Najnowsze oferty pracy

  • Sekretarka Medyczna / Sekretarz Medyczny (Zakład Patomorfologii)

    Synevo Sp. z o.o.   Warszawa, ul. Dzika    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / asystent  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Opis stanowiska: Prowadzenie dokumentacji medycznej, zgodnie ze standardami laboratorium; Nadzór nad właściwym obiegiem dokumentów przychodzących i wychodzących; Nadzór nad właściwym obiegiem dokumentacji medycznej w obrębie laboratorium; Ewidencjonowanie wyników badań.
  • Sekretarka/ Sekretarz w biurze zarządu

    Juwentus Serwis sp. z o.o.   Warszawa, Ursynów, ul. Poloneza    praca stacjonarna   za 3 dni wygasa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    ZAKRES OBOWIĄZKÓW: prowadzenie terminarza spotkań Zarządu Spółki; bieżące prace administracyjne nadzór nad prawidłowym przepływem informacji pomiędzy Zarządem a pozostałymi działami firmy; kontrola nad terminowym i prawidłowym obiegiem dokumentów; realizacja zadań zgodnie z...
  • Asystent / Asystentka Zarządu Grupy Konkret

    Konkret Real Estate Sp. z o.o. Sp. kom.   Poznań, Grunwald    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / asystent  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    8 godz.
    planowanie i organizowanie aktywności Zespołu; wsparcie Zarządu w pracy i procesach administracyjnych, decyzyjnych; "rzecznik prasowy" i "oficer łącznikowy" w organizacji oraz poza organizacją; wykonywanie prac sekretarskich i asystenckich na potrzeby Zarządu firmy; planowanie dnia pracy -...
  • Recepcjonistka / Recepcjonista

    Ursyn Car   Warszawa    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / praktykant/stażysta  umowa o pracę / zlecenie / o staż/praktykę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    8 godz.
    Główne zadania: kierowanie przepływem Klientów i udzielanie ogólnych informacji, prowadzenie dokumentacji recepcyjnej - grafik serwisowy, obsługa poczty recepcyjnej, obsługa telefoniczna rozmów przychodzących i wychodzących, wynajem samochodów zastępczych dla serwisu; obsługa kasy...
  • Asystent/ka zarządu

    ManpowerGroup   Kielce    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / asystent  umowa o pracę  pełny etat
    9 godz.
    Zakres obowiązków: Prowadzenie kalendarza i umawianie spotkań członków zarządu, zarządzanie czasem pracy; Wspomaganie członków zarządu w realizacji zadań i projektów; Organizacja podróży służbowych oraz koordynacja wydarzeń; Pomoc w przygotowaniu materiałów na spotkania i...
  • Asystentka / Asystent Zarządu METIB (K/M)

    METIB   Wrocław, Grota-Roweckiego 203    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat   7 000 - 8 000 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    9 godz.
    Twój zakres obowiązków Bieżąca obsługa sekretariatu firmy, w tym obsługa poczty, korespondencji, połączeń telefonicznych. Wsparcie księgowości prowadzonej przez firmę zewnętrzną, poprzez oznaczanie faktur datą wpływu i przekazywanie ich do właściwej komórki organizacyjnej....
  • Asystent / Asystentka Prezesa

    Toyota Boshoku Legnica Sp. z o.o.   Legnica, ul. Jaworzyńska 291 A    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / asystent  umowa o pracę  pełny etat
    11 godz.
    Zakres obowiązków Organizacja kalendarza Zarządu w zakresie spotkań wewnętrznych oraz zewnętrznych, wizyt, audytów etc. Przygotowanie zestawień, sprawozdań, prezentacji i raportów dla Zarządu; Uczestnictwo w spotkaniach dot. działań strategicznych i operacyjnych; Współorganizacja...
  • Asystent / Asystentka Członka Zarządu

    PKO Bank Polski   Warszawa, Puławska 15    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / asystent  umowa o pracę  pełny etat
    11 godz.
    Na co dzień w naszym zespole: zarządzasz kalendarzem spotkań oraz codziennie wspierasz Członka Zarządu, zarządzasz obiegiem dokumentów sekretariatu oraz potrzebami w zakresie zakupów materiałów biurowych, prowadzisz zlecone zadania i projekty, zmierzające do stałego usprawniania pracy...
  • Pracownik Administracyjno -Biurowy

    MOJ S.A.   Osowiec, k-Opola    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    obsługa sekretariatu, obsługa kasy; przygotowywanie dokumentów (umów, harmonogramów, ewidencji, zaświadczeń) na potrzeby firmy, czuwanie nad prawidłowym obiegiem dokumentów; obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej; archiwizacja dokumentów; bieżące zadania zlecone przez przełożonego;
  • Specjalista ds. Administracyjno - Biurowych

    EMERALD Sp. z o.o.   Gliwice    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Opis stanowiska: Bieżąca obsługa biura: odbieranie korespondencji mailowej i telefonów; Współpraca z dostawcami i realizacja zakupów na potrzeby firmy; Rejestracja faktur zakupowych w obiegu elektronicznym; Obsługa poczty oraz przesyłek kurierskich; Współpraca z działami księgowości oraz sprzedaży;
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Małopolskie Oświęcim Sekretarka Oświęcim
Sekretarka / Office Administrator (j. włoski)

Sekretarka / Office Administrator (j. włoski)

Fair Recruitment
Oświęcim
praca stacjonarna
3478 dni temu


Fair Recruitment to niezależna agencja rekrutująca specjalistów, posiadająca wpis do KRAZ o numerach: 2744 (/1a/1b/2/3/4).

 

Naszym klientem jest międzynarodowa firma, która od ponad 40 lat świadczy swoje usługi i dostarcza produkty dla przemysłu motoryzacyjnego, lotniczego, hutniczego. Zakład produkcyjny w Polsce specjalizuje się w obróbce metali i tłoczeniu blach.


Sekretarka / Office Administrator (j. włoski)
Oświęcim
Opis stanowiska:


Do zadań osoby zatrudnionej na stanowisku Sekretarki / Office Administratora, będzie należało koordynowanie pracy biura i wszelkich operacji wykonywanych przez oddział firmy, a w szczególności:

  • Dbanie o sprawne i efektywne funkcjonowanie biura
  • Prowadzenie bieżącej korespondencji (przychodzącej i wychodzącej)
  • Raportowanie do Zarządu i utrzymywanie bezpośrednich kontaktów z zagraniczną centralą firmy
  • Przygotowywanie raportów, sprawozdań finansowych, wystawianie faktur
  • Tworzenie i kontrola budżetu administracyjnego
  • Organizacja spotkań
  • Współpraca z Zarządem, handlowcami i działem technicznym firmy.
Wymagania:
  • minimum 1 rok doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku, samodzielnym stanowisku
  • biegła, praktyczna znajomość pakietu MS Office ( w tym Excel)
  • bardzo dobra znajomość j. włoskiego (w mowie i w piśmie)
  • mile widziana znajomość j. angielskiego
  • wysokie zdolności organizacyjne, podejmowanie inicjatywy
  • elastyczność i umiejętność radzenia sobie w dynamicznym środowisku zawodowym
  • wysokie zdolności negocjacyjne i dyplomatyczne
  • umiejętność ustalania priorytetów w odniesieniu do pracy własnej oraz pracy zespołu
  • profesjonalizm w kontaktach wewnętrznych i zewnętrznych, wysokie standardy pracy, biznesowa postawa
Oferujemy:
  • interesującą pracę w międzynarodowym środowisku
  • pracę w pełnym wymiarze godzin (pon – pt. 8-16)
  • atrakcyjne stałe wynagrodzenie
  • liczba wakatów: 1
  • forma zatrudnienia: umowa o pracę, pełny etat
  • data rozpoczęcia: od zaraz

 



Prosimy o umieszczenie w aplikacji następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych dla realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dn. 29.08.97 roku o ochronie danych osobowych DzU nr 133 poz. 883
z późn. zm.)" Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.

 

Podobne oferty

  • Sekretarka Medyczna / Sekretarz Medyczny (Zakład Patomorfologii)

    Synevo Sp. z o.o.   Warszawa, ul. Dzika    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / asystent  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Opis stanowiska: Prowadzenie dokumentacji medycznej, zgodnie ze standardami laboratorium; Nadzór nad właściwym obiegiem dokumentów przychodzących i wychodzących; Nadzór nad właściwym obiegiem dokumentacji medycznej w obrębie laboratorium; Ewidencjonowanie wyników badań.
  • Sekretarka/ Sekretarz w biurze zarządu

    Juwentus Serwis sp. z o.o.   Warszawa, Ursynów, ul. Poloneza    praca stacjonarna   za 3 dni wygasa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    ZAKRES OBOWIĄZKÓW: prowadzenie terminarza spotkań Zarządu Spółki; bieżące prace administracyjne nadzór nad prawidłowym przepływem informacji pomiędzy Zarządem a pozostałymi działami firmy; kontrola nad terminowym i prawidłowym obiegiem dokumentów; realizacja zadań zgodnie z...
  • Asystent / Asystentka Zarządu Grupy Konkret

    Konkret Real Estate Sp. z o.o. Sp. kom.   Poznań, Grunwald    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / asystent  umowa o pracę / kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    8 godz.
    planowanie i organizowanie aktywności Zespołu; wsparcie Zarządu w pracy i procesach administracyjnych, decyzyjnych; "rzecznik prasowy" i "oficer łącznikowy" w organizacji oraz poza organizacją; wykonywanie prac sekretarskich i asystenckich na potrzeby Zarządu firmy; planowanie dnia pracy -...
  • Recepcjonistka / Recepcjonista

    Ursyn Car   Warszawa    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / praktykant/stażysta  umowa o pracę / zlecenie / o staż/praktykę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    8 godz.
    Główne zadania: kierowanie przepływem Klientów i udzielanie ogólnych informacji, prowadzenie dokumentacji recepcyjnej - grafik serwisowy, obsługa poczty recepcyjnej, obsługa telefoniczna rozmów przychodzących i wychodzących, wynajem samochodów zastępczych dla serwisu; obsługa kasy...
  • Asystent/ka zarządu

    ManpowerGroup   Kielce    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / asystent  umowa o pracę  pełny etat
    9 godz.
    Zakres obowiązków: Prowadzenie kalendarza i umawianie spotkań członków zarządu, zarządzanie czasem pracy; Wspomaganie członków zarządu w realizacji zadań i projektów; Organizacja podróży służbowych oraz koordynacja wydarzeń; Pomoc w przygotowaniu materiałów na spotkania i...
  • Asystentka / Asystent Zarządu METIB (K/M)

    METIB   Wrocław, Grota-Roweckiego 203    praca stacjonarna
    asystent  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat   7 000 - 8 000 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    9 godz.
    Twój zakres obowiązków Bieżąca obsługa sekretariatu firmy, w tym obsługa poczty, korespondencji, połączeń telefonicznych. Wsparcie księgowości prowadzonej przez firmę zewnętrzną, poprzez oznaczanie faktur datą wpływu i przekazywanie ich do właściwej komórki organizacyjnej....
  • Asystent / Asystentka Prezesa

    Toyota Boshoku Legnica Sp. z o.o.   Legnica, ul. Jaworzyńska 291 A    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / asystent  umowa o pracę  pełny etat
    11 godz.
    Zakres obowiązków Organizacja kalendarza Zarządu w zakresie spotkań wewnętrznych oraz zewnętrznych, wizyt, audytów etc. Przygotowanie zestawień, sprawozdań, prezentacji i raportów dla Zarządu; Uczestnictwo w spotkaniach dot. działań strategicznych i operacyjnych; Współorganizacja...
  • Asystent / Asystentka Członka Zarządu

    PKO Bank Polski   Warszawa, Puławska 15    praca stacjonarna
    specjalista (mid) / asystent  umowa o pracę  pełny etat
    11 godz.
    Na co dzień w naszym zespole: zarządzasz kalendarzem spotkań oraz codziennie wspierasz Członka Zarządu, zarządzasz obiegiem dokumentów sekretariatu oraz potrzebami w zakresie zakupów materiałów biurowych, prowadzisz zlecone zadania i projekty, zmierzające do stałego usprawniania pracy...
  • Pracownik Administracyjno -Biurowy

    MOJ S.A.   Osowiec, k-Opola    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / asystent  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    obsługa sekretariatu, obsługa kasy; przygotowywanie dokumentów (umów, harmonogramów, ewidencji, zaświadczeń) na potrzeby firmy, czuwanie nad prawidłowym obiegiem dokumentów; obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej; archiwizacja dokumentów; bieżące zadania zlecone przez przełożonego;
  • Specjalista ds. Administracyjno - Biurowych

    EMERALD Sp. z o.o.   Gliwice    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Opis stanowiska: Bieżąca obsługa biura: odbieranie korespondencji mailowej i telefonów; Współpraca z dostawcami i realizacja zakupów na potrzeby firmy; Rejestracja faktur zakupowych w obiegu elektronicznym; Obsługa poczty oraz przesyłek kurierskich; Współpraca z działami księgowości oraz sprzedaży;