specjalista junior / mid umowa agencyjna / kontrakt B2B pełny etat / tymczasowa/dodatkowa aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
Szukamy ambitnych kreatywnych kandydatek/kandydatów do współpracy, które prowadzą działalność gospodarczą a chcą rozwinąć swój biznes,lub są gotowe ją otworzyć aktywne pozyskiwanie klientów (MŚP, rolnictwo, duże przedsiębiorstwa,itp) praca mobilna; sprzedaż energii elektrycznej...
specjalista junior / mid / senior kontrakt B2B aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
Twój zakres obowiązków Organizowanie pokazów, prezentacja zabiegów oraz sprzedaż urządzeń kosmetycznych w tym oczyszczania wodorowego, INNARI HTP, FRIZMI oraz LASER’IQ) w klinikach dermatologicznych i hotelach ze strefami SPA. Sprzedaż produktów, tworzenie ofert handlowych oraz...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat 4 500 - 15 000 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
Za co będziesz odpowiedzialny/a: Opieka i stały kontakt z istniejącymi już klientami firmy, Pozyskiwanie nowych klientów, Przygotowywanie indywidualnych ofert, Negocjowanie transakcji i umów handlowych, Zbieranie i przekazywanie informacji dotyczących rynku lokalnego do działu handlowego...
młodszy specjalista (junior) umowa na zastępstwo pełny etat
3 dni
Twój zakres obowiązków Obsługa Klienta w fazie posprzedażowej i gwarancyjnej, Współpraca ze Specjalistą ds. Technicznych w procesie usuwania usterek w okresie gwarancji i rękojmi; nadzór nad jakością i terminowością informacji kierowanej do klienta, Prowadzenie rejestru zgłoszeń,...
ZAKRES OBOWIĄZKÓW: telefoniczna i mailowa obsługa klientów; oferowanie klientom nowych usług/produktów; negocjowanie warunków współpracy z klientami; terminowe i rzetelne udzielanie odpowiedzi na zapytania klientów; weryfikacja kompletności i poprawności dokumentów dostarczanych przez...
Duties and Responsibilities Supporting customers in placing sports bets, Verifying the age of bettors, Division of working time: 70% back-office, 15% phone, 15% other activities. OUR REQUIREMENTS: Knowledge of Bulgarian at the level of min. C1, Knowledge of English at min. B2, Availability for min....
Duties and Responsibilities Supporting customers in placing sports bets, Verifying the age of bettors, Division of working time: 70% back-office, 15% phone, 15% other activities. OUR REQUIREMENTS: Knowledge of Czech at the level of min. C1, Knowledge of English at min. B2, Availability for min. 150h...
specjalista junior / mid umowa o pracę / zlecenie pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
3 dni
Twój zakres obowiązków: Zapewnienie wysokiej jakości usług i wsparcia technicznego dla Klientów poprzez rozmowy telefoniczne, e-maile, czat; Umiejętność negocjowania z klientami różnych rozwiązań; Dostarczanie Klientom szybkich, rzetelnych i dokładnych informacji; Tworzenie pozytywnego...
Poszukujemy osoby na umowę zlecenie/praktykantów do wsparcia przy procesach przekazywania kluczy klientom/odbiorowych i wsparcia przy podpisywaniu aktów notarialnych w oddziałach: Warszawa w terminie od IV. – XII. 2024; Kraków w terminie od IV. – XII. 2024; Gdańsk w terminie od IV. –...
Job Tasks: Deliver wealth management services to bank clients with guidance from the Banker teams; Manage and execute client transactions with respect to business and individual banking, credit, and investment products; ensure transactions are completed within audit and compliance standards as well...
Twoje codzienne zadania jako Specjalista ds. Sprzedaży i Rozwoju Kampanii Google Ads: Sprzedaż produktów Google Ads poprzez doradztwo strategiczne dla klientów indywidualnych oraz B2B (w tym dla agencji marketingowych) w celu optymalizacji internetowych kampanii reklamowych; Konsekwentna...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
3 dni
Opis stanowiska: Sporządzenie umów z kontrahentami i innych dokumentów dotyczących transakcji handlowych, Wystawienie faktur sprzedaży, Prowadzenie kartoteki klienta oraz archiwizacja dok. handlowych, Planowanie i koordynowanie kwestii importowych oraz eksportowych, Zamówienie transportów,...
Czym się będziesz zajmować? Pozyskiwaniem nowych Klientów i skuteczną identyfikacją ich potrzeb, Rozwojem sprzedaży oferowanego przez firmę oprogramowania CAM, Prowadzeniem aktywnych działań handlowych, Negocjacjami warunków umów i ich finalizacją, Realizacją wyznaczonych celów sprzedażowych.
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
3 dni
Opis stanowiska: Przygotowanie i wysłanie dokumentów księgowych przy zamknięciu miesiąca; Kontakt i współpraca z bankami; Prowadzenie rozrachunków z kontrahentami; Przygotowanie danych oraz zestawień dotyczące rozliczeń z kontrahentami; Współpraca przy sporządzeniu...
Twoje codzienne zadania jako Specjalista ds. wdrożenia kampanii online: Sprzedaż produktów i rozwiązań Google Ads; Nawiązywanie i utrzymywanie długotrwałych relacji biznesowych; Przygotowanie strategii reklamy internetowej pod indywidualne potrzeby klienta; Doradztwo klientom w kwestiach...
Twoje codzienne zadania jako Specjalista ds. sprzedaży reklamy internetowej: Sprzedaż produktów i rozwiązań Google Ads, w tym: ustalenie budżetu na proponowaną reklamę; Doradztwo klientom w kwestiach związanych z Google Ads, w tym: propozycje nowych rozwiązań, negocjacje ofert, edukacja w...
Zakres obowiązków: Bieżąca obsługa klientów zagranicznych Koordynowanie procesu realizacji napływających zamówień oraz reklamacji Tworzenie ofert handlowych oraz analiz sprzedaży Przygotowywanie dokumentacji eksportowej (faktura, protokół załadunku, CMR) Organizacja transportu do...
specjalista (mid) umowa o dzieło / zlecenie / kontrakt B2B część etatu 6 000 - 20 000 zł / mies. (w zal. od umowy) rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
3 dni
Sprzedaż kursów online na ciepłych leadach z naszej strony internetowej; Praca z domu min 4h dziennie;
specjalista (mid) umowa o pracę / zlecenie pełny etat 4 242 - 6 000 zł brutto/mies.
3 dni
Praca tylko stacjonarna w biurze w Warszawie lub Krakowie Jeśli: jesteś otwarty na rozmowy telefoniczne na różne tematy, lubisz ludzi i kontakt z nimi, jesteś osoba wesoła i łatwo nawiązujesz kontakty; to zapraszam do aplikacji. Poszukujemy osób: punktualnych, rzetelnych, mających duża...
specjalista junior / mid umowa agencyjna / kontrakt B2B pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
3 dni
Twój zakres obowiązków: Pozyskiwanie nowych klientów, budowanie relacji oraz zapewnienie wysokiej jakości obsługi; Przygotowywanie ofert ubezpieczenia dostosowywanych do potrzeb i oczekiwań klientów oraz zapewniających najlepszą ochronę; Prowadzenie spotkań sprzedażowych; Zdobywanie...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
3 dni
Your daily duties as Digital Sales Strategist with Czech / Slovak: Selling Digital products (Google Ads) by providing strategic advice to and working closely with individual and B2B clients (including marketing agencies) to optimize their online advertising campaigns; Delivering sales targets...
Your responsibilities: Answer phone calls, e-mails, live chats, and messages on social media from customers. Help customers with issues related to the service, troubleshoot on the customer's behalf, and solve the customer's problems to the best of your ability. Work shifts: morning 8:00-16:45,...
Budowanie, oferowanie i wdrażanie innowacyjnych oraz cyfrowych rozwiązań ICT dla Klientów Biznesowych; Tworzenie i dobór rozwiązań dla Klientów w zakresie sprzętu IT (presales) Realizacja celów sprzedażowych, szacowanie opłacalności projektów i ich raportowanie; Rozpoznawanie i...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
3 dni
Sprzedaż usług Orange Polska. Edukowanie klientów o dostępnych dla nich produktach, usługach oraz technologiach. Udzielanie wsparcia technicznego klientom w zakresie oferowanego sprzętu. Doświadczenie w sprzedaży i obsłudze klientów. Umiejętność słuchania, sprawnego komunikowania się...
Klient portalu Praca.pl
Warszawa, Wola
praca hybrydowa / stacjonarna
specjalista mid / senior umowa zlecenie / kontrakt B2B pełny etat 5 000 - 10 000 zł / mies. (w zal. od umowy) aplikuj bez CV
3 dni
Poszukiwanie, weryfikacja, negocjacje i finalizacja zakupu samochodów zgodnie z wytycznymi, na rynku polskim i za granicą, Wsparcie w procesie rejestracji samochodu, Wycena samochodów oraz koordynacja i optymalizacja procesu sprzedaży samochodów, w tym komunikacja (ogłoszenia, potencjalni nabywcy).
Realizacja planów sprzedażowych; Obsługa klienta zgodnie ze standardami Grupy PZU; Przyjmowanie gotówkowych i bezgotówkowych wpłat ubezpieczeń; Utrzymywanie długofalowych relacji z klientem; Budowanie portfela klientów;
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat 4 800 - 7 200 zł brutto/mies.
3 dni
Zadania, które na Ciebie czekają: Będziesz obsługiwać telefonicznie obecnych klientów T-Mobile (ok. 85% połączenia przychodzące, 15% wychodzące) W trakcie połączeń będziesz przedstawiać i sprzedawać pełną gamę produktów i usług świadczonych przez T-Mobile; Zadbasz o dobre...
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
3 dni
Twój zakres obowiązków bezpośrednia, telefoniczna i mailowa obsługa Klientów; sprzedaż wycieczek, biletów lotniczych, miejsc hotelowych, ubezpieczeń i innych produktów z naszej oferty;
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
3 dni
aktywna sprzedaż urządzeń i rozwiązań znajdujących się w ofercie COPYLAND klientom końcowym, czyli firmom prywatnym oraz instytucjom publicznym, a w szczególności: aktywne wyszukiwanie potencjalnych klientów oraz opracowywanie planów działania na przyszłość, tworzenie i prezentowanie...
specjalista junior / mid / asystent umowa zlecenie część etatu
3 dni
Twoje zadania: dbanie o doświadczenia pacjenta rejestrowanie i umawianie pacjentów na wizyty, promowanie i sprzedaż usług stomatologicznych, obsługa kasy fiskalnej, obsługa komputera i urządzeń biurowych.
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
3 dni
Twój zakres obowiązków Jakie wyzwania staną przed Tobą w #confilogiteam? Na początek będziesz prowadził(a) szkolenia wstępne, okresowe, produktowe, wszystko zgodnie z naszymi standardami i w oparciu o nasze know-how. Obejmiesz swoją opieką świeżo przeszkolonych nowicjuszy i pomożesz im...
specjalista junior / mid umowa o pracę / zlecenie pełny etat rekrutacja online
3 dni
Do twoich codziennych zadań będzie należało: Obsługa klienta w języku polskim i rosyjskim; Wspieranie Klientów drogą mailową i telefoniczną; Wsparcie podczas problemów z rezerwacjami lub płatnościami; Rozwiązywanie problemów zgodnie z procedurami. Czego oczekujemy od Ciebie? Język:...
The role: Respond to and resolve a wide variety of consumer queries by phone, chat or email; Taking control of situations and thinking on your feet to make smart decisions in order to resolve up to customer contacts; Provides customers with advice and information regarding clients' products and...
The role: Processes inbound calls/e-mails from customers and solve a wide range of customer service issues and problems; carries out customer inquiries in timely and correct manner by predefined rules when escalation is needed; understanding customer’s needs so as to be able to deliver the best...
specjalista mid / senior / menedżer umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
3 dni
Będziesz odpowiedzialny/a za: realizację założonych celów sprzedażowych na podległym terenie; opracowywanie koncepcji z zakresu klimatyzacji; obsługę stałych, aktywnych klientów jak również pozyskiwanie nowych – firmy instalacyjne, generalni wykonawcy, projektanci/architekci;...
specjalista (mid) umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
3 dni
dystrybucja dodatków paszowych; utrzymywanie relacji z obecnymi klientami; pozyskiwanie nowych klientów; współpraca w zakresie rozwoju nowych produktów; praca w terenie na obszarze kilku województw;
Klient portalu Praca.pl
Warszawa
praca stacjonarna
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj bez CV
4 dni
wysoka kultura osobista; doświadczenie w branży księgarskiej lub pokrewnej (papiernicza, zabawkarska) łatwość nawiązywania kontaktów z klientami; podstawowa znajomość języka angielskiego; doświadczenie w handlu i zdobywaniu klienta; znajomość technik sprzedażowych; obsługa komputera;...
Sokołów S.A.Warszawa, ul. Bukowińska 22B
praca stacjonarna
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat
4 dni
Główny cel stanowiska: rozwój sprzedaży produktów mięsnych na rynkach międzynarodowych; przygotowywanie prezentacji i ofert handlowych; uczestnictwo w branżowych targach międzynarodowych; aktywne poszukiwanie nowych klientów; bieżąca współpraca z aktualnymi klientami Sokołów S.A....
What the day will look like As a member of your team, you’d be responsible for providing administrative support in terms of available insurance policies by coordinating, validating, and verifying the data as well as directly contacting the Danish teams to deliver the best solutions available on...
Do Twoich zadań będą należeć m.in.: pozyskiwanie nowych, a także utrzymywanie i rozwój poziomu zakupów u aktualnych klientów firmy z grupy klientów gastronomicznych, tworzenie pozytywnego wizerunku firmy w stosunku do jej klientów i kooperantów, prezentacja oferty firmy zgodna ze...
specjalista (mid) umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
5 dni
Planowanie i zarządzanie projektem; Nadzorowanie prac marketingowych; Aktywne pozyskiwanie i utrzymywanie relacji biznesowych z klientami; Realizowanie założonego planu sprzedaży; Raportowanie zrealizowanych działań; Wizyty zagraniczne w fabrykach; Dbałość o najwyższe standardy obsługi...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat rekrutacja online
5 dni
Twój zakres obowiązków diagnozowanie potrzeb i oczekiwań Klientów, nawiązywanie i utrzymywanie relacji z Klientami, realizacja celów sprzedażowych, kształtowanie pozytywnego wizerunku Banku poprzez wysoką jakość obsługi, operacyjna obsługa Klientów detalicznych, małych i średnich firm.
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
5 dni
Na co dzień w naszym zespole:dbasz o dobry wizerunek PKO Banku Polskiego S.A,nawiązujesz współpracę z klientami z sektora małych i średnich przedsiębiorstw o przychodach rocznych ze sprzedaży do 15 mln PLN,opiekujesz się klientami instytucjonalnymi znajdującymi się w przypisanym...
Do głównych zadań Doradcy Agenta należeć będzie m.in.: Kontakt mailowy z agencjami sprzedaży; Kalkulacje i wyliczenia zmian w nowych oraz już założonych rezerwacjach; Odpowiadanie na wątpliwości z nimi związane; Współpraca z innymi działami w celu kompleksowej obsługi danego...
specjalista (mid) umowa o pracę / zlecenie / kontrakt B2B pełny etat 4 000 - 4 500 zł / mies. (w zal. od umowy)
6 dni
Twój zakres obowiązków: Telefoniczna oraz mailowa obsługa Klienta. Bieżąca komunikacja z Klientem na temat procesu realizacji Umowy. Dbanie o najwyższe standardy jakości obsługi Klienta. Budowanie i utrzymywane pozytywnych relacji z Klientem.
Pomysłowi KsięgowiWarszawa, Śródmieście, Plac Pięciu Rogów
praca stacjonarna
specjalista junior / mid / senior / ekspert umowa o pracę / zlecenie pełny etat 5 000 - 9 000 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
6 dni
W związku z dynamicznym rozwojem naszego biura rachunkowego i regularnie powiększającą się bazą naszych klientów, do naszego zespołu poszukujemy osoby na stanowisko: Opiekun klienta / Specjalista ds. obsługi klienta. Do zadań zatrudnionej osoby należeć będzie: bieżąca obsługa...
Zakres obowiązków: Nadzór i koordynacja obsługi concierge kluczowych Klientów firmy w sektorze utrzymania czystości; Zarządzanie kontraktami w systemie SAP; Sprzedaż dodatkowych usług obsługiwanym kontraktom; Prowadzenie systemu rejestracji i rozliczeń zamówień; Przygotowywanie...
specjalista junior / mid / menedżer umowa o pracę pełny etat 5 400 - 6 500 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
6 dni
Aktywne pozyskiwanie nowych klientów poprzez wykorzystanie różnorodnych technik sprzedażowych. Budowanie i utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami poprzez kontakt. Analiza potrzeb klientów i proponowanie odpowiednich rozwiązań transportowych. Opracowywanie ofert handlowych i negocjowanie...
Szukasz nowej pracy w Warszawie lub w woj. mazowieckim, blisko stolicy? Zwróć uwagę na oferty dotyczące pracy w dziale obsługi klienta / customer service. Stołeczni pracodawcy stale poszukują kandydatów na stanowisko specjalisty ds. obsługi klienta. Aktualne oferty pracy dotyczą m.in. pracy zdalnej, niemniej jeśli wolisz przychodzić do biura lub pracować hybrydowo, także nie powinieneś / nie powinnaś mieć dużych trudności ze znalezieniem posady. W pracy specjalisty ds. obsługi klienta to stanowisko sprawdzą się osoby ambitne, które cechują się samodzielnością oraz wielozadaniowością. Jeśli jesteś osobą otwartą, komunikatywną, odporną na stres i chcesz się rozwijać w obszarze pracy z klientem, zacznij wyszukiwać najnowsze ogłoszenia w naszym serwisie i dołącz do zespołu customer service w jednej z warszawskich firm.
Charakterystyka zawodu specjalisty ds. obsługi klienta w Warszawie
Specjalista ds. obsługi klienta to pracownik pełniący ważną rolę w obsłudze i zapewnieniu satysfakcji klientów przedsiębiorstwa. Praca skupia się na komunikacji z klientami, odpowiadaniu na ich pytania, rozwiązywaniu problemów, kierowaniu do właściwych działów firmy i ogólnym zdaniu o jak najlepsze doświadczenie klientów. W swojej codziennej pracy specjaliści ds. obsługi klienta mają bezpośredni lub pośredni kontakt z klientami (e-mail, chat, telefon). Jest to także praca biurowa: pracownicy często korzystają z narzędzi MS Office, przetwarzają dane osobowe, aktualizują bazy danych klientów i zajmują się przygotowywaniem raportów. Specjalista ds. obsługi klienta odpowiada zwykle przed kierownikiem działu ds. obsługi klienta. W wielu firmach panuje przejrzysta hierarchia, dzięki czemu osoba na niższym szczeblu może jasno wytyczyć swoją ścieżkę zawodową, doszkalać się i podnosić kwalifikacje, pracując na własny awans. W stolicy, mieście w znacznym stopniu międzynarodowym, liczą się szczególnie kompetencje językowe. Rozchwytywani są np. specjaliści ds. obsługi klienta z językiem niemieckim i angielskim, a coraz częściej także duńskim czy koreańskim.
Jak zostać specjalistą ds. obsługi klienta w Warszawie?
Żeby zdobyć pracę specjalisty ds. obsługi klienta, nie zawsze konieczne jest posiadanie wykształcenia wyższego, często wystarczy dyplom szkoły średniej. Atutami są ukończone kursy z technik sprzedażowych i negocjacyjnych, a także certyfikaty potwierdzające kompetencje językowe. W niektórych rekrutacjach stałych pracodawcy dają kandydatom zadanie do wykonania, np. odegranie scenki, w której konsultant musi pomóc tzw. trudnemu klientowi. Kandydat powinien mieć też kompetencje w zakresie obsługi komputera, ponieważ na co dzień prowadzi także różnego rodzaju ewidencje np. dotyczące zamówień, reklamacji czy zadowolenia z obsługi i wprowadza dane na temat klientów do systemu. Pracodawcy preferują osoby z doświadczeniem na podobnym stanowisku, niemniej nie wahaj się aplikować nawet wówczas, gdy dopiero zaczynasz karierę w dziedzinie obsługi klienta.
Stanowisko specjalisty ds. obsługi klienta w Warszawie – predyspozycje zawodowe
W pracy liczą się przede wszystkim rozbudowane zdolności komunikacyjne, a także umiejętność rozwiązywania problemów klientów, wysoka kultura osobista, opanowanie, odporność na stres, empatia, elastyczność i asertywność. Jeśli Twoim miejscem pracy będzie domowe biuro, bardzo ważna jest także umiejętność samodzielnej organizacji swojej pracy i wysoka motywacja.
Specjalista ds. obsługi klienta w Warszawie – co robi?
Specjalista ds. obsługi klienta ma przede wszystkim za zadanie obsługę klientów. Pod tym szerokim pojęciem kryje się m.in. udzielanie informacji, rozwiązywanie problemów dotyczących korzystania z usług firmy, przyjmowanie reklamacji i pomaganie w różnego rodzaju sprawach. Kolejnym obowiązkiem zawodowym pracownika jest przygotowywanie raportów dotyczących obsługi klientów.
Pracownik obsługi klienta biznesowego w Warszawie
Pracownik obsługi klienta biznesowego to odpowiedzialne stanowisko. Zwykle obejmują je osoby posiadające już pewien staż pracy jako specjaliści ds. obsługi klientów indywidualnych. Opiekun klienta biznesowego musi być biegły w identyfikacji potrzeb klienta, cechować się empatią, wysoką kulturą osobistą, ale też być osobą charyzmatyczną i potrafiącą prowadzić negocjacje na wysokim szczeblu. Tak jak inne posady w dziale obsługi klienta, to stanowisko także wymaga znajomości MS Office i umiejętności przetwarzania danych osobowych.
Młodszy specjalista ds. telefonicznej obsługi klienta Warszawa
Młodszy specjalista ds. telefonicznej obsługi klienta to posada często obejmowana przez studentów, uczniów i osoby dopiero rozpoczynające swoją przygodę zawodową w dziedzinie obsługi klienta lub w sprzedaży. Głównym zadaniem młodszego specjalisty ds. obsługi klienta na infolinii jest udzielanie informacji, pozyskiwanie klientów, umawianie spotkań, przyjmowanie zapytań i reklamacji, kierowanie do innych działów czy przeprowadzanie ankiet zadowolenia klienta.
Doradca klienta z językiem ukraińskim Warszawa
W Warszawie coraz częściej można również znaleźć oferty pracy kierowane do doradców klienta z językiem ukraińskim, co ma związek z napływem ludności ukraińskiej do Polski, szczególnie do stolicy. W związki z tym w wielu firmach pojawiły się usługi skierowane bezpośrednio do obywateli Ukrainy i klientów ukraińskojęzycznych i rosyjskojęzycznych.
Pracownik wsparcia sprzedaży i reklamacji
Specjalista ds. wsparcia sprzedaży i pracownik działu reklamacji w Warszawie to osoby zajmujące się obsługą klientów, pomaganiem w rozwiązywaniu problemów oraz udzielaniem wsparcia w procesie sprzedaży i reklamacji oraz zwrotów. Często jest to jedno stanowisko pracy. Praca bywa wykonywana zdalnie, za pomocą systemów komputerowych i telefonu.
Ile zarabia doradca klienta w Warszawie?
Specjaliści ds. obsługi klienta w lokalizacji Warszawa mogą otrzymywać konkurencyjne wynagrodzenie, niemniej stawki zależą np. od stażu pracy, zakresu obowiązków i umiejętności pracownika. Zgodnie z Ogólnopolskim Badaniem Wynagrodzeń mediana miesięcznej pensji tego pracownika wynosi 5140 zł brutto w przypadku samodzielnego stanowiska, 4600 zł brutto dla juniora i 5870 zł brutto dla starszego specjalisty.
Praca w dziale obsługi klienta w Warszawie – warunki zatrudnienia
Praca w dziale obsługi klienta w Warszawie może być pierwszym krokiem w kierunku błyskotliwej kariery w dziale obsługi klienta lub w dziale sprzedaży. Firmy oferują różnego rodzaju formy zatrudnienia, w tym umowy o pracę, zlecenia, bądź umowy o dzieło, a nawet umowy b2b. Pracownicy często pracują w systemie prowizyjnym. Czas pracy może obejmować 5 dni w tygodniu w godzinach pracy biura (pełen etat) lub być elastyczny.
Specjalista ds. obsługi klienta w Warszawie – perspektywy zawodowe
Rozpoczynając pracę jako specjalista ds. obsługi klienta w Warszawie, otwierają się przed Tobą szerokie perspektywy zawodowe. Stanowisko to bowiem często stanowi punkt wyjścia do kariery w obszarze obsługi klienta, w dziale sprzedaży albo marketingu. Warto się starać! Osoby z dużym doświadczeniem i odnoszące największe sukcesy mają szansę na awans na stanowiska kierownicze.
Najnowsze oferty pracy dla specjalisty ds. obsługi klienta w Warszawie
Jeśli szukasz pracy jako specjalista ds. obsługi klienta w Warszawie, przede wszystkim często przeglądaj najnowsze oferty pracy na Praca.pl. Masz spore szanse na szybkie znalezienie posady, nawet jeśli nie masz doświadczenia w branży. Kogo szukają pracodawcy? Przede wszystkim osób otwartych, chcących się rozwijać, gotowych do intensywnej pracy na infolinii bądź w świadczeniu wsparcia klientom bezpośrednio w placówce firmy. Ustaw Job Alert, zapisz się do Newslettera, czytaj opisy stanowisk, wykorzystaj też nasz Kreator CV Online do stworzenia życiorysu zawodowego. Gotowe CV możesz wgrać na swoje konto kandydata i jeszcze szybciej aplikować na wybrane stanowiska.
Praca specjalista ds. obsługi klienta w Warszawie – najczęściej zadawane pytania:
Jakie kompetencje są wymagane od kandydatów na stanowisko specjalisty ds. obsługi klienta w Warszawie?
Kandydaci do pracy na stanowisku specjalisty ds. obsługi klienta powinni posiadać dobre umiejętności komunikacyjne, umiejętność rozwiązywania problemów klientów, cechować się wysoką kulturą osobistą i odpornością na stres. Wymaga się także umiejętności posługiwania się komputerem, a niekiedy kryterium stanowią kompetencje w zakresie posługiwania się wybranym językiem obcym. Dodatkowym atutem jest doświadczenie w obszarze obsługi klienta, niemniej wiele firm jest otwartych na kandydatów bez wcześniejszego doświadczenia, gotowych nauczyć się zawodu.
Jakie korzyści i perspektywy rozwoju zawodowego oferuje stanowisko opiekuna klienta w Warszawie?
Pracownik często ma szerokie możliwości rozwoju zawodowego i poprowadzenia swojej kariery w różnych kierunkach. Najbardziej skuteczni opiekunowie klienta z dużym stażem zwykle awansują na stanowiska managerskie. Ponadto praca ta rozwija umiejętności komunikacyjne i pozwala zdobyć doświadczenie w bezpośrednim kontakcie z klientem, co może przydać się w wielu dziedzinach zawodowych.