- Ogłoszenie nr: 153545
- Data ukazania się ogłoszenia: 01 sierpnia 2013 r.
Komenda Główna Policji w Warszawie
- Komendant Główny Policji
- poszukuje kandydatów na stanowisko:
- specjalista
- w Sekcji Całodobowej Obsługi Międzynarodowego Przepływu Informacji Wydziału Koordynacji Międzynarodowej Wymiany Informacji Biura Międzynarodowej Współpracy Policji Komendy Głównej Policji
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.
- ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa nieobecnego członka korpusu służby cywilnej
Wymiar etatu: 1
- Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu
- Komenda Główna Policji
ul. Puławska 148/150
02-624 Warszawa
Miejsce wykonywania pracy:
- Warszawa
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- koordynowanie pracy związanej z klasyfikacją i analizą dokumentów zgodnie z procedurą obowiązującą w BMWP,
- sprawdzanie i analizowanie dokumentów z tymi, które wcześniej wpłynęły do BMWP do bazy archiwalnej INTP,
- analizowanie i rejestrowanie dokumentów wpływających do BMWP o większym stopniu złożoności, tworząc komplet materiałów dotyczących danej sprawy,
- sporządzanie zestawień statystycznych, raportów i analiz związanych z pracą i obsługą systemu teleinformatycznego biura,
- prowadzenie instruktaży dla nowych pracowników, którzy w ramach swoich obowiązków służbowych posługiwać się będą aplikacją teleinformatyczną biura,
- uczestnictwo w konsultacjach zmian w wykorzystywanej aplikacji teleinformatycznej biura oraz w zmianach/tworzeniu procedur pracy biura.
Warunki pracy
- Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
- Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
- częste reprezentowanie urzędu na zewnątrz.
- częste nietypowe godziny pracy.
- naturalne i sztuczne oświetlenie,
- wymuszona pozycja ciała,
- praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin,
- przy wejściu do budynku oraz w budynku znajduje się winda, brak podjazdów wewnątrz budynku.
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
n i e z b ę d n e- wykształcenie: wyższe
- pozostałe wymagania niezbędne:
- 2 lata doświadczenia w komórkach odpowiedzialnych za przepływ korespondencji o charakterze międzynarodowym,
- dostęp do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „poufne” lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego,
- znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym,
- terminowość,
- rzetelność,
- skrupulatność,
- komunikatywność,
- umiejętność zarządzania zespołem,
- umiejętność obsługi teleinformatycznych systemów rejestracji dokumentów.
- wykształcenie wyższe administracyjne lub informatyczne,
- przeszkolenie w zakresie archiwizacji i przechowywania dokumentów,
- przeszkolenie w zakresie międzynarodowej wymiany informacji,
- znajomość języka angielskiego na poziomie B2,
- umiejętność planowania długoterminowego,
- umiejętność podejmowania decyzji,
- 3 lata doświadczenia zawodowego w administracji publicznej.
Źródło: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów