Praca.pl Praca Pomorskie Gdańsk
Specjalista ds. Obsługi Klienta

Praca Specjalista ds. Obsługi Klienta Gdańsk najnowsze oferty pracy

Brak ofert

Nie znaleźliśmy ofert pracy spełniających wybrane kryteria.

Sprawdź, czy nie ma literówek we wpisanych frazach lub spróbuj bardziej ogólnego zapytania.

Praca Gdańsk Specjalista ds. Obsługi Klienta

Specjalista ds. obsługi klienta znajdzie zatrudnienie w Gdańsku w różnorodnych sektorach gospodarki. Miejsca pracy czekają w biurach obsługi klienta, działach sprzedaży, call center. Obowiązki mogą być wykonywane zarówno w trybie zdalnym, jak i stacjonarnie. Czasami oferowana jest także praca mobilna, wiążąca się z dojazdem do klienta (przede wszystkim w ramach obsługi umów b2b). Główne obowiązki specjalisty ds. obsługi klienta to m.in. udzielanie informacji produktowych / związanych z usługami firmy, rozwiązywanie problemów klientów, przedstawianie ofert zgodnych z potrzebami konsumentów i polityką marketingową przedsiębiorstwa. Czasami specjalista bezpośrednio prowadzi także aktywną sprzedaż produktów. Pomorski rynek pracy wciąż jest otwarty na osoby chętne do pracy z klientem. Najczęściej poszukiwani są pracownicy na takie stanowiska jak: doradca klienta, pracownik biura obsługi klienta z językiem angielskim / niemieckim / duńskim, młodsza specjalistka ds. telefonicznej obsługi klienta, przedstawiciel handlowy, starszy opiekun finansowy kluczowych klientów, sprzedawca czy manager działu obsługi klienta.  

Specjalista ds. obsługi klienta Gdańsk – opis stanowiska

Wiele gdańskich i trójmiejskich firm szuka utalentowanych specjalistów ds. obsługi klienta, konsultantów ds. kluczowych klientów, doradców klienta biznesowego czy doradców klientów ds. technicznych. Zapotrzebowanie wciąż jest znaczne, dlatego o znalezienie zatrudnienia nie powinno być trudno. Warto jednak wiedzieć, że praca w sektorach sprzedażowym i konsultingowym nie jest łatwa. Na czym polega? Szczegółowe informacje na temat zakresu obowiązków znajdziesz w opisie stanowiska konkretnej oferty pracy, niemniej specjaliści do spraw obsługi klienta w lokalizacji Gdańsk, jak i w innych miastach, zwykle zajmują się:

  • sprzedażą telefoniczną,
  • obsługą mailingu i internetową obsługą klienta, 
  • przedstawianiem oferty, 
  • doradzaniem w zakresie oferowanych produktów lub usług,
  • rozwiązywaniem problemów klientów w zakresie produktów / usług, realizacji umowy itp., 
  • prowadzeniem spotkań z potencjalnymi klientami, 
  • tworzeniem i przedstawianiem prezentacji handlowych, 
  • współpracą z innymi działami firmy np. działem reklamacji czy działem dostaw.

Jak zostać specjalistą ds. obsługi klienta w Gdańsku?

Chcesz znaleźć pracę, która daje sporo satysfakcji, pozwala na rozwój, a często także bardzo atrakcyjne zarobki w systemie prowizyjnym? Praca specjalisty ds. obsługi klienta może być stworzona dla Ciebie. Istotne jest to, że żeby ją podjąć i spróbować swoich sił w nowej roli, zwykle nie trzeba mieć żadnego konkretnego wykształcenia (chociaż wykształcenie związane z handlem, marketingiem, psychologią biznesu czy chociażby certyfikat kursu z technik sprzedażowych bądź negocjacyjnych będą dużym atutem). Pracodawcy preferują co prawa osoby z doświadczeniem w pracy z klientem, niemniej nowicjusze także powinni znaleźć pracę, celując w stanowiska juniorskie. W wielu firmach prowadzone są szkolenia wstępne dla pracowników działu obsługi klienta. Nowym pracownikom przekazuje się też zwykle materiały do nauki, bowiem konsultant musi dogłębnie znać ofertę firmy, w której pracuje.

