K-Ex jest ogólnopolską firmą kurierską, świadczącą usługi w zakresie przewozów ekspresowych i drobnicowych w standardzie 24h. Oferujemy szeroki pakiet korzyści związanych z realizacją dedykowanej usługi kurierskiej, obsługi dokumentów zwrotnych, usługi pobrania gotówki czy dostaw do określonej godziny. Posiadamy sieć 27 oddziałów lokalizowanych na terenie kraju.
Poszukujemy osoby do pracy w Biurze Zarządu firmy na stanowisku:
Sekretarka
Miejsce pracy: Kielce
Główne zadania na stanowisku to:
- koordynowanie współpracy pomiędzy Zarządem, jednostkami terenowymi oraz innymi działami firmy,
- prowadzenie korespondencji,
- przygotowywanie odpowiednich materiałów i informacji na potrzeby Zarządu,
- przygotowywanie raportów, prezentacji, zestawień,
- organizacja i obsługa posiedzeń Zarządu oraz spotkań firmowych,
- koordynowanie współpracy Prezesa Zarządu z poszczególnymi działami Spółki i ich pracownikami,
- organizowanie wyjazdów służbowych Zarządu, prowadzenie kalendarza spotkań,
- organizowanie obiegu dokumentów w spółce,
- organizowanie i zamawianie materiałów biurowych oraz spożywczych,
- administrowanie systemami wspierającymi zarządzanie.
Oczekujemy:
- wykształcenia wyższego,
- dobrej znajomości języka niemieckiego (warunek konieczny),
- wysokiej kultury osobistej,
- komunikatywności,
- doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku (mile widziane),
- umiejętności obsługi komputera w stopniu bardzo dobrym,
- umiejętności organizacji pracy własnej,
- zdolności szybkiego analizowania sytuacji i podejmowania działania.
Oferujemy:
- atrakcyjne wynagrodzenie na umowę o pracę na pełny etat,
- możliwość rozwoju zarówno osobistego jak i zawodowego,
- pracę w międzynarodowej organizacji.