Najnowsze oferty pracy

Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Mazowieckie Warszawa Specjalista ds. Administracyjnych Warszawa
Specjalista w Sekcji Całodobowej Obsługi Międzynarodowego Przepływu Informacji Wydziału Koordynacji Międzynarodowej Wymiany Informacji Biura Międzynarodowej Współpracy Policji Komendy Głównej Policji

Specjalista w Sekcji Całodobowej Obsługi Międzynarodowego Przepływu Informacji Wydziału Koordynacji Międzynarodowej Wymiany Informacji Biura Międzynarodowej Współpracy Policji Komendy Głównej Policji

Komenda Główna Policji w Warszawie
Warszawa
praca stacjonarna
3910 dni temu

  • Ogłoszenie nr: 153545
  • Data ukazania się ogłoszenia: 01 sierpnia 2013 r.

Komenda Główna Policji w Warszawie

  • Komendant Główny Policji
  • poszukuje kandydatów na stanowisko:
  • specjalista
  • w Sekcji Całodobowej Obsługi Międzynarodowego Przepływu Informacji Wydziału Koordynacji Międzynarodowej Wymiany Informacji Biura Międzynarodowej Współpracy Policji Komendy Głównej Policji

  • W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.

  • ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa nieobecnego członka korpusu służby cywilnej

Wymiar etatu: 1

  • Liczba stanowisk pracy: 1

Adres urzędu

    Komenda Główna Policji
    ul. Puławska 148/150
    02-624 Warszawa

Miejsce wykonywania pracy:

  • Warszawa

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • koordynowanie pracy związanej z klasyfikacją i analizą dokumentów zgodnie z procedurą obowiązującą w BMWP,
  • sprawdzanie i analizowanie dokumentów z tymi, które wcześniej wpłynęły do BMWP do bazy archiwalnej INTP,
  • analizowanie i rejestrowanie dokumentów wpływających do BMWP o większym stopniu złożoności, tworząc komplet materiałów dotyczących danej sprawy,
  • sporządzanie zestawień statystycznych, raportów i analiz związanych z pracą i obsługą systemu teleinformatycznego biura,
  • prowadzenie instruktaży dla nowych pracowników, którzy w ramach swoich obowiązków służbowych posługiwać się będą aplikacją teleinformatyczną biura,
  • uczestnictwo w konsultacjach zmian w wykorzystywanej aplikacji teleinformatycznej biura oraz w zmianach/tworzeniu procedur pracy biura.

Warunki pracy

  • Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań

  • - częste reprezentowanie urzędu na zewnątrz.
    - częste nietypowe godziny pracy.
  • Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy

  • - naturalne i sztuczne oświetlenie,
    - wymuszona pozycja ciała,
    - praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin,
    - przy wejściu do budynku oraz w budynku znajduje się winda, brak podjazdów wewnątrz budynku.

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

n i e z b ę d n e
  • wykształcenie: wyższe
  • pozostałe wymagania niezbędne:
    • 2 lata doświadczenia w komórkach odpowiedzialnych za przepływ korespondencji o charakterze międzynarodowym,
    • dostęp do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „poufne” lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego,
    • znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym,
    • terminowość,
    • rzetelność,
    • skrupulatność,
    • komunikatywność,
    • umiejętność zarządzania zespołem,
    • umiejętność obsługi teleinformatycznych systemów rejestracji dokumentów.
wymagania dodatkowe
  • wykształcenie wyższe administracyjne lub informatyczne,
  • przeszkolenie w zakresie archiwizacji i przechowywania dokumentów,
  • przeszkolenie w zakresie międzynarodowej wymiany informacji,
  • znajomość języka angielskiego na poziomie B2,
  • umiejętność planowania długoterminowego,
  • umiejętność podejmowania decyzji,
  • 3 lata doświadczenia zawodowego w administracji publicznej.

Źródło: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów

 

Podobne oferty