 Bardzo ważna jest również znajomość języków obcych, zwłaszcza niemieckiego, który jest często wymagany przez pracodawców w tym regionie. Niekiedy wymaga się też angielskiego bądź duńskiego. Kandydaci powinni wykazywać się doskonałymi umiejętnościami komunikacyjnymi, wysoką kulturą osobistą, odpornością na stres, pozytywnym podejściem do klienta oraz rozwiniętymi zdolnościami negocjacyjnymi

Ile zarabia specjalista ds. obsługi klienta w Gdańsku?

To, ile zarabia specjalista ds. obsługi klienta, zależy często od jego skuteczności. W wielu firmach stosuje się bowiem system prowizyjny, zgodnie z którym pracownik otrzymuje niską podstawę wynagrodzenia, a pozostała część wypłaty pochodzi z prowizji od sprzedaży. W zespołach, w których zadaniem specjalistów nie jest sprzedaż, a np. opieka nad klientem, doradzanie czy rozwiązywanie problemów związanych z transakcjami, pracownicy mogą pracować wg standardowego sposobu wynagradzania albo np. w systemie premiowym. Ile zatem można zarobić? Wg Ogólnopolskiego Badania Wynagrodzeń 2024 (Sedlak & Sedlak) stawka rynkowa wynagrodzenia średniego stopnia specjalisty ds. obsługi klienta to 4,7-6,8 tys. zł brutto miesięcznie. Jeśli chodzi o młodszego specjalistę, może spodziewać się wypłaty w granicach 4,4-6 tys. zł brutto miesięcznie. Z kolei starszy specjalista często zarabia od 5,4 do 7,7 tys. zł brutto na miesiąc.

Najnowsze oferty pracy dla specjalisty ds. obsługi klienta w Gdańsku

Aplikuj na stanowisko specjalisty do spraw obsługi klienta, doradcę ds. kluczowych klientów czy handlowca! Najnowsze oferty pracy znajdziesz na naszym portalu. Zapoznaj się dokładnie z wybranymi ogłoszeniami. Zwróć uwagę na to, że kandydatom często, ale nie zawsze proponuje się umowę o pracę. Ponadto coraz częściej pracownicy mają możliwość pracy zdalnej lub hybrydowej.

Praca Gdańsk specjalista ds. obsługi klienta – najczęściej zadawane pytania:

  • Jakie są podstawowe obowiązki opiekuna klienta w Gdańsku?

Głównym zadaniem opiekuna klienta w Gdańsku jest utrzymywanie pozytywnych relacji z obecnymi oraz potencjalnymi klientami danej firmy. Zatem osoba na tym stanowisku zajmuje się doradzaniem klientom,  odpowiadaniem na ich pytania, a często także sprzedażą produktów lub usług firmy. Specjaliści ci często biorą udział w spotkaniach biznesowych z klientami, w czasie których przedstawiają oferty i negocjują warunki umowy.

  • Jakie są wymagane kwalifikacje do pracy jako opiekun klienta w Gdańsku?

Dla wielu pracodawców ważne jest, by pracownik posiadał wykształcenie średnie lub wyższe (preferowane są kierunki związane z biznesem, komunikacją lub marketingiem). Dużym atutem u kandydatów do pracy na tym stanowisku jest doświadczenie w sprzedaży lub bezpośredniej obsłudze klienta. Bardzo często od kandydatów oczekuje się także znajomości języka niemieckiego lub innego obcego, co jest kluczowe w międzynarodowym środowisku biznesowym Gdańska. Kolejne istotne cechy idealnego kandydata na to stanowisko to: umiejętności negocjacyjne, doskonała organizacja pracy i charyzma.