Leonidas Capital S.A. notowana na NewConnect – zorganizowany rynek akcji Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie. Jesteśmy podmiotem inwestującym w spółki działające w różnorodnych segmentach biznesu i bezpośrednio wspierającym ich rozwój. Nie jesteśmy typowym funduszem private equity, ponieważ z każdym przedsiębiorcą łączy nas bliska współpraca operacyjna. Z każdym Klientem budujemy indywidualne, długoterminowe relacje, stając się zaufanym oraz profesjonalnym partnerem w biznesie. Pomagamy również pozyskać finansowanie zewnętrzne lub nabywać inne podmioty na takich warunkach i według takiego modelu, które sprzyjają budowaniu długookresowej wartości ich firm.
W związku z dynamicznym rozwojem naszej spółki poszukujemy kandydatów na stanowisko:
- Prowadzenie pełnej księgowości firmy zgodnie ze standardami i przepisami prawa rachunkowego i podatkowego
- Przygotowywanie sprawozdań finansowych zgodnych ze standardami korporacyjnymi Spółki
- Miesięczne rozliczanie kosztów firmy, zgodnie z ustalonymi zasadami i wymaganiami rachunkowości zarządczej
- Analiza poprawności zapisów księgowych i uzgodnień kont księgowych
- Prowadzenie spraw rozrachunkowych z Kontrahentami
- Przeprowadzanie okresowej kontroli kont (analiza rozrachunków z klientami, publiczno-prawnych, kosztowych)
- Przeprowadzanie klasyfikacji kosztów i kosztów uzyskania przychodu
- Sporządzanie deklaracji VAT, prowadzenie rejestru podatku VAT
- Prowadzenie ewidencji środków trwałych (amortyzacja, umorzenie), sporządzanie bilansu zysków i strat
- Sporządzanie bilansu i rachunku wyników - kwartalnie
- Sporządzanie okresowych raportów dla kierownictwa na temat wpływów i wypływów finansowych
- Wykształcenia wyższego kierunkowego
- Minimum 3-letniego doświadczenia w samodzielnym i kompleksowym prowadzeniu ksiąg spółek prawa handlowego (mile widziane doświadczenie w biurze rachunkowym)
- Praktycznej znajomości standardów z zakresu rachunkowości oraz sprawozdawczości finansowej
- Bardzo dobrej znajomości i umiejętności praktycznego stosowania przepisów podatkowych
- Samodzielności, rzetelności, terminowości i nastawienia na realizację wyznaczonych zadań
- Zdolności organizacyjnych i umiejętności współpracy zespołowej
- Sumienności oraz dokładności
- Mile widziana znajomość systemu księgowego Enova
- Możliwość rozwoju zawodowego w stabilnej firmie
- Atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do kwalifikacji
- Partnerską i przyjazną atmosferę
- Możliwość rozwoju swoich kompetencji zawodowych i interpersonalnych
- Przestrzeń na samodzielność oraz kreatywność rozwiązań