specjalista (mid) / kierownik/koordynator kontrakt B2B pełny etat
21 godz.
Jeżeli myślisz o zmianie branży lub szukasz dodatkowego źródła dochodu, a ponadto posiadasz wysoki poziom samodyscypliny, jesteś ambitny i komunikatywny – porozmawiaj z nami o możliwości współpracy. Główne zadania na ww. stanowisku to: pozyskiwanie klientów oraz sprzedaż...
specjalista (mid) / kierownik/koordynator kontrakt B2B pełny etat
21 godz.
Jeżeli myślisz o zmianie branży lub szukasz dodatkowego źródła dochodu, a ponadto posiadasz wysoki poziom samodyscypliny, jesteś ambitny i komunikatywny – porozmawiaj z nami o możliwości współpracy. Główne zadania na ww. stanowisku to: pozyskiwanie klientów oraz sprzedaż...
Na co dzień w naszym zespole:opracowujesz oraz wydajesz opinie do projektów kontraktów, w tym: umów outsourcingu czynności bankowych, umów o zachowaniu poufności, umów o powierzenie przetwarzania danych osobowych,realizujesz poszczególne etapy procesu outsourcingu czynności bankowych, w...
Od teraz pracujemy dla Ciebie!
Włącz zgodę na udostępnianie swojego CV, a my polecimy je pracodawcom.
specjalista (mid) / kierownik/koordynator kontrakt B2B pełny etat
21 godz.
Jeżeli myślisz o zmianie branży lub szukasz dodatkowego źródła dochodu, a ponadto posiadasz wysoki poziom samodyscypliny, jesteś ambitny i komunikatywny – porozmawiaj z nami o możliwości współpracy. Główne zadania na ww. stanowisku to: pozyskiwanie klientów oraz sprzedaż...
Na co dzień w naszym zespole:przeglądasz i weryfikujesz klientów Banku oraz ich beneficjentów rzeczywistych, aktualizujesz informacje o klientach i beneficjentach rzeczywistych, zapewniasz prawidłową realizację zadań dotyczących oceny ryzyka prania pieniędzy i finansowania terroryzmu...
Aktywną sprzedaż produktów i rozwiązań dopasowanych do potrzeb klienta; Realizację wyznaczonych celów sprzedażowych i jakościowych; Wspieranie klientów w codziennym bankowaniu; Telefoniczną obsługę klientów – realizacja dyspozycji i wsparcie merytoryczne; Budowanie długotrwałych relacji z klientami;
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
4 dni
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku: rozwój strategii zakupowej w zakresie branży automatyki, nadzór nad realizacją i rozliczeniem umów centralnych na dostawy materiałów i części zamiennych oraz kluczowych usług utrzymania urządzeń srk, bieżąca współpraca z jednostkami...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
4 dni
MOC naszej pracy: zarządzanie ruchem Klientów w Work Cafe; zapewnienie gościom i klientom pozytywnych doświadczeń w korzystaniu z formatu Work Cafe; edukacja Klienta z kanałów zdalnych; współpraca przy organizacji eventów w Work Cafe; prezentowanie produktów i usług bankowych przy...
Na co dzień w naszym zespole: zarządzasz oraz rozwijasz procesy sprzedaży karty kredytowej we wszystkich kanałach dystrybucji, w szczególności w kanałach zdalnych, zapewniasz stałe wsparcie wszystkim kanałom sprzedaży w zakresie utrzymania i optymalizacji sprzedaży produktu,...
Diehl MeteringBażanowice, ul. Cieszyńska 1A
praca stacjonarna
za 3 dni wygasa
specjalista junior / mid aplikuj szybkoaplikuj bez CV
5 dni
Najważniejsze zadania na tym stanowisku to: czynne uczestnictwo w postępowaniach wg ustawy oraz poza ustawą PZP na każdym etapie procesu (począwszy od analizy dokumentacji dot. postępowania aż do podpisania umowy) przygotowanie umów handlowych i ich analiza pod względem potencjalnego...
Na co dzień w naszym zespole:sporządzasz dokumentację kredytową w języku polskim i angielskim dla klientów Obszaru Bankowości Korporacyjnej i Przedsiębiorstw, tj. przede wszystkim dla klientów strategicznychi międzynarodowych, a także oddziałów zagranicznych PKO Banku Polskiego, w...
specjalista (mid) / menedżer umowa o pracę pełny etat
5 dni
Twój zakres obowiązków pozyskiwanie Klientów rozliczeniowych i kredytowych z segmentu Mieszkalnictwa (Wspólnoty i Spółdzielnie Mieszkaniowe) zarządzanie relacjami biznesowymi z dotychczasowymi i potencjalnymi Klientami oraz partnerami biznesowymi; zapewnienie najwyższej jakości doradztwa i...
wystawianie faktur sprzedaży, not obciążeniowych, faktur korygujących, kompensat, not korygujących, prowadzenie rejestru kontrahentów, monitorowanie obiegu dokumentów, sporządzanie rejestrów i raportów, stały kontakt z działem sprzedaży i logistyki w zakresie wyjaśniania...
Zakres obowiązków: Aktywny udział we wszystkich etapach przetargów (od analizy dokumentacji do zawierania umów). Tworzenie i ocena umów pod kątem ryzyka. Współpraca z zespołami handlowymi i technicznymi. Raportowanie dotyczące przetargów i umów. Zbieranie niezbędnych dokumentów do...