Planowanie i rozliczanie płatności, wykonywanie przelewów zagranicznych; Zagadnienia związane z obsługa akredytyw i obsługą inkas oraz współpraca z działem zakupów; Kontakt z kontrahentami w zakresie dokumentacji i rozrachunków; Elektroniczny obieg dokumentów; Obsługa dokumentacji...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat rekrutacja online
19 godz.
O zespole Dział CP Homecare odpowiada głównie za przygotowywanie dokumentów do fakturowania, obsługę recept oraz wprowadzanie zamówień dla klientów z Niemiec. Oferujemy możliwość pracy w międzynarodowej firmie oraz współpracy z niemieckimi partnerami. Zakres obowiązków:...
GEODIS PolandWarszawa, ul. Postępu 17b
praca stacjonarna
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat
22 godz.
Opis stanowiska: Weryfikacja faktur kosztowych; Wystawianie faktur sprzedażowych dla klientów krajowych i zagranicznych; Kontrola dokumentacji sprzedaży; Realizacja bieżących zadań administracyjnych; Nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentacji; Nadzór nad archiwum działu; Współpraca z...
asystent umowa o pracę pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
23 godz.
DO TWOICH ZADAŃ NALEŻEĆ BĘDZIE: Rejestrowanie faktur; Segregowanie dokumentów pod względem ich rodzaju; Sprawdzanie dokumentów pod względem formalno-rachunkowym; Przygotowywanie zestawień i raportów; Bieżące prace administracyjne; Wsparcie działu kontrolingu w codziennej pracy;
asystent umowa o pracę tymczasową pełny etat 4 500 - 5 000 zł brutto/mies.
1 dni
zadania rozliczanie zleceń produkcyjnych w systemie ERP/ COMARCH XL; w prowadzanie faktur do systemu ERP/ COMARCH XL; wykonywanie dodatkowych poleceń przełożonego na dziale magazynowym;
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
Opis stanowiska pracy: Praca biurowa na stanowisku obsługi wagi samochodowej. System II zmianowy w godzinach 6:00-14:15 i 09:45-18:00 od poniedziałku do piątku. Obowiązki: Rejestrowanie i ważenie samochodów wyjeżdżających /wyjeżdżających z terenu firmy; Obsługa dwóch programów:...
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
Będziesz odpowiedzialny/a za: bieżący kontakt z klientem.; rozwój długoterminowych relacji biznesowych z klientami zagranicznymi; przygotowywanie materiałów handlowych i marketingowych przy wsparci działu Marketingu z zakresu oferowanych produktów w języku angielskim; wsparcie Export...
Opis stanowiska: Codzienna weryfikacja komunikatów znajdujących się na portalach NFZ i SZOI; Składanie ofert na programy profilaktyczne do NFZ SZOI; Sporządzanie wniosków dotyczących aneksowania umów zawartych z NFZ; Zakładania kont klientów w systemie rozliczeniowym; Wprowadzanie do...
ZAKRES OBOWIĄZKÓW: wystawianie faktur sprzedażowych i korygujących; weryfikowanie i akceptowanie not korygujących; nadzór nad obiegiem dokumentów; terminowe przetwarzanie dokumentacji zgodnie z procedurami firmy; telefoniczny bądź e-mailowy kontakt z klientami; przestrzeganie procedur...
młodszy specjalista (junior) umowa o pracę pełny etat
3 dni
Opis stanowiska: Wystawianie faktur i zakładanie kont klientów w systemie rozliczeniowym; Kontrola rozliczeń i wystawianie korekt; Wprowadzanie do systemu rozliczeniowego cenników oraz umów; Przygotowanie korespondencji wychodzącej.
Wystawianie zamówień w systemie (faktury, korekty) Awizowanie dostaw; Koordynacja dostaw z Działem Logistyki i Magazynem; Uzupełnianie danych logistycznych i magazynowych; Zlecanie odbiorów towaru - wystawianie stosownej dokumentacji;
asystent umowa o pracę pełny etat 4 200 - 4 500 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
3 dni
Opis stanowiska: prowadzenie ewidencji księgowej kosztowej i środków trwałych; dekretowanie i księgowanie operacji gospodarczych; prowadzenie procesu uzgadniania rozrachunków i transakcji finansowych oraz rozliczanie operacji finansowych; księgowanie oraz rozliczanie faktur od dostawców i...
Opis stanowiska: Ewidencja operacji gospodarczych, Wprowadzanie danych i weryfikacja poprawności zapisów wprowadzonych w systemie, Wykonywanie podstawowych czynności administracyjno-biurowych, Prawidłowe archiwizowanie bieżących dokumentów.
Główne obowiązki: Kontrola dokumentów źródłowych niezbędnych do wystawiania faktur sprzedaży Wprowadzanie faktur kosztowych Wystawianie faktur sprzedaży zgodnie z obowiązującymi przepisami podatkowymi Weryfikacja oraz akceptacja not korygujących dotyczących faktur sprzedaży Archiwizacja dokumentów
asystent umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
6 dni
Współpraca ze specjalistami ds. księgowości w zakresie: Analiza i uzgadnianie kont księgi głównej; Sporządzanie zestawień i analiz ekonomicznych; Digitalizacja oraz import dokumentów księgowych do systemu ERP; Stopniowe wdrażanie się w tematykę podatkową i księgową;
asystent umowa o pracę / zlecenie pełny etat / część etatu
7 dni
Twoje zadania: pomoc w sporządzaniu dokumentacji cen transferowych; opracowywanie analiz porównawczych; udział w postępowaniach administracyjnych dotyczących cen transferowych lub transakcji pomiędzy podmiotami powiązanymi; bieżące wsparcie członków zespołu przy innych realizowanych...
asystent umowa o pracę pełny etat 4 200 - 4 500 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
7 dni
Opis stanowiska: prowadzenie ewidencji księgowej kosztowej i środków trwałych; dekretowanie i księgowanie operacji gospodarczych; prowadzenie procesu uzgadniania rozrachunków i transakcji finansowych oraz rozliczanie operacji finansowych; księgowanie oraz rozliczanie faktur od dostawców i...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
10 dni
Do Twoich najważniejszych zadań na tym stanowisku należeć będzie: organizacja obrotu dokumentów działu spedycji (kompletowanie, sprawdzanie poprawności i archiwizowanie dokumentów; wystawianie faktur) współpraca z biurami cargo-partner w Polsce i na świecie rozwój działalności...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
13 dni
Budowa drogi: DW nr 203, na odcinku Darłowo - granica województwa Opis stanowiska: obsługa administracyjna biura, prowadzenie korespondencji przychodzącej i wychodzącej, rejestracja i archiwizacja poczty, dbanie o prawidłowy przepływ informacji wewnątrz firmy, przygotowywanie raportów i...