MERCURE WARSZAWA AIRPORT
Al. Krakowska 266
Jeśli:
Masz łatwość w nawiązywaniu kontaktów, budowaniu autentycznych relacji oraz potrafisz o nie dbać
Potrafisz docierać do potrzeb klientów
Masz doświadczenie w sprzedaży usług, rezerwacji lub recepcji
Negocjowanie to Twoja silna strona
Lubisz analizować dane rynkowe i działania konkurencji
Lubisz dynamiczne tempo pracy i potrafisz podążać za zmianami
Posiadasz silną motywację do samodoskonalenia i rozwoju
Lubisz rozmawiać w języku angielskim
Dołącz do nas, otwierają się przed Tobą LEPSZE PERSPEKTYWY
Pomożemy rozwijać się poprzez udział w szkoleniach i toczących się projektach. Będziesz współpracował z utalentowanymi hotelarzami z pasją. Zapewnimy Ci prywatną opiekę medyczną oraz możliwość korzystania z karty Benefit
Powinieneś być osobą otwartą, chętną do poznawania nowych zagadnień, pozyskiwania i rozwijania umiejętności, której praca jest jednocześnie jej pasją. Cechuje Cię zaangażowanie, skuteczność w działaniu i determinacja w dążeniu do celu. Aktywnie pozyskujesz feedback od klientów. Komunikujesz się w języku angielskim. Jeśli dodatkowo masz doświadczenie w pracy w hotelu, z radością powitamy Cię
W NASZYM ZESPOLE!
Będziesz odpowiedzialny za rozwijanie współpracy z klientem korporacyjnym. W swojej pracy dołożysz wszelkich starań, zaangażowania i dotychczasowego doświadczenia, aby klienci mogli cieszyć się zorientowanym na ich potrzeby podejściem, a hotel cieszył się wysokimi wskaźnikami sprzedaży usług hotelowych
Poznaj
Accor
Accor jest wiodącą na świecie, kompleksową grupą hotelarską oferującą gościom wyjątkowe i niezapomniane wrażenia w 5 000 hotelach, kurortach i rezydencjach w 110 krajach świata.
Z 300 000 pracownikami we wszystkich czterech zakątkach świata, różnorodność jest dla naszej Grupy codziennością. Ta ambicja, którą chcemy razem z Wami realizować, stanowi część dążenia do otwartości, promowania równości w miejscu pracy i zapobiegania dyskryminacji, wszędzie tam, gdzie działamy.
Accor dysponuje niezrównanym portfolio marek hoteli, od luksusowych po ekonomiczne i od ponad 50 lat świadczy usługi związane z gościnnością. Oprócz zakwaterowania, dzięki świadczonym usługom w zakresie gastronomii, rozrywki, wellbeing i coworkingu, Accor umożliwia nowe sposoby życia, pracy i spędzania czasu wolnego.
Aby realizować cele biznesowe, portfolio Accor obejmuje także działalność ukierunkowaną na dystrybucję usług, działania operacyjne i doświadczenia w branży hotelarskiej. Goście mają dostęp do jednego z najbardziej atrakcyjnych programów lojalnościowych na świecie. Accor jest głęboko zaangażowany w tworzenie zrównoważonego rozwoju aktywnie działając na rzecz naszej planety i lokalnych społeczności. W ramach programu Planet 21 - Acting Here. Accor działa na rzecz „pozytywnego hotelarstwa”, a w ramach Accor Solidarity pomaga osobom w niekorzystnej sytuacji życiowej poprzez szkolenia zawodowe i dostęp do miejsc pracy.