Podobne oferty pracy

Sales Consultant with Dutch language

Possibility of cooperation from the office in the center of Warsaw or remotely, from anywhere.


Job description:

  • Providing a complex customer service for clients from Netherlands concerning accepting, realizing and actualizing the orders;
  • Advising clients in adjusting the product offer to their individual needs;
  • Ensuring a good image of the company and maintaining relations with clients;
  • Order system administrating;
  • Providing information concerning orders, problem solving, creating brand consciousness;
  • Tasks performance in a flexible working hours (number of hours depending on availability).

 

Requirements:

  • Fluency/ native in Dutch language;
  • Highly developed interpersonal skills;
  • Experience in customer service and selling products;
  • Ability to solve problems on one’s own;
  • Enthusiasm and dedication;
  • Professionalism and responsibility for assigned tasks;
  • Good manners and motivation;
  • Availability to cooperate – depending on preferences, projects in department are realized in various time schedules (full-time). We are flexible and we create a lot of possibilities for our co-workers.

What do we offer:

  • Attractive and stable cooperation conditions, bonuses for good results and taking initiatives;
  • Possibility to gain experience in a company with an international coverage;
  • Friendly atmosphere in a multicultural environment;
  • Possibility of development and promotion within the company’s structure.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 r. o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity z dnia 26.06.2014 r., Dz. U. z 2014 r., poz. 1182). Jednocześnie oświadczam, że zostałem/am poinformowany/a o dobrowolności podania danych osobowych oraz prawie dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania.

Poznaj

HomeGlobal

Poznaj stanowisko: Specjalista ds. Obsługi Klienta

Specjalista ds. Obsługi Klienta to osoba odpowiedzialna za zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta w wybranej dziedzinie, np.: księgowości, usługach It, prawie lub w finansach. Do głównych obowiązków pracownika tego należy, m.in.: aktywne pozyskiwanie i obsługa klientów, prezentowanie produktów i usług firmy, udzielanie informacji i rozwiązywanie problemów, analiza potrzeb i oczekiwań ...

Już aplikowałeś na tą ofertę

Aplikujesz na ogłoszenie

Dziękujemy! Aplikuj poprzez stronę pracodawcy.

Trwa przekierowanie na formularz pracodawcy

Załącz pliki do aplikacji

Aplikuj profilem
Nieuzupełniony profilUzupełnij

Rozmiar pliku 15MB | .bmp, .doc, .docx, .gif, .gzip, .jpeg, .jpg, .odt, .pdf, .pjpeg, .png, .rar, .rtf, .tiff, .txt, .xls, .xlsx, .zip

Dodatkowe informacje (rozwińzwiń)

- Wymagane pola

Trwa wysyłanie

Upuść plik w polu, aby go dodać

Rekrutują z Praca.pl