewódzki Policji
  • poszukuje kandydatów na stanowisko:
  • starszy inspektor
  • do spraw doboru do służby w Policji
  • w Wydziale Kadr i Szkolenia

  • W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.

  • ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa nieobecnego członka korpusu służby cywilnej

Wymiar etatu: 1

  • Liczba stanowisk pracy: 1

Adres urzędu

    Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu
    ul. Podwale 31-33 50-040 Wrocław

Miejsce wykonywania pracy:

  • Wrocław

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • obsługa elektronicznego narzędzia doboru kadr, w celu rejestracji kandydatów, wyznaczania miejsca i terminu etapów postępowania kwalifikacyjnego oraz wprowadzania wyników tych etapów
  • dokonywanie oceny aplikacji personalnych kandydatów do służby w Policji, w celu weryfikacji tych aplikacji
  • przeprowadzanie rozmowy wstępnej w ramach prowadzonego postępowania kwalifikacyjnego do służby w Policji, w celu poinformowania kandydata o dalszych etapach postępowania kwalifikacyjnego
  • przygotowywanie i wydawanie kandydatom skierowań na etapy postępowania kwalifikacyjnego w celu realizacji procedury kwalifikacyjnej do służby w Policji
  • odpowiedzialność za dostęp do informacji o zasadach postępowania kwalifikacyjnego do służby w Policji, oraz o wynikach poszczególnych etapów w celu sprawnego i terminowego realizowania procedury kwalifikacyjnej
  • nawiązywanie kontaktów służbowych z podmiotami zewnętrznymi współuczestniczącymi w realizacji postępowania kwalifikacyjnego do służby w Policji

Warunki pracy

  • Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań

  • - praca wymaga częstego przemieszczania się pomiędzy trzema piętrami budynku
    - praca wymaga szczególnej koncentracji
    - praca wymagająca sprawnego narządu mowy, wzroku, słuchu i sprawności obu rąk
  • Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy

  • - praca przy komputerze, przy sztucznym i naturalnym oświetleniu
    - obsługa urządzeń biurowych (kserokopiarki, drukarki, fax)
    - budynek przystosowany dla osób niepełnosprawnych z narządem ruchu, posiada podjazd oraz windę,
    -praca na poziomie III piętra budynku

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

n i e z b ę d n e
  • wykształcenie: średnie
  • doświadczenie zawodowe/staż pracy: 1 rok 6 miesięcy doświadczenia zawodowego w administracji
  • pozostałe wymagania niezbędne:
    • umiejętności interpersonalne
    • komunikatywność
    • wysoka kultura osobista
wymagania dodatkowe
  • wykształcenie wyższe w zakresie marketingu

Źródło: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów