Najnowsze oferty pracy

Zobacz więcej ofert pracy

Sekretarz kierownika jednostki

Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Siedlcach
Siedlce
praca stacjonarna
3178 dni temu

  • Ogłoszenie nr: 171759
  • Data ukazania się ogłoszenia: 31 lipca 2015 r.

Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Siedlcach

  • Powiatowy Lekarz Weterynarii
  • poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko:
  • sekretarz kierownika jednostki

  • W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.

  • o stanowisko pracy mogą ubiegać się również osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego, zgodnie z przepisami art. 5 ustawy o służbie cywilnej

Wymiar etatu: 1

  • Liczba stanowisk pracy: 1

Adres urzędu

    Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Siedlcach
    08-110 Siedlce
    ul. Kazimierzowska 29

Miejsce wykonywania pracy:

  • Siedlce

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • prowadzenie biura Powiatowego Lekarza Weterynarii w Siedlcach w zakresie obsługi kancelaryjnej m.in. dbanie o prawidłowy i sprawny obieg dokumentów, prowadzenie korespondencji przychodzącej i wychodzącej, redagowanie pism
  • obsługa interesantów
  • obsługa telefoniczna biura
  • wspieranie innych działów w pracach administracyjno biurowych
  • wykonywanie prac administracyjnych w zależności od bieżących potrzeb, zapewnienie sprawnego przepływu informacji wewnętrznej

Warunki pracy

  • Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań

  • Praca administracyjno-biurowa; obsługa komputera powyżej 4 godzin dziennie; konieczność prowadzenia licznych rozmów telefonicznych; użytkowanie sprzętu biurowego (fax, kserokopiarka, skaner, niszczarka dokumentów); stanowisko wymaga dyspozycyjności oraz umiejętności pracy w sytuacjach stresowych.
  • Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy

  • - narzędzia pracy - komputer i sprzęt biurowy
    - miejsce pracy znajduje się na trzech poziomach, drzwi do pomieszczeń i toalet typowych rozmiarów
    Inne

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

n i e z b ę d n e
  • wykształcenie: średnie
  • doświadczenie zawodowe/staż pracy: 1 rok doświadczenia zawodowego na stanowisku związanym z obsługą sekretariatu
  • pozostałe wymagania niezbędne:
    • biegła znajomość obsługi komputera (MS Office) i urządzeń biurowych
    • wysokie umiejętności organizacyjne i interpersonalne
    • komunikatywność i odpowiedzialność
    • wysoka kultura osobista
    • dokładność i solidność w wykonywaniu powierzonych zadań i obowiązków
wymagania dodatkowe
  • umiejętność pracy w zespole
  • prawo jazdy kat. B

Źródło: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów

 

Podobne oferty