- Ogłoszenie nr: 153894
- Data ukazania się ogłoszenia: 16 sierpnia 2013 r.
Komenda Główna Policji w Warszawie
- Komendant Główny Policji
- poszukuje kandydatów na stanowisko:
- podreferendarz
- w Sekcji Całodobowej Obsługi Międzynarodowego Przepływu Informacji Wydziału Koordynacji Międzynarodowej Wymiany Informacji Biura Międzynarodowej Współpracy Policji Komendy Głównej Policji
- W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.
- ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa nieobecnego członka korpusu służby cywilnej
Wymiar etatu: 1
- Liczba stanowisk pracy: 1
Adres urzędu
- Komenda Główna Policji
ul. Puławska 148/150
02-624 Warszawa
Miejsce wykonywania pracy:
- Warszawa
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
- dokonywanie klasyfikacji dokumentów zgodnie z procedurą obowiązującą w Biurze Międzynarodowej Współpracy Policji KGP,
- dokonywanie analizy dokumentów wpływających do Biura i kompletowanie materiałów dotyczących konkretnej sprawy,
- sprawdzanie i analizowanie dokumentów z tymi, które wcześniej wpłynęły do BMWP z bazą archiwalną INTP,
- rejestrowanie dokumentów wpływających do systemu teleinformatycznego Biura,
- wprowadzanie korekty odebranych przez system dokumentów zawierających błędy i przekazywanie do realizacji wydziałom i sekcjom Biura.
Warunki pracy
- Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań
- Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
- częste nietypowe godziny pracy.
- naturalne i sztuczne oświetlenie,
- wymuszona pozycja ciała,
- praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin,
- przy wejściu do budynku oraz w budynku znajduje się winda, brak podjazdów wewnątrz budynku.
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
n i e z b ę d n e- wykształcenie: średnie
- pozostałe wymagania niezbędne:
- 6 miesięcy doświadczenia w pracy w administracji publicznej,
- dostęp do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „poufne” lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego,
- znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym,
- terminowość,
- rzetelność,
- skrupulatność,
- komunikatywność,
- umiejętność pracy w zespole.
- 2 lata doświadczenia w pracy w administracji publicznej,
- przeszkolenie w zakresie archiwizacji i przechowywania dokumentów,
- znajomość języka angielskiego na poziomie B2,
- umiejętność obsługi systemów teleinformatycznych.
Źródło: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów