Grafton Recruitment jest częścią Grafton Employment Group, która działa w ramach stale rosnącej sieci biur na całym świecie. Jesteśmy jedną z wiodących firm rekrutacyjnych na terenie Europy, prężnie rozwijamy się na pozostałych kontynentach. Wśród naszych Klientów są najbardziej znane międzynarodowe oraz polskie firmy. Budujemy długotrwałe relacje z naszymi kandydatami i staramy się opierać współpracę na partnerskich kontaktach. Kandydaci mają możliwość współpracy z wyspecjalizowanym zespołem konsultantów pracujących dla wszystkich branż.
Service Delivery Manager z językiem NIEMIECKIM
Miejsce pracy: Relokacja: Centralna Polska
Nr Ref.: 2-10-25957/PC
Opis stanowiska:
Naszym Klientem jest jeden z globalnych liderów dostarczających wysokiej klasy usługi w obszarze IT i Telekomunikacji, który cieszy się pozytywną opinią rynkową popartą czołowym miejscem w rankingach najlepszych pracodawców.
Firma znana jest na arenie międzynarodowej z innowacyjnych rozwiązań, wysokich standardów pracy oraz niezwykle interesującej oferty rozwoju zawodowego popartego certyfikowanymi szkoleniami i atrakcyjnym pakietem benefitowym.
W związku z rozwojem departmanetu związanego z zarządzaniem procesów ITIL i portfolio Klientów, poszukujemy profesjonalnego SERVICE DELIVERY MANAGERA ze znajomością języka NIEMIECKIEGO.
Lokalizacja: Centralno-Północna Polska; preferowana relokacja, dla wysoce doświadczonych Specjalistów możliwość pracy częściowo zdalnej ustalana indywidualnie
Głównymi zadaniami SDM będzie:
- Zarządzanie portfelem Klientów z rynków NIEMIECKOJĘZYCZNYCH oraