Praca.pl Praca
specjalista ds sprzedazy, Medycyna / Opieka zdrowotna, Wrocław

Praca specjalista ds sprzedazy, Medycyna / Opieka zdrowotna, Wrocław

Nowość Sortuj wg.: daty trafności

Najnowsze oferty pracy: 3

  • Młodszy Specjalista / Młodsza Specjalistka ds. Obsługi Pacjentów

    Medicover Sp. z o.o.   Wrocław, ul. Strzegomska 36    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior)  umowa zlecenie
    21 godz.
    Twoim głównym obowiązkiem będzie obsługa Pacjentów, czyli: umawianie wizyt, wydawanie recept i dokumentacji medycznej, dbanie o profesjonalną opiekę nad klientem, ​ pobieranie płatności za usługi dodatkowe, promowanie i sprzedaż usług Medicover. Najlepszy kandydat to taki, który: ​...
  • Area Sales Manager (urządzenia laboratoryjne)

    WBS Sp. z o.o.   dolnośląskie    praca zdalna / hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    21 godz.
    Opis stanowiska pracy / zadania: Podtrzymywanie oraz pozyskiwanie nowych kontaktów biznesowych z klientami na obszarze wybranych województw: Małopolskie / Śląskie / Dolnośląskie (sprzedaż urządzeń laboratoryjnych). Przygotowywanie ofert handlowych i prowadzenie negocjacji. Realizacja...
  •  
  • Przedstawiciel Handlowy - branża medyczna

    siedziba firmy: Kraków
    specjalista (mid)  umowa o pracę / zlecenie / kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    9 dni
    Zakres obowiązków: Aktywne poszukiwanie nowych klientów; Nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów biznesowych z podmiotami współpracującymi z firmą; Przedstawienia oferty produktowej firmy; Raportowanie swojej działalności; Współpraca z innymi działami;

Praca Specjalista ds. Sprzedaży dolnośląskie Medycyna / Opieka zdrowotna najnowsze oferty pracy

  • Przedstawiciel Handlowy - branża medyczna

    Gammamedica Spółka z Ograniczoną Odpowiedzialnością   dolnośląskie    praca mobilna
    siedziba firmy: Kraków
    specjalista (mid)  umowa o pracę / zlecenie / kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    9 dni
    Zakres obowiązków: Aktywne poszukiwanie nowych klientów; Nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów biznesowych z podmiotami współpracującymi z firmą; Przedstawienia oferty produktowej firmy; Raportowanie swojej działalności; Współpraca z innymi działami;