Najnowsze oferty pracy

Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Mazowieckie Warszawa Specjalista ds. Administracyjnych Warszawa
Sekretarz w Wydziale Ogólnym Biura Spraw Wewnętrznych Komendy Głównej Policji

Sekretarz w Wydziale Ogólnym Biura Spraw Wewnętrznych Komendy Głównej Policji

Komenda Główna Policji w Warszawie
Warszawa
praca stacjonarna
3129 dni temu

  • Ogłoszenie nr: 173768
  • Data ukazania się ogłoszenia: 01 października 2015 r.

Komenda Główna Policji w Warszawie

  • Komendant Główny Policji
  • poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko:
  • sekretarz
  • w Wydziale Ogólnym Biura Spraw Wewnętrznych Komendy Głównej Policji

  • W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.

  • ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa nieobecnego członka korpusu służby cywilnej

Wymiar etatu: 1

  • Liczba stanowisk pracy: 1

Adres urzędu

    Komenda Główna Policji
    ul. Puławska 148/150
    02-624 Warszawa

Miejsce wykonywania pracy:

  • Warszawa

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • prowadzenie terminarza kontaktów i spotkań kierownictwa biura, umawianie, organizowanie, obsługiwanie i protokołowanie spotkań,
  • sporządzanie pism, zestawień, informacji zlecanych przez kierownictwo biura i wydziału; przygotowywanie informacji dotyczących urlopów i absencji chorobowej dyrektorów i kierowników poszczególnych komórek organizacyjnych biura; monitorowanie ważności imiennych przepustek samochodowych uprawniających do wjazdu na teren obiektów policyjnych oraz załatwianie ich aktualizacji,
  • prowadzenie grafiku dyżurów kierownictwa biura i Zarządu w Warszawie, sporządzanie planu i prowadzenie ewidencji urlopów dyrektorów biura,
  • organizowanie procesu archiwizacji na potrzeby dyrektorów biura w zakresie dokumentów jawnych.

Warunki pracy

  • Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań

  • - zagrożenie korupcją,
    - permanentna obsługa klientów zewnętrznych (spoza administracji, np. obywatele, przedsiębiorstwa) lub przeprowadzanie kontroli w innych urzędach.
  • Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy

  • - naturalne oświetlenie,
    - wymuszona pozycja ciała,
    - praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin,
    - przy wejściu do budynku oraz w budynku znajduje się winda, brak podjazdów wewnątrz budynku.
    Inne
    Proponowane warunki wynagrodzenia zasadniczego: mnożnik 1,600 kwoty bazowej.

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

n i e z b ę d n e
  • wykształcenie: średnie
  • pozostałe wymagania niezbędne:
    • 1 rok doświadczenia w pracy w zakresie obsługi sekretarskiej lub asystenckiej,
    • dostęp do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „ściśle tajne” lub oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego,
    • umiejętność dobrej organizacji pracy,
    • komunikatywność, uprzejmość,
    • znajomość przepisów z zakresu prawa pracy,
    • umiejętność posługiwania się pakietem Ms Office.
wymagania dodatkowe
  • policealne studium sekretarskie.

Źródło: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów

 

Podobne oferty