Najnowsze oferty pracy

Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Mazowieckie Warszawa Specjalista ds. Administracyjnych Warszawa
Sekretarz w Wydziale Prezydialno-Organizacyjnym Biura Ministra

Sekretarz w Wydziale Prezydialno-Organizacyjnym Biura Ministra

Ministerstwo Finansów w Warszawie
Warszawa
praca stacjonarna
3074 dni temu

  • Ogłoszenie nr: 175244
  • Data ukazania się ogłoszenia: 17 listopada 2015 r.

Ministerstwo Finansów w Warszawie

  • Dyrektor Generalny
  • poszukuje kandydatek/kandydatów na stanowisko:
  • sekretarz
  • do spraw obsługi sekretariatu członka Kierownictwa Ministerstwa Finansów
  • w Wydziale Prezydialno-Organizacyjnym Biura Ministra

  • W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.

  • ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa nieobecnego członka korpusu służby cywilnej

Wymiar etatu: 1

  • Liczba stanowisk pracy: 2

Adres urzędu

    Ministerstwo Finansów
    ul. Świętokrzyska 12
    00-916 Warszawa

Miejsce wykonywania pracy:

  • Warszawa

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:

  • dokonywanie przeglądu korespondencji jawnej i zastrzeżonej wg hierarchii ważności i terminowości spraw, komputerowa ewidencja korespondencji jawnej, rozdzielanie korespondencji zgodnie z dekretacją, nadzorowanie właściwego jej przepływu
  • prowadzenie spraw związanych ze służbowymi krajowymi i zagranicznymi wyjazdami członka Kierownictwa
  • prowadzenie terminarza spotkań, narad oraz informowanie o terminach załatwiania spraw w celu koordynacji i wsparcia bieżącej pracy członka Kierownictwa oraz terminowej realizacji zadań
  • przygotowywanie i obsługa organizacyjno-recepcyjna spotkań z interesantami i gośćmi
  • wyszukiwanie informacji, redagowanie krótkich pism, przekazywanie poleceń i ustaleń właściwym osobom w celu bieżącego wsparcia pracy członka Kierownictwa
  • obsługa połączeń telefonicznych, faksowych oraz przyjmowanie i wysyłanie korespondencji pocztą elektroniczną
  • obsługa bieżących spraw administracyjno-biurowych, zamawianie prasy, dbałość o zaopatrzenie sekretariatu w niezbędne artykuły biurowe i spożywcze
  • segregowanie i gromadzenie niezbędnej dokumentacji oraz jej archiwizowanie w określonym czasie, zgodnie z przepisami instrukcji kancelaryjnej.

Warunki pracy

  • Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań

  • Praca administracyjno-biurowa; obsługa komputera powyżej 4 godzin dziennie; użytkowanie sprzętu biurowego (drukarka, kserokopiarka, niszczarka dokumentów, skaner). Nietypowe godziny pracy (praca dwuzmianowa).
  • Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy

  • Pomieszczenia zakładu pracy uwzględniają potrzeby osób niepełnosprawnych w zakresie przystosowania stanowisk pracy. Obiekt posiada dostosowane podjazdy dla osób na wózkach inwalidzkich przy wejściach do budynku. Drzwi wejściowe do budynku (wejście główne) pozwalają na swobodny przejazd wózkiem inwalidzkim. W gmachu Ministerstwa Finansów korytarze są przestronne, pozbawione progów, umożliwiające swobodne poruszanie się po nich osobom na wózkach inwalidzkich. Ponadto obiekt wyposażony jest w dźwigi osobowe z kabinami przystosowanymi dla osób niepełnosprawnych, a w biegach klatek schodowych zamontowano dodatkowe poręcze. Istnieje możliwość dostosowania stanowiska pracy do potrzeb indywidualnej niepełnosprawności.

Wymagania związane ze stanowiskiem pracy

n i e z b ę d n e
  • wykształcenie: średnie
  • doświadczenie zawodowe/staż pracy: 1 rok doświadczenia zawodowego na stanowisku sekretarki
  • pozostałe wymagania niezbędne:
    • obywatelstwo polskie
    • znajomość języka angielskiego na poziomie umożliwiającym formułowanie standardowych wypowiedzi dotyczących realizowanych zadań
    • umiejętność obsługi urządzeń biurowych
    • wysoka kultura osobista
    • umiejętność jasnego i precyzyjnego wyrażania myśli w mowie i piśmie
    • umiejętność rozwiązywania problemów
    • umiejętność pracy w zespole
    • znajomość zasad funkcjonowania administracji publicznej
wymagania dodatkowe
  • 1 rok doświadczenia zawodowego w administracji publicznej
  • wykształcenie kierunkowe sekretarskie
  • przeszkolenie w zakresie dostępu do informacji niejawnych
  • poświadczenie bezpieczeństwa uprawniające do dostępu do informacji oznaczonych klauzulą „poufne”.

Źródło: Kancelaria Prezesa Rady Ministrów

 

Podobne oferty