Najnowsze oferty pracy

  • Partner Handlowy B2B branża OZE

    Górzny Group   świętokrzyskie    praca mobilna   za 2 dni wygasa
    siedziba firmy: Złoczew
    starszy specjalista (senior)  umowa agencyjna / kontrakt B2B  pełny etat / część etatu / tymczasowa/dodatkowa   5 000 - 70 000 zł / mies. (w zal. od umowy)  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 godz.
    Opis stanowiska: Szukamy pojedynczych handlowców oraz całych grup sprzedażowych. Głównym zadaniem partnera handlowego będzie pozyskiwanie klientów biznesowych na instalacje fotowoltaiczne i pomp ciepła o mocach od 30 kWp wzwyż, ale specjalizujemy się również w mniejszych rozwiązaniach...
  • Przedstawiciel Handlowy w branży beauty

    Dermie Pharm Sp z o.o.Sp.k.   świętokrzyskie    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  kontrakt B2B  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 godz.
    Twój zakres obowiązków Organizowanie pokazów, prezentacja zabiegów oraz sprzedaż urządzeń kosmetycznych w tym oczyszczania wodorowego, INNARI HTP, FRIZMI oraz LASER’IQ) w klinikach dermatologicznych i hotelach ze strefami SPA. Sprzedaż produktów, tworzenie ofert handlowych oraz...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta z językiem niemieckim

    Foundever   świętokrzyskie    praca zdalna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    22 godz.
    Do twoich zadań należeć będzie: Telefoniczna i mailowa obsługa klienta zgodna z najwyższymi standardami; Dążenie do osiągania wyznaczonych przez managerów wskaźników zadowolenia klientów; Zaangażowanie i zrozumienie problemów klienta, aby jak najlepiej mu pomóc. Ta praca jest dla...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta z językiem rosyjskim

    Foundever   świętokrzyskie    praca zdalna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online
    1 dni
    Do twoich codziennych zadań będzie należało: Obsługa klienta w języku polskim i rosyjskim; Wspieranie Klientów drogą mailową i telefoniczną; Wsparcie podczas problemów z rezerwacjami lub płatnościami; Rozwiązywanie problemów zgodnie z procedurami. Czego oczekujemy od Ciebie? Język:...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi klienta z językiem polskim

    Foundever   świętokrzyskie    praca zdalna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Do twoich zadań należeć będzie: Telefoniczna oraz mailowa obsługa klienta zgodna z najwyższymi standardami; Wsparcie przy zbieraniu informacji na temat wydarzeń medycznych; Rozwiązywanie problemów pacjentów oraz organizacje wymiany produktów pacjenta zgodnie z procedurami. Ta praca jest...
  • Customer care representative with Polish

    Foundever   świętokrzyskie    praca zdalna
    specjalista junior / mid
    1 dni
    The role: Processes inbound calls/e-mails from customers and solve a wide range of customer service issues and problems; carries out customer inquiries in timely and correct manner by predefined rules when escalation is needed; understanding customer’s needs so as to be able to deliver the best...
  • Customer support specialist with German and English

    Foundever   świętokrzyskie    praca zdalna
    specjalista junior / mid
    1 dni
    The role: Respond to and resolve a wide variety of consumer queries by phone, chat or email; Taking control of situations and thinking on your feet to make smart decisions in order to resolve up to customer contacts; Provides customers with advice and information regarding clients' products and...
  • Specjalista ds. obsługi klienta z językiem holenderskim

    Praca.pl Sp. z o.o.   Kielce    praca zdalna / hybrydowa / stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    2 dni
    Zakres obowiązków: Codzienny kontakt z klientami w języku holenderskim; Profesjonalne wsparcie klientów i rozwiązywanie ich problemów drogą mailową oraz telefoniczną; Dbałość o wysoki standard obsługi klienta; Dbałość o pozytywny wizerunek marki.
  • Doradca Klienta

    Bank Pocztowy S.A.   Skarżysko-Kamienna    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    2 dni
    Twój zakres obowiązków diagnozowanie potrzeb i oczekiwań Klientów, nawiązywanie i utrzymywanie relacji z Klientami, realizacja celów sprzedażowych, kształtowanie pozytywnego wizerunku Banku poprzez wysoką jakość obsługi, operacyjna obsługa Klientów detalicznych, małych i średnich firm.
  • Key Account Manager

    EAP24   świętokrzyskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Warszawa
    specjalista (mid)  kontrakt B2B
    3 dni
    Główne zadania: Aktywne pozyskiwanie klientów na rynku B2B / HR; Analiza potencjału biznesowego i motywacyjnego oraz kontakt z potencjalnym klientem; Przygotowywanie ofert handlowych i prowadzenie prezentacji dla klientów; Obsługa pozyskanych kontraktów i odpowiedzialność za P&L klienta;...
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca świętokrzyskie Pracownik Działu Obsługi Klienta świętokrzyskie
Service Contract Administrator with Scandinavian languages (Swedish or Norwegian or Danish or Finnish) - Centers of Excellence

Service Contract Administrator with Scandinavian languages (Swedish or Norwegian or Danish or Finnish) - Centers of Excellence

Philips Health Systems
świętokrzyskie
praca stacjonarna
2562 dni temu
Service Contract Administrator with Scandinavian languages (Swedish or Norwegian or Danish or Finnish) - Centers of Excellence

Location: Łódź

Organization: Philips Poland Sp. z o.o.

 


Philips is a diversified Health and Well-being company, focused on improving people’s lives. As a world leader in healthcare and lifestyle, Philips integrates technologies and design into people-centric solutions, based on fundamental customer insights.

 

New Centers of Excellence in Łódź, Poland


At Philips, we have a 125 year history of creating meaningful innovation. These innovation and the quality of our products but also our services has always been a top priority.

 

Within our Centers of Excellence we bring together supporting roles within Finance, Procurement, Customer Service, Supply Chain and HR. Enabling you to have a career in an international, cross functional environment. 

 

Currently we have the opportunity for 3 dynamic English and Scandinavian speakers (Swedish or Norwegian, or Danish or Finnish) Service Contract Administrators to join our team in Łódź and take responsibility in providing operational support, covering Contract Management and the Installed Base functions.

 

Your responsibilities

Being part of the Customer Service Team your tasks will include but are not limited to:

  • Create service contracts in the system management system based upon a signed contract quote.
  • Add the agreed contract features relevant for appropriate services execution, pricing and billing information
  • Connect the correct Installed Base Product
  • Renew the contracts based on signed quote or renew the contract based on the original quote in case of silent renewal agreement with the customer.
  • End the contract upon request from customer or per internal reason.
  • Create contract amounts via credit note if necessary.
  • Manages all phases of service agreement processing, including:
    • Ensures that all booking criteria is met based on current policies
    • Verify accuracy and completeness of pricing, configuration and master data
    • Review and obtain necessary approvals for non-standard entitlements and changes to Terms and Conditions
    • Accurately input required data into booking tool to ensure proper entitlement, billing and revenue recognition
  • Provides support to Sales, Service, Finance, Service Marketing and Accounts Receivable organizations and customers by researching and resolving issues in a timely manner. 
  • Escalates issues to Customer Service management as necessary and follows up with proper documentation as necessary to adjust or cancel the contract if needed.
  • Interfaces with Credit and Collections, Sales OA, Customer Response Center, Sales Teams and other internal departments to maintain correct and complete customer account and database information.
  • Creates and maintains contract files to ensure all necessary contract documentation is accessible to all departments.
  • Regularly communicates with customers/partners to drive solutions and maintain satisfaction.

Your team

Under the umbrella of Royal Philips, Philips Customer Service Centre of Excellence based in Łódź, performs operational and administrative activities supporting, among others the Installed Based function of the company at a global level.

You will have the opportunity to develop your career in an award winning multinational organization rich in 125 years of innovation and success. You will be surrounded by energetic professionals and evolving in a friendly and dynamic atmosphere.

Use your talents to help creating a healthier society. Join us at the Philips Customer Service Centre of Excellence and have a positive impact on people’s lives!

This position reports into the Logistic Manager Healthcare Customer Service Operations

We are looking for

  • Interpersonal skills required in interactions with Philips Healthcare staff, and external customers.
  • General math skills and business skills required.
  • Bachelor’s degree in business or related field, highly desirable or equivalent experience.
  • Clear and concise oral and written communications
  • Ability to multi-task and work in a fast-paced environment.  Skill in prioritizing tasks required.
  • Good organizational skills and aptitude for detail.
  • Ability to work under minimal supervision on day-to-day activities, maintaining a high degree of integrity.
  • Ability to use good judgment and make confident decisions under defined policies and procedures.
  • Work well within a team environment to accomplish departmental goals.
  • Available to work overtime as required.
  • Minimum of two years of similar work experience (Customer Service field).
  • Dynamic and customer oriented mind-set
  • Good level of English is essential with good knowledge of one of the Scandinavian languages: Swedish or Norwegian or Danish
  • Good level of Polish – would be an advantage but is not compulsory

Our offer 

We offer the unique combination of a critical and challenging role and a creative and empowering office environment. You will be actively encouraged to make improvements, establish best in class service and have a direct impact on the success of Philips on a daily basis.

  • Yearly bonus based on performance achieved.
  • Private medical care with option to extend it to family members.
  • Benefit System cards.
  • Discount for Philips’ products.
  • Relocation package applicable for people moving in from outside of Łódź region.



Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.

Prosimy o dopisanie klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 ze zm.)."
 

Podobne oferty

  • Partner Handlowy B2B branża OZE

    Górzny Group   świętokrzyskie    praca mobilna   za 2 dni wygasa
    siedziba firmy: Złoczew
    starszy specjalista (senior)  umowa agencyjna / kontrakt B2B  pełny etat / część etatu / tymczasowa/dodatkowa   5 000 - 70 000 zł / mies. (w zal. od umowy)  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 godz.
    Opis stanowiska: Szukamy pojedynczych handlowców oraz całych grup sprzedażowych. Głównym zadaniem partnera handlowego będzie pozyskiwanie klientów biznesowych na instalacje fotowoltaiczne i pomp ciepła o mocach od 30 kWp wzwyż, ale specjalizujemy się również w mniejszych rozwiązaniach...
  • Przedstawiciel Handlowy w branży beauty

    Dermie Pharm Sp z o.o.Sp.k.   świętokrzyskie    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  kontrakt B2B  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 godz.
    Twój zakres obowiązków Organizowanie pokazów, prezentacja zabiegów oraz sprzedaż urządzeń kosmetycznych w tym oczyszczania wodorowego, INNARI HTP, FRIZMI oraz LASER’IQ) w klinikach dermatologicznych i hotelach ze strefami SPA. Sprzedaż produktów, tworzenie ofert handlowych oraz...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta z językiem niemieckim

    Foundever   świętokrzyskie    praca zdalna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    22 godz.
    Do twoich zadań należeć będzie: Telefoniczna i mailowa obsługa klienta zgodna z najwyższymi standardami; Dążenie do osiągania wyznaczonych przez managerów wskaźników zadowolenia klientów; Zaangażowanie i zrozumienie problemów klienta, aby jak najlepiej mu pomóc. Ta praca jest dla...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta z językiem rosyjskim

    Foundever   świętokrzyskie    praca zdalna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online
    1 dni
    Do twoich codziennych zadań będzie należało: Obsługa klienta w języku polskim i rosyjskim; Wspieranie Klientów drogą mailową i telefoniczną; Wsparcie podczas problemów z rezerwacjami lub płatnościami; Rozwiązywanie problemów zgodnie z procedurami. Czego oczekujemy od Ciebie? Język:...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi klienta z językiem polskim

    Foundever   świętokrzyskie    praca zdalna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Do twoich zadań należeć będzie: Telefoniczna oraz mailowa obsługa klienta zgodna z najwyższymi standardami; Wsparcie przy zbieraniu informacji na temat wydarzeń medycznych; Rozwiązywanie problemów pacjentów oraz organizacje wymiany produktów pacjenta zgodnie z procedurami. Ta praca jest...
  • Customer care representative with Polish

    Foundever   świętokrzyskie    praca zdalna
    specjalista junior / mid
    1 dni
    The role: Processes inbound calls/e-mails from customers and solve a wide range of customer service issues and problems; carries out customer inquiries in timely and correct manner by predefined rules when escalation is needed; understanding customer’s needs so as to be able to deliver the best...
  • Customer support specialist with German and English

    Foundever   świętokrzyskie    praca zdalna
    specjalista junior / mid
    1 dni
    The role: Respond to and resolve a wide variety of consumer queries by phone, chat or email; Taking control of situations and thinking on your feet to make smart decisions in order to resolve up to customer contacts; Provides customers with advice and information regarding clients' products and...
  • Specjalista ds. obsługi klienta z językiem holenderskim

    Praca.pl Sp. z o.o.   Kielce    praca zdalna / hybrydowa / stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    2 dni
    Zakres obowiązków: Codzienny kontakt z klientami w języku holenderskim; Profesjonalne wsparcie klientów i rozwiązywanie ich problemów drogą mailową oraz telefoniczną; Dbałość o wysoki standard obsługi klienta; Dbałość o pozytywny wizerunek marki.
  • Doradca Klienta

    Bank Pocztowy S.A.   Skarżysko-Kamienna    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    2 dni
    Twój zakres obowiązków diagnozowanie potrzeb i oczekiwań Klientów, nawiązywanie i utrzymywanie relacji z Klientami, realizacja celów sprzedażowych, kształtowanie pozytywnego wizerunku Banku poprzez wysoką jakość obsługi, operacyjna obsługa Klientów detalicznych, małych i średnich firm.
  • Key Account Manager

    EAP24   świętokrzyskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Warszawa
    specjalista (mid)  kontrakt B2B
    3 dni
    Główne zadania: Aktywne pozyskiwanie klientów na rynku B2B / HR; Analiza potencjału biznesowego i motywacyjnego oraz kontakt z potencjalnym klientem; Przygotowywanie ofert handlowych i prowadzenie prezentacji dla klientów; Obsługa pozyskanych kontraktów i odpowiedzialność za P&L klienta;...