Praca.pl Praca
specjalista ds obslugi klienta, Kadra zarządzająca, Warszawa

Praca specjalista ds obslugi klienta, Kadra zarządzająca, Warszawa

Nowość Sortuj wg.: daty trafności

Najnowsze oferty pracy: 3

  • Młodszy Koordynator Obsługi Szpitalnej

    Medicover Sp. z o.o.   Warszawa, Wilanów, Al. Rzeczypospolitej 5    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę
    1 dni
    Twój zakres obowiązków: kompleksowa obsługa i opieka nad pacjentem w zakresie szpitalnym, ścisła współpraca ze wszystkimi działami szpitala w zakresie obsługi pacjenta, realizacja celów w zakresie jakości obsługi i satysfakcji ze świadczonych usług, działania z zakresu rozliczeń...
  • Sales Representative (engines area)

    Formanway   Warszawa    praca hybrydowa
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Obowiązki: Opracowanie strategii sprzedażowej silników diesel; Aktywne pozyskiwanie nowych klientów; Przygotowywanie specyfikacji technicznych, ofert handlowych i zapewnienie kompleksowej obsługi; Utrzymywanie i rozwój relacji biznesowych z dotychczasowymi klientami firmy oraz budowanie...
  •  
  • Key Account Manager (Branża Laboratoryjna - Food)

    Eurofins GSC Poland sp. z o.o.   mazowieckie    praca mobilna   dziś wygasa
    specjalista mid / senior / ekspert  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    15 dni
    Zakres obowiązków: Sprzedaż i promocje usług firmy Eurofins; Pozyskiwanie nowych klientów i stałą opieka na klientami powierzonymi; Budowanie i utrzymywanie efektywnych relacji z klientami; Realizacja strategii sprzedażowej i wynikającego z niej planu; Bieżące raportowanie i inne...

Praca Specjalista ds. Obsługi Klienta mazowieckie Kadra zarządzająca najnowsze oferty pracy

  • Menedżer / Menedżerka ds. Jakości i Relacji z Klientami

    BNP Paribas Bank Polska S.A.   Otwock, ul. Andriollego 47/5    praca stacjonarna
    menedżer  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Zakres obowiązków: Działanie jako ambasador Jakości Obsługi Klientów w Oddziale; Angażowanie się i zachęcanie pracowników Oddziałów do budowania kultury Klientocentrycznej; Dbałość o najwyższą jakość obsługi zgodnie z obowiązującymi standardami i deklaracją odpowiedzialnej...