Najnowsze oferty pracy

  • Przedstawiciel Handlowy

    Kaaral Polska   kujawsko-pomorskie    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    18 godz.
    Będziesz odpowiedzialny za: Utrzymywanie dobrych relacji z klientami i cykliczne ich odwiedzanie; Poszukiwanie i pozyskiwanie nowych klientów; Prezentację produktów; Budowanie dobrego wizerunku firmy; Przyjmowanie i realizowanie zamówień od klientów; Realizację planów sprzedażowych;...
  • Specjalista ds. Administracji w Dziale Sprzedaży

    MyMurapol Spółka z o.o.   Toruń    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    19 godz.
    Twój zakres obowiązków: Budowanie relacji z klientami i pozytywnego wizerunku firmy; Sporządzanie umów i kompletowanie dokumentów do umów; Aktywne wsparcie działu sprzedaży; Przestrzeganie polityki sprzedażowej Spółki; Współpraca z innymi działami: Dział Obsługi Klienta, Marketing,...
  • Specjalista ds. Administracji w Dziale Sprzedaży

    MyMurapol Spółka z o.o.   Bydgoszcz    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    19 godz.
    Twój zakres obowiązków: Budowanie relacji z klientami i pozytywnego wizerunku firmy; Sporządzanie umów i kompletowanie dokumentów do umów; Aktywne wsparcie działu sprzedaży; Przestrzeganie polityki sprzedażowej Spółki; Współpraca z innymi działami: Dział Obsługi Klienta, Marketing,...
  • Pracownik Punktu Usługowego

    Minit Polska Sp. z o.o.   Bydgoszcz    praca stacjonarna
    pracownik fizyczny  umowa o pracę  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    21 godz.
    Opis stanowiska praca w punkcie usługowym zlokalizowanym w centrum handlowym; dorabianie kluczy; drobne naprawy zegarmistrzowskie; naprawa obuwia; Wymagania mile widziane doświadczenie techniczne i w handlu; dokładność, sumienność; komunikatywność i samodzielność; gotowość do pracy w...
  • Pracownik Punktu Usługowego

    Minit Polska Sp. z o.o.   Toruń    praca stacjonarna
    pracownik fizyczny  umowa o pracę  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    21 godz.
    Opis stanowiska praca w punkcie usługowym zlokalizowanym w centrum handlowym; dorabianie kluczy; drobne naprawy zegarmistrzowskie; naprawa obuwia; Wymagania mile widziane doświadczenie techniczne i w handlu; dokładność, sumienność; komunikatywność i samodzielność; gotowość do pracy w...
  • Specjalista ds. obsługi klienta z językiem holenderskim

    Praca.pl Sp. z o.o.   Bydgoszcz    praca zdalna / hybrydowa / stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    22 godz.
    Zakres obowiązków: Codzienny kontakt z klientami w języku holenderskim; Profesjonalne wsparcie klientów i rozwiązywanie ich problemów drogą mailową oraz telefoniczną; Dbałość o wysoki standard obsługi klienta; Dbałość o pozytywny wizerunek marki.
  • Specjalista ds. obsługi klienta z językiem holenderskim

    Praca.pl Sp. z o.o.   Toruń    praca zdalna / hybrydowa / stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    22 godz.
    Zakres obowiązków: Codzienny kontakt z klientami w języku holenderskim; Profesjonalne wsparcie klientów i rozwiązywanie ich problemów drogą mailową oraz telefoniczną; Dbałość o wysoki standard obsługi klienta; Dbałość o pozytywny wizerunek marki.
  • Inżynier Jakości Klienta

    Aptiv   kujawsko-pomorskie  
    relokacja do: Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy jaki Cię interesuje. Gdańsk
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    22 godz.
    Miejsce pracy: Gdańsk, ul. Nowatorów 20 Będziesz odpowiadać za: Terminową obsługę zgłoszeń i reklamacji powierzonego klienta; Codzienny przegląd portali klienta (b2b) i kaskadowanie informacji o wynikach i ryzykach; Aktualizację rejestrów reklamacji zgodnie z ich bieżącym statusem;...
  • Pracownik do firmy transportowej z językiem hiszpańskim

    KAWCZYŃSKI LOGISTICS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ   Ślesin (pow. nakielski, gm. Nakło nad Notecią)    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Obowiązki: Obsługa zapytań i zamówień klientów w języku hiszpańskim oraz angielskim Ścisła współpraca z innymi działami firmy w celu zapewnienia kompleksowej obsługi klienta Efektywna komunikacja telefoniczna, mailowa i poprzez inne kanały komunikacji z klientami Budowanie trwałych...
  • Customer Service Professional with Catalan and English

    Foundever   kujawsko-pomorskie    praca zdalna
    specjalista (mid)  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Location: fully remote work (territory of Poland) Your daily tasks: Providing the highest level of customer service (Chat/E-mail/Phone); Answering incoming calls and meeting targets set by the customer and management; Following company policies and procedures, ensuring quality; Performing daily...
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Kujawsko-pomorskie Pracownik Działu Obsługi Klienta Kujawsko-pomorskie
Service Contract Administrator /Team Lead with Scandinavian language (Swedish or Norwegian or Danish or Finnish) - Centers of Excellence

Service Contract Administrator /Team Lead with Scandinavian language (Swedish or Norwegian or Danish or Finnish) - Centers of Excellence

Philips Health Systems
kujawsko-pomorskie
praca stacjonarna
2576 dni temu
Service Contract Administrator /Team Lead with Scandinavian language (Swedish or Norwegian or Danish or Finnish) - Centers of Excellence

Location: Łódź

Organization: Philips Poland Sp. z o.o.

 


Philips is a diversified Health and Well-being company, focused on improving people’s lives. As a world leader in healthcare and lifestyle, Philips integrates technologies and design into people-centric solutions, based on fundamental customer insights.

 

New Centers of Excellence in Łódź, Poland

At Philips, we have a 125 year history of creating meaningful innovation. These innovation and the quality of our products but also our services has always been a top priority.

Within our Centers of Excellence we bring together supporting roles within Finance, Procurement, Customer Service, Supply Chain and HR. Enabling you to have a career in an international, cross functional environment. 

Currently we have the opportunity for a dynamic English and Scandinavian speaker (Swedish or  Norwegian or Danish or Finnish) Service Contract Administrator Team Lead to join our team in Łódź and take responsibility in providing operational support, covering Contract Management and the Installed Base functions.

Your responsibilities

Being the Team Lead of the Customer Service team your tasks will include but are not limited to:

  • Create service contracts in the system management system based upon a signed contract quote.
  • Add the agreed contract features relevant for appropriate services execution, pricing and billing information
  • Connect the correct Installed Base Product
  • Renew the contracts based on signed quote or renew the contract based on the original quote in case of silent renewal agreement with the customer.
  • End the contract upon request from customer or per internal reason.
  • Create contract amounts via credit note if necessary.
  • Manages all phases of service agreement processing
    • Ensures that all booking criteria is met based on current policies
    • Verify accuracy and completeness of pricing, configuration and master data
    • Review and obtain necessary approvals for non-standard entitlements and changes to Terms and Conditions
    • Accurately input required data into booking tool to ensure proper entitlement, billing and revenue recognition
  • Performs audit functions to maintain a high level of order accuracy.
  • Provides support to Sales, Service, Finance, Service Marketing and Accounts Receivable organizations and customers by researching and resolving issues in a timely manner. 
  • Escalates issues to Customer Service management as necessary and follows up with proper documentation as necessary to adjust or cancel the contract if needed.
  • Interfaces with Credit and Collections, Sales OA, Customer Response Center, Sales Teams and other internal departments to maintain correct and complete customer account and database information.
  • May perform one or more of the following specialized tasks:
    • Serve as the point of contact for government and corporate accounts
    • Prepares/monitors department reports, equipment de-install reports, bookings logs, etc.
    • Generates audits and distributes service agreement invoices as well as debit and credit invoices, maintaining a high level of detailed accuracy.
    • Lead and participates in team and cross-functional projects.

Your team

Under the umbrella of Royal Philips, Philips Customer Service Centre of Excellence based in Łódź, performs operational and administrative activities supporting, among others the Installed Based function of the company at a global level.

You will have the opportunity to develop your career in an award winning multinational organization rich in 125 years of innovation and success. You will be surrounded by energetic professionals and evolving in a friendly and dynamic atmosphere.

Use your talents to help creating a healthier society. Join us at the Philips Customer Service Centre of Excellence and have a positive impact on people’s lives!

This position reports into the Logistic Manager Healthcare Customer Service Operations

 

 

 

We are looking for

  • Excellent and concise oral and written communication skills.
  • Good interpersonal skills required in interactions with Philips Healthcare staff and external customers.
  • General math skills and business skills required.
  • Bachelor’s degree in business or related field, highly desirable or equivalent experience.
  • Ability to multi-task and work in a fast-paced environment.  Skill in prioritizing tasks required.
  • Good organizational skills and aptitude for detail.
  • Ability to work under minimal supervision on day-to-day activities, maintaining a high degree of integrity.
  • Ability to use good judgment and make confident decisions under defined policies and procedures.
  • Work well within a team environment to accomplish departmental goals.
  • Available to work overtime as required.
  • At least two to four years experience in order processing/administration, with at least two years experience in a customer service environment highly desirable.
  • Dynamic and customer oriented mind-set
  • Good level of English is essential with one of the Scandinavian languages: Swedish or Norwegian or Danish
  • Good level of Polish – would be an advantage but is not compulsory

Our offer 

 

We offer the unique combination of a critical and challenging role and a creative and empowering office environment. You will be actively encouraged to make improvements, establish best in class service and have a direct impact on the success of Philips on a daily basis.

  • Yearly bonus based on performance achieved.
  • Private medical care with option to extend it to family members.
  • Benefit System cards.
  • Discount for Philips’ products.
  • Relocation package applicable for people moving in from outside of Łódź region.



Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.

Prosimy o dopisanie klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 ze zm.)."
 

Podobne oferty

  • Przedstawiciel Handlowy

    Kaaral Polska   kujawsko-pomorskie    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    18 godz.
    Będziesz odpowiedzialny za: Utrzymywanie dobrych relacji z klientami i cykliczne ich odwiedzanie; Poszukiwanie i pozyskiwanie nowych klientów; Prezentację produktów; Budowanie dobrego wizerunku firmy; Przyjmowanie i realizowanie zamówień od klientów; Realizację planów sprzedażowych;...
  • Specjalista ds. Administracji w Dziale Sprzedaży

    MyMurapol Spółka z o.o.   Toruń    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    19 godz.
    Twój zakres obowiązków: Budowanie relacji z klientami i pozytywnego wizerunku firmy; Sporządzanie umów i kompletowanie dokumentów do umów; Aktywne wsparcie działu sprzedaży; Przestrzeganie polityki sprzedażowej Spółki; Współpraca z innymi działami: Dział Obsługi Klienta, Marketing,...
  • Specjalista ds. Administracji w Dziale Sprzedaży

    MyMurapol Spółka z o.o.   Bydgoszcz    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    19 godz.
    Twój zakres obowiązków: Budowanie relacji z klientami i pozytywnego wizerunku firmy; Sporządzanie umów i kompletowanie dokumentów do umów; Aktywne wsparcie działu sprzedaży; Przestrzeganie polityki sprzedażowej Spółki; Współpraca z innymi działami: Dział Obsługi Klienta, Marketing,...
  • Pracownik Punktu Usługowego

    Minit Polska Sp. z o.o.   Bydgoszcz    praca stacjonarna
    pracownik fizyczny  umowa o pracę  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    21 godz.
    Opis stanowiska praca w punkcie usługowym zlokalizowanym w centrum handlowym; dorabianie kluczy; drobne naprawy zegarmistrzowskie; naprawa obuwia; Wymagania mile widziane doświadczenie techniczne i w handlu; dokładność, sumienność; komunikatywność i samodzielność; gotowość do pracy w...
  • Pracownik Punktu Usługowego

    Minit Polska Sp. z o.o.   Toruń    praca stacjonarna
    pracownik fizyczny  umowa o pracę  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    21 godz.
    Opis stanowiska praca w punkcie usługowym zlokalizowanym w centrum handlowym; dorabianie kluczy; drobne naprawy zegarmistrzowskie; naprawa obuwia; Wymagania mile widziane doświadczenie techniczne i w handlu; dokładność, sumienność; komunikatywność i samodzielność; gotowość do pracy w...
  • Specjalista ds. obsługi klienta z językiem holenderskim

    Praca.pl Sp. z o.o.   Bydgoszcz    praca zdalna / hybrydowa / stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    22 godz.
    Zakres obowiązków: Codzienny kontakt z klientami w języku holenderskim; Profesjonalne wsparcie klientów i rozwiązywanie ich problemów drogą mailową oraz telefoniczną; Dbałość o wysoki standard obsługi klienta; Dbałość o pozytywny wizerunek marki.
  • Specjalista ds. obsługi klienta z językiem holenderskim

    Praca.pl Sp. z o.o.   Toruń    praca zdalna / hybrydowa / stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    22 godz.
    Zakres obowiązków: Codzienny kontakt z klientami w języku holenderskim; Profesjonalne wsparcie klientów i rozwiązywanie ich problemów drogą mailową oraz telefoniczną; Dbałość o wysoki standard obsługi klienta; Dbałość o pozytywny wizerunek marki.
  • Inżynier Jakości Klienta

    Aptiv   kujawsko-pomorskie  
    relokacja do: Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy jaki Cię interesuje. Gdańsk
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    22 godz.
    Miejsce pracy: Gdańsk, ul. Nowatorów 20 Będziesz odpowiadać za: Terminową obsługę zgłoszeń i reklamacji powierzonego klienta; Codzienny przegląd portali klienta (b2b) i kaskadowanie informacji o wynikach i ryzykach; Aktualizację rejestrów reklamacji zgodnie z ich bieżącym statusem;...
  • Pracownik do firmy transportowej z językiem hiszpańskim

    KAWCZYŃSKI LOGISTICS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ   Ślesin (pow. nakielski, gm. Nakło nad Notecią)    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Obowiązki: Obsługa zapytań i zamówień klientów w języku hiszpańskim oraz angielskim Ścisła współpraca z innymi działami firmy w celu zapewnienia kompleksowej obsługi klienta Efektywna komunikacja telefoniczna, mailowa i poprzez inne kanały komunikacji z klientami Budowanie trwałych...
  • Customer Service Professional with Catalan and English

    Foundever   kujawsko-pomorskie    praca zdalna
    specjalista (mid)  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Location: fully remote work (territory of Poland) Your daily tasks: Providing the highest level of customer service (Chat/E-mail/Phone); Answering incoming calls and meeting targets set by the customer and management; Following company policies and procedures, ensuring quality; Performing daily...