Dla naszego Klienta, jednego z największych domów mediowych w Polsce, poszukujemy osoby na stanowisko:
Senior Media Planner Buyer
Miejsce pracy: Warszawa
Wymagania:
- min. 1 rok doświadczenia w pracy na stanowisku senior media planner buyer
- znajomość specyfiki mediów oraz narzędzi mediowych tj. TGl, PBC, Radio Track, Kantar Media oraz Adventage
- wyksztalcenie wyższe (lub w trakcie nauki w trybie wieczorowym lub zaocznym)
- bardzo dobra znajomość angielskiego w mowie i piśmie (wymagana w codziennej pracy)
- doskonała umiejętność prezentacji
- wysoka motywacja do pracy i zaangażowanie w obsługa klienta
- umiejętność efektywnej pracy pod presją czasu
Opis stanowiska:
- planowanie i zakup mediów offline (kampanii TV i prasy)
- kontrola kosztów kampanii, monitorowanie realizacji założonych wskaźników oraz optymalizowanie wyników realizowanych kampanii
- samodzielne przygotowywanie rekomendacji rozwiązań mediowych dla klienta
- post analizy kampanii oraz prezentowanie wyników i wniosków, śledzenie trendów rynkowych, prowadzenie analiz rynku i konkurencji, stałe poszerzanie wiedzy o rynku mediów
Oferujemy:
- ambitną pracę w jednym z najlepszych domów mediowych w Polsce
- szeroką ofertę szkoleń oraz pracę w młodym, dynamicznym zespole
- atrakcyjny pakiet świadczeń socjalnych