Najnowsze oferty pracy

  • Doradca klienta ds. sprzedaży ofert turystycznych

    Health Resort & Medical Spa Panorama Morska   śląskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Wrocław
    specjalista (mid)  pełny etat   5 500 - 10 500 zł brutto/mies.  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    15 godz.
    Zakres obowiązków: e-mailowa i telefoniczna obsługa klienta, przygotowywanie oferty zgodnie z preferencjami klienta oraz umiejętna sprzedaż oferty Health Resort & Medical Spa Panorama Morska w Jarosławcu, pozyskiwanie nowych klientów.
  • Care Coordinator - Customer Service Representative

    Henry Meds   Katowice    praca zdalna
    specjalista (mid)  kontrakt B2B  pełny etat   8 500 - 9 000 zł netto (+VAT)/mies.  rekrutacja online
    16 godz.
    Key responsibilities: Provide exceptional customer service to clients and customers by answering their questions, addressing their concerns, and resolving any issues they may have via phone and email. Use customer relationship management software (CRM) to manage customer interactions and track...
  • Pracownik Działu Handlowego

    Raven PL Sp. z o.o.   Gliwice    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    18 godz.
    Opis stanowiska: Oferujemy pracę w dziale handlowym w tzw. back-office. Do zadań kandydata będzie należało: aktywne utrzymywanie kontaktów telefonicznych i mailowych z klientami, udzielanie informacji dotyczących stanu magazynowego, dostępności towaru, warunków sprzedaży; rejestrowanie...
  • Zastępca Kierownika Działu Spożywczego

    Selgros Cash&Carry   Gliwice    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    18 godz.
    Do Twoich zadań będą należeć m.in.: wspieranie zadań kierownika działu, nadzór nad pracą działu, prowadzenie kontroli i analizy osiąganych wyników, stała kontrola stanów magazynowych, zapewnienie właściwej organizacji pracy w tym planowanie harmonogramów.
  • Account Manager (Hunter)

    Orange Polska S.A.   Katowice    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  kontrakt B2B
    18 godz.
    tworzenie i realizacja strategii pozyskiwania Klientów B2B doradztwo w zakresie zaawansowanych rozwiązań telekomunikacyjnych; tworzenie i rekomendacja niestandardowej i konwergentnej oferty handlowej projektów sprzedażowych Mobile/Data/FIX; prowadzenie negocjacji, zawieranie umów...
  • Agent Nieruchomości

    RE/MAX Polska   Katowice, Sosnowiec, Gliwice    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  rekrutacja online
    18 godz.
    Szukasz nowego pomysłu na siebie? Myślisz o branży nieruchomości? Lubisz wyzwania i pracę z ludźmi? Chcesz się rozwijać i korzystać z dużego doświadczenia najlepszych w branży? Jesteś agentem nieruchomości, ale myślisz o większej samodzielności, i chcesz zarabiać więcej, rozwijać...
  • Agent Nieruchomości

    RE/MAX Polska   Bielsko-Biała, Rybnik    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  rekrutacja online
    18 godz.
    Szukasz nowego pomysłu na siebie? Myślisz o branży nieruchomości? Lubisz wyzwania i pracę z ludźmi? Chcesz się rozwijać i korzystać z dużego doświadczenia najlepszych w branży? Jesteś agentem nieruchomości, ale myślisz o większej samodzielności, i chcesz zarabiać więcej, rozwijać...
  • Customer Service Professional with Catalan and English

    Foundever   śląskie    praca zdalna
    specjalista (mid)  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    19 godz.
    Location: fully remote work (territory of Poland) Your daily tasks: Providing the highest level of customer service (Chat/E-mail/Phone); Answering incoming calls and meeting targets set by the customer and management; Following company policies and procedures, ensuring quality; Performing daily...
  • Pracownik Sprzedaży

    MAKRO Cash and Carry Polska S.A.   Katowice, ul. Józefa Pukowca 25    praca stacjonarna
    pracownik fizyczny  umowa o pracę  pełny etat
    19 godz.
    Do Twoich głównych zadań będzie należało: Profesjonalne doradztwo i codzienna obsługa Klientów. Sprawne uzupełnianie towaru na półkach. Dbanie o dostępność asortymentu na półkach oraz o dobre oznakowanie cenowe i ekspozycję towarów. Współdziałanie w tworzeniu wizerunku MAKRO...
  • Specjalista ds. Sprzedaży

    CCPORTER Sp. z o.o.   śląskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Warszawa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie
    19 godz.
    Będziesz odpowiedzialny/a za kontakt telefoniczny z klientami biznesowymi i proponowanie im produktów i usług dedykowanych dla biznesu. Zgłoś się do nas jeśli: Posiadasz doświadczenie w sprzedaży (CC lub telesprzedaży) Jesteś otwarty/a na naukę i rozwój; Jesteś skoncentrowany/a na...
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca śląskie Pracownik Działu Obsługi Klienta śląskie
Service Contract Administrator with Scandinavian languages (Swedish or Norwegian or Danish)

Service Contract Administrator with Scandinavian languages (Swedish or Norwegian or Danish)

Philips Health Systems
śląskie
praca stacjonarna
2589 dni temu
Service Contract Administrator with Scandinavian languages (Swedish or Norwegian or Danish)

Location: Łódź

Organization: Philips Poland Sp. z o.o.

 


Philips is a diversified Health and Well-being company, focused on improving people’s lives through timely innovations. As a world leader in healthcare and lifestyle, Philips integrates technologies and design into people-centric solutions, based on fundamental customer insights.

 

Currently we have the opportunity for 3 dynamic English and Scandinavian speakers (Swedish, Norwegian, Danish) Service Contract Administrators to join our team in Łódź and take responsibility in providing operational support, covering Contract Management and the Installed Base functions.

 

Your responsibilities


Being part of the Customer Service Team your tasks will include but are not limited to:

  • Create service contracts in the system management system based upon a signed contract quote.
  • Add the agreed contract features relevant for appropriate services execution, pricing and billing information
  • Connect the correct Installed Base Product
  • Renew the contracts based on signed quote or renew the contract based on the original quote in case of silent renewal agreement with the customer.
  • End the contract upon request from customer or per internal reason.
  • Create contract amounts via credit note if necessary.
  • Manages all phases of service agreement processing, including:
    • Ensures that all booking criteria is met based on current policies
    • Verify accuracy and completeness of pricing, configuration and master data
    • Review and obtain necessary approvals for non-standard entitlements and changes to Terms and Conditions
    • Accurately input required data into booking tool to ensure proper entitlement, billing and revenue recognition
  • Provides support to Sales, Service, Finance, Service Marketing and Accounts Receivable organizations and customers by researching and resolving issues in a timely manner. 
  • Escalates issues to Customer Service management as necessary and follows up with proper documentation as necessary to adjust or cancel the contract if needed.
  • Interfaces with Credit and Collections, Sales OA, Customer Response Center, Sales Teams and other internal departments to maintain correct and complete customer account and database information.
  • Creates and maintains contract files to ensure all necessary contract documentation is accessible to all departments.
  • Regularly communicates with customers/partners to drive solutions and maintain satisfaction.

Your team

Under the umbrella of Royal Philips, Philips Customer Service Centre of Excellence based in Łódź, performs operational and administrative activities supporting, among others the Installed Based function of the company at a global level.

You will have the opportunity to develop your career in an award winning multinational organization rich in 125 years of innovation and success. You will be surrounded by energetic professionals and evolving in a friendly and dynamic atmosphere.

Use your talents to help creating a healthier society. Join us at the Philips Customer Service Centre of Excellence and have a positive impact on people’s lives!

This position reports into the Logistic Manager Healthcare Customer Service Operations.

We are looking for

  • Interpersonal skills required in interactions with Philips Healthcare staff, and external customers.
  • General math skills and business skills required.
  • Bachelor’s degree in business or related field, highly desirable or equivalent experience.
  • Clear and concise oral and written communications
  • Ability to multi-task and work in a fast-paced environment.  Skill in prioritizing tasks required.
  • Good organizational skills and aptitude for detail.
  • Ability to work under minimal supervision on day-to-day activities, maintaining a high degree of integrity.
  • Ability to use good judgment and make confident decisions under defined policies and procedures.
  • Work well within a team environment to accomplish departmental goals.
  • Available to work overtime as required.
  • Minimum of two years of similar work experience (Customer Service field).
  • Dynamic and customer oriented mind-set
  • Good level of English is essential with good knowledge of one of the Scandinavian languages: Swedish or Norwegian or Danish
  • Good level of Polish – would be an advantage but is not compulsory

Our offer 

We offer the unique combination of a critical and challenging role and a creative and empowering office environment. You will be actively encouraged to make improvements, establish best in class service and have a direct impact on the success of Philips on a daily basis.

  • Yearly bonus based on performance achieved.
  • Private medical care with option to extend it to family members.
  • Benefit System cards.
  • Discount for Philips’ products.
  • Relocation package applicable for people moving in from outside of Łódź region.



Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.

Prosimy o dopisanie klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 ze zm.)."
 

Podobne oferty

  • Doradca klienta ds. sprzedaży ofert turystycznych

    Health Resort & Medical Spa Panorama Morska   śląskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Wrocław
    specjalista (mid)  pełny etat   5 500 - 10 500 zł brutto/mies.  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    15 godz.
    Zakres obowiązków: e-mailowa i telefoniczna obsługa klienta, przygotowywanie oferty zgodnie z preferencjami klienta oraz umiejętna sprzedaż oferty Health Resort & Medical Spa Panorama Morska w Jarosławcu, pozyskiwanie nowych klientów.
  • Care Coordinator - Customer Service Representative

    Henry Meds   Katowice    praca zdalna
    specjalista (mid)  kontrakt B2B  pełny etat   8 500 - 9 000 zł netto (+VAT)/mies.  rekrutacja online
    16 godz.
    Key responsibilities: Provide exceptional customer service to clients and customers by answering their questions, addressing their concerns, and resolving any issues they may have via phone and email. Use customer relationship management software (CRM) to manage customer interactions and track...
  • Pracownik Działu Handlowego

    Raven PL Sp. z o.o.   Gliwice    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    18 godz.
    Opis stanowiska: Oferujemy pracę w dziale handlowym w tzw. back-office. Do zadań kandydata będzie należało: aktywne utrzymywanie kontaktów telefonicznych i mailowych z klientami, udzielanie informacji dotyczących stanu magazynowego, dostępności towaru, warunków sprzedaży; rejestrowanie...
  • Zastępca Kierownika Działu Spożywczego

    Selgros Cash&Carry   Gliwice    praca stacjonarna
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat
    18 godz.
    Do Twoich zadań będą należeć m.in.: wspieranie zadań kierownika działu, nadzór nad pracą działu, prowadzenie kontroli i analizy osiąganych wyników, stała kontrola stanów magazynowych, zapewnienie właściwej organizacji pracy w tym planowanie harmonogramów.
  • Account Manager (Hunter)

    Orange Polska S.A.   Katowice    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  kontrakt B2B
    18 godz.
    tworzenie i realizacja strategii pozyskiwania Klientów B2B doradztwo w zakresie zaawansowanych rozwiązań telekomunikacyjnych; tworzenie i rekomendacja niestandardowej i konwergentnej oferty handlowej projektów sprzedażowych Mobile/Data/FIX; prowadzenie negocjacji, zawieranie umów...
  • Agent Nieruchomości

    RE/MAX Polska   Katowice, Sosnowiec, Gliwice    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  rekrutacja online
    18 godz.
    Szukasz nowego pomysłu na siebie? Myślisz o branży nieruchomości? Lubisz wyzwania i pracę z ludźmi? Chcesz się rozwijać i korzystać z dużego doświadczenia najlepszych w branży? Jesteś agentem nieruchomości, ale myślisz o większej samodzielności, i chcesz zarabiać więcej, rozwijać...
  • Agent Nieruchomości

    RE/MAX Polska   Bielsko-Biała, Rybnik    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  rekrutacja online
    18 godz.
    Szukasz nowego pomysłu na siebie? Myślisz o branży nieruchomości? Lubisz wyzwania i pracę z ludźmi? Chcesz się rozwijać i korzystać z dużego doświadczenia najlepszych w branży? Jesteś agentem nieruchomości, ale myślisz o większej samodzielności, i chcesz zarabiać więcej, rozwijać...
  • Customer Service Professional with Catalan and English

    Foundever   śląskie    praca zdalna
    specjalista (mid)  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    19 godz.
    Location: fully remote work (territory of Poland) Your daily tasks: Providing the highest level of customer service (Chat/E-mail/Phone); Answering incoming calls and meeting targets set by the customer and management; Following company policies and procedures, ensuring quality; Performing daily...
  • Pracownik Sprzedaży

    MAKRO Cash and Carry Polska S.A.   Katowice, ul. Józefa Pukowca 25    praca stacjonarna
    pracownik fizyczny  umowa o pracę  pełny etat
    19 godz.
    Do Twoich głównych zadań będzie należało: Profesjonalne doradztwo i codzienna obsługa Klientów. Sprawne uzupełnianie towaru na półkach. Dbanie o dostępność asortymentu na półkach oraz o dobre oznakowanie cenowe i ekspozycję towarów. Współdziałanie w tworzeniu wizerunku MAKRO...
  • Specjalista ds. Sprzedaży

    CCPORTER Sp. z o.o.   śląskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Warszawa
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie
    19 godz.
    Będziesz odpowiedzialny/a za kontakt telefoniczny z klientami biznesowymi i proponowanie im produktów i usług dedykowanych dla biznesu. Zgłoś się do nas jeśli: Posiadasz doświadczenie w sprzedaży (CC lub telesprzedaży) Jesteś otwarty/a na naukę i rozwój; Jesteś skoncentrowany/a na...