Najnowsze oferty pracy

  • Serwisant - Pracownik Działu Obsługi Klienta

    Elis Textile Service Sp. z o.o.   Dołuje    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa zlecenie  część etatu / tymczasowa/dodatkowa
    8 godz.
    Zadania Udzielanie odpowiedzi na zapytania telefoniczne i mailowe od Klientów, Przyjmowanie zgłoszeń podczas godzin serwisowych od pracowników Klienta i podejmowanie stosownych działań, Przyjmowanie reklamacji i nadzorowanie ich realizacji, Prowadzenie prawidłowego obiegu odzieży,...
  • Serwisant - Pracownik Działu Obsługi Klienta

    Elis Textile Service Sp. z o.o.   Dobra (pow. policki, gm. Dobra (Szczecińska))    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa zlecenie  część etatu / tymczasowa/dodatkowa
    8 godz.
    Zadania Udzielanie odpowiedzi na zapytania telefoniczne i mailowe od Klientów, Przyjmowanie zgłoszeń podczas godzin serwisowych od pracowników Klienta i podejmowanie stosownych działań, Przyjmowanie reklamacji i nadzorowanie ich realizacji, Prowadzenie prawidłowego obiegu odzieży,...
  • Przedstawiciel Handlowy

    Kaaral Polska   zachodniopomorskie    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    8 godz.
    Będziesz odpowiedzialny za: Utrzymywanie dobrych relacji z klientami i cykliczne ich odwiedzanie; Poszukiwanie i pozyskiwanie nowych klientów; Prezentację produktów; Budowanie dobrego wizerunku firmy; Przyjmowanie i realizowanie zamówień od klientów; Realizację planów sprzedażowych;...
  • Międzynarodowy konsultant klienta ze znajomością języka niemieckiego

    Concentrix   Szczecin    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    11 godz.
    Jako doradca klienta będziesz zajmował się wszystkimi zgłoszeniami klientów dotyczącymi usterek technicznych produktów Vodafone poprzez dostępne kanały (telefon,e-mail, czat, itp.). Identyfikujesz problemy i proaktywnie eliminujesz błędy. Dokumentujesz wszystkie zgłoszenia zgodnie z...
  • Customer Support Specialist with English

    Concentrix   Szczecin    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    11 godz.
    Handling incoming calls in English. Handling app. Registering customer requests and building the right relationship with them. Diagnosing and resolving accepted requests. Entering data into the system. Ensuring high quality of customer service.
  • Specjalista ds. obsługi klienta z językiem holenderskim

    Praca.pl Sp. z o.o.   Szczecin    praca zdalna / hybrydowa / stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    12 godz.
    Zakres obowiązków: Codzienny kontakt z klientami w języku holenderskim; Profesjonalne wsparcie klientów i rozwiązywanie ich problemów drogą mailową oraz telefoniczną; Dbałość o wysoki standard obsługi klienta; Dbałość o pozytywny wizerunek marki.
  • Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta

    Roca Pool - Spa Sp. z o.o.   Gryfice    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    12 godz.
    To do Twoich obowiązków należeć będzie: Obsługa klienta krajowego i zagranicznego, Realizacja zamówień i prowadzenie dokumentacji sprzedażowej, Planowanie i organizacja wysyłek, Przygotowywanie dokumentacji eksportowej, współpraca z agencjami celnymi; Telefoniczne udzielanie informacji i...
  • Opiekun klienta z językiem angielskim

    Asseco Data Systems S.A.   Szczecin, ul. Królowej Korony Polskiej 21    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    12 godz.
    Zadania: obsługa partnerów biznesowych z całego świata, pozyskiwanie nowych partnerów biznesowych z zagranicy, utrzymanie dobrych relacji biznesowych, realizacja planów sprzedażowych, współpraca z zespołem ds. sprzedaży i innymi działami firmy w celu zapewnienia wsparcia dla partnerów.
  • Inżynier Jakości Klienta

    Aptiv   zachodniopomorskie  
    relokacja do: Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy jaki Cię interesuje. Gdańsk
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    12 godz.
    Miejsce pracy: Gdańsk, ul. Nowatorów 20 Będziesz odpowiadać za: Terminową obsługę zgłoszeń i reklamacji powierzonego klienta; Codzienny przegląd portali klienta (b2b) i kaskadowanie informacji o wynikach i ryzykach; Aktualizację rejestrów reklamacji zgodnie z ich bieżącym statusem;...
  • Pracownik działu dostaw – Kierowca kat. B

    Selgros Cash&Carry   Szczecin    praca mobilna
    pracownik fizyczny  umowa o pracę  pełny etat
    14 godz.
    Do Twoich zadań będą należeć m.in.: przygotowanie towaru do przewozu/dostawy, przewóz i dostarczenie towaru do klienta, rozładunek towaru, zapewnienie profesjonalnej obsługi klienta, dbałość o prawidłowy obieg gotówki oraz dokumentów.
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Zachodniopomorskie Pracownik Działu Obsługi Klienta Zachodniopomorskie
Service Contract Administrator with Scandinavian languages (Swedish or Norwegian or Danish)

Service Contract Administrator with Scandinavian languages (Swedish or Norwegian or Danish)

Philips Health Systems
zachodniopomorskie
praca stacjonarna
2590 dni temu
Service Contract Administrator with Scandinavian languages (Swedish or Norwegian or Danish)

Location: Łódź

Organization: Philips Poland Sp. z o.o.

 


Philips is a diversified Health and Well-being company, focused on improving people’s lives through timely innovations. As a world leader in healthcare and lifestyle, Philips integrates technologies and design into people-centric solutions, based on fundamental customer insights.

 

Currently we have the opportunity for 3 dynamic English and Scandinavian speakers (Swedish, Norwegian, Danish) Service Contract Administrators to join our team in Łódź and take responsibility in providing operational support, covering Contract Management and the Installed Base functions.

 

Your responsibilities


Being part of the Customer Service Team your tasks will include but are not limited to:

  • Create service contracts in the system management system based upon a signed contract quote.
  • Add the agreed contract features relevant for appropriate services execution, pricing and billing information
  • Connect the correct Installed Base Product
  • Renew the contracts based on signed quote or renew the contract based on the original quote in case of silent renewal agreement with the customer.
  • End the contract upon request from customer or per internal reason.
  • Create contract amounts via credit note if necessary.
  • Manages all phases of service agreement processing, including:
    • Ensures that all booking criteria is met based on current policies
    • Verify accuracy and completeness of pricing, configuration and master data
    • Review and obtain necessary approvals for non-standard entitlements and changes to Terms and Conditions
    • Accurately input required data into booking tool to ensure proper entitlement, billing and revenue recognition
  • Provides support to Sales, Service, Finance, Service Marketing and Accounts Receivable organizations and customers by researching and resolving issues in a timely manner. 
  • Escalates issues to Customer Service management as necessary and follows up with proper documentation as necessary to adjust or cancel the contract if needed.
  • Interfaces with Credit and Collections, Sales OA, Customer Response Center, Sales Teams and other internal departments to maintain correct and complete customer account and database information.
  • Creates and maintains contract files to ensure all necessary contract documentation is accessible to all departments.
  • Regularly communicates with customers/partners to drive solutions and maintain satisfaction.

Your team

Under the umbrella of Royal Philips, Philips Customer Service Centre of Excellence based in Łódź, performs operational and administrative activities supporting, among others the Installed Based function of the company at a global level.

You will have the opportunity to develop your career in an award winning multinational organization rich in 125 years of innovation and success. You will be surrounded by energetic professionals and evolving in a friendly and dynamic atmosphere.

Use your talents to help creating a healthier society. Join us at the Philips Customer Service Centre of Excellence and have a positive impact on people’s lives!

This position reports into the Logistic Manager Healthcare Customer Service Operations.

We are looking for

  • Interpersonal skills required in interactions with Philips Healthcare staff, and external customers.
  • General math skills and business skills required.
  • Bachelor’s degree in business or related field, highly desirable or equivalent experience.
  • Clear and concise oral and written communications
  • Ability to multi-task and work in a fast-paced environment.  Skill in prioritizing tasks required.
  • Good organizational skills and aptitude for detail.
  • Ability to work under minimal supervision on day-to-day activities, maintaining a high degree of integrity.
  • Ability to use good judgment and make confident decisions under defined policies and procedures.
  • Work well within a team environment to accomplish departmental goals.
  • Available to work overtime as required.
  • Minimum of two years of similar work experience (Customer Service field).
  • Dynamic and customer oriented mind-set
  • Good level of English is essential with good knowledge of one of the Scandinavian languages: Swedish or Norwegian or Danish
  • Good level of Polish – would be an advantage but is not compulsory

Our offer 

We offer the unique combination of a critical and challenging role and a creative and empowering office environment. You will be actively encouraged to make improvements, establish best in class service and have a direct impact on the success of Philips on a daily basis.

  • Yearly bonus based on performance achieved.
  • Private medical care with option to extend it to family members.
  • Benefit System cards.
  • Discount for Philips’ products.
  • Relocation package applicable for people moving in from outside of Łódź region.



Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.

Prosimy o dopisanie klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 ze zm.)."
 

Podobne oferty

  • Serwisant - Pracownik Działu Obsługi Klienta

    Elis Textile Service Sp. z o.o.   Dołuje    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa zlecenie  część etatu / tymczasowa/dodatkowa
    8 godz.
    Zadania Udzielanie odpowiedzi na zapytania telefoniczne i mailowe od Klientów, Przyjmowanie zgłoszeń podczas godzin serwisowych od pracowników Klienta i podejmowanie stosownych działań, Przyjmowanie reklamacji i nadzorowanie ich realizacji, Prowadzenie prawidłowego obiegu odzieży,...
  • Serwisant - Pracownik Działu Obsługi Klienta

    Elis Textile Service Sp. z o.o.   Dobra (pow. policki, gm. Dobra (Szczecińska))    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa zlecenie  część etatu / tymczasowa/dodatkowa
    8 godz.
    Zadania Udzielanie odpowiedzi na zapytania telefoniczne i mailowe od Klientów, Przyjmowanie zgłoszeń podczas godzin serwisowych od pracowników Klienta i podejmowanie stosownych działań, Przyjmowanie reklamacji i nadzorowanie ich realizacji, Prowadzenie prawidłowego obiegu odzieży,...
  • Przedstawiciel Handlowy

    Kaaral Polska   zachodniopomorskie    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    8 godz.
    Będziesz odpowiedzialny za: Utrzymywanie dobrych relacji z klientami i cykliczne ich odwiedzanie; Poszukiwanie i pozyskiwanie nowych klientów; Prezentację produktów; Budowanie dobrego wizerunku firmy; Przyjmowanie i realizowanie zamówień od klientów; Realizację planów sprzedażowych;...
  • Międzynarodowy konsultant klienta ze znajomością języka niemieckiego

    Concentrix   Szczecin    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    11 godz.
    Jako doradca klienta będziesz zajmował się wszystkimi zgłoszeniami klientów dotyczącymi usterek technicznych produktów Vodafone poprzez dostępne kanały (telefon,e-mail, czat, itp.). Identyfikujesz problemy i proaktywnie eliminujesz błędy. Dokumentujesz wszystkie zgłoszenia zgodnie z...
  • Customer Support Specialist with English

    Concentrix   Szczecin    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    11 godz.
    Handling incoming calls in English. Handling app. Registering customer requests and building the right relationship with them. Diagnosing and resolving accepted requests. Entering data into the system. Ensuring high quality of customer service.
  • Specjalista ds. obsługi klienta z językiem holenderskim

    Praca.pl Sp. z o.o.   Szczecin    praca zdalna / hybrydowa / stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    12 godz.
    Zakres obowiązków: Codzienny kontakt z klientami w języku holenderskim; Profesjonalne wsparcie klientów i rozwiązywanie ich problemów drogą mailową oraz telefoniczną; Dbałość o wysoki standard obsługi klienta; Dbałość o pozytywny wizerunek marki.
  • Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta

    Roca Pool - Spa Sp. z o.o.   Gryfice    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    12 godz.
    To do Twoich obowiązków należeć będzie: Obsługa klienta krajowego i zagranicznego, Realizacja zamówień i prowadzenie dokumentacji sprzedażowej, Planowanie i organizacja wysyłek, Przygotowywanie dokumentacji eksportowej, współpraca z agencjami celnymi; Telefoniczne udzielanie informacji i...
  • Opiekun klienta z językiem angielskim

    Asseco Data Systems S.A.   Szczecin, ul. Królowej Korony Polskiej 21    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    12 godz.
    Zadania: obsługa partnerów biznesowych z całego świata, pozyskiwanie nowych partnerów biznesowych z zagranicy, utrzymanie dobrych relacji biznesowych, realizacja planów sprzedażowych, współpraca z zespołem ds. sprzedaży i innymi działami firmy w celu zapewnienia wsparcia dla partnerów.
  • Inżynier Jakości Klienta

    Aptiv   zachodniopomorskie  
    relokacja do: Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy jaki Cię interesuje. Gdańsk
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    12 godz.
    Miejsce pracy: Gdańsk, ul. Nowatorów 20 Będziesz odpowiadać za: Terminową obsługę zgłoszeń i reklamacji powierzonego klienta; Codzienny przegląd portali klienta (b2b) i kaskadowanie informacji o wynikach i ryzykach; Aktualizację rejestrów reklamacji zgodnie z ich bieżącym statusem;...
  • Pracownik działu dostaw – Kierowca kat. B

    Selgros Cash&Carry   Szczecin    praca mobilna
    pracownik fizyczny  umowa o pracę  pełny etat
    14 godz.
    Do Twoich zadań będą należeć m.in.: przygotowanie towaru do przewozu/dostawy, przewóz i dostarczenie towaru do klienta, rozładunek towaru, zapewnienie profesjonalnej obsługi klienta, dbałość o prawidłowy obieg gotówki oraz dokumentów.