Grafton Recruitment, firma założona w 1982 roku w Irlandii, to wiodąca agencja rekrutacyjna z ponad 30 letnim doświadczeniem. Grafton Recruitment jest jedną z największych niezależnych firm rekrutacyjnych w Europie, wyspecjalizowaną w rekrutacji profesjonalistów średniego i wyższego szczebla we wszystkich sektorach. Gwarancją wysokiej jakości naszych usług jest posiadany certyfikat ISO 9001.
Agencja zatrudnienia (nr licencji 812)
Agencja zatrudnienia (nr licencji 812)
Samodzielna Księgowa / Księgowy
Job location: Warszawa
Nr ref.: 3-19-37940/PC
Dla naszego Klienta - firmy z branży paliwowej - pilnie poszukujemy odpowiedniej osoby na stanowisko:
Samodzielna Księgowa / Księgowy
Miejsce pracy: Warszawa
Do głównych obowiązków osoby na tym stanowisku należeć będzie m.in.:
Samodzielna Księgowa / Księgowy
Miejsce pracy: Warszawa
Do głównych obowiązków osoby na tym stanowisku należeć będzie m.in.:
- prowadzenie księgowości Spółki, w szczególności: księgowanie i rozliczanie faktur zakupu, środków trwałych, rozliczeń międzyokresowych;
- rozliczanie stanów magazynowych;
- prowadzenie ewidencji środków trwałych, wycena inwentaryzacji tych środków i przygotowanie zestawień amortyzacyjnych;
- weryfikacja dokumentów księgowych pod względem formalnymi rachunkowym;
- sporządzanie not korygujących,
- dekretowanie dokumentów księgowych;
- weryfikacja zespołów kont rachunkowych,
- przygotowanie zestawień i raportów księgowych,
- współpraca z Głównym Księgowym w celu przygotowania raportów i deklaracji dla instytucji zewnętrznych (US, ZUS, GUS, NBP);
- monitorowanie obiegu dokumentów kosztowych,
- segregacja/archiwizacja dokumentów.
Requirements:
Wymagania:
- wykształcenie wyższe kierunkowe (preferowane ekonomia, finanse, rachunkowość),
- komunikatywna znajomość języka angielskiego,
- min. 2 letnie doświadczenie w pracy na analogicznym stanowisku,
- mile widziane doświadczenie w biurze rachunkowym,
- bardzo dobra znajomość obsługi pakietu MS Office,
- praktyczna znajomość systemu RAKS,
- wysoka komunikatywność,
- dokładność, skrupulatność,
- samodzielność i bardzo dobre umiejętności organizacyjne,
- umiejętność współpracy w zespole.
Benefits:
- zatrudnienie na okres 3 miesięcy z możliwością przedłużenia,
- przyjazne środowisko pracy,
- wynagrodzenie adekwatne do posiadanych kompetencji.
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji za pomocą przycisku
pod ogłoszeniem: "APLIKUJ TERAZ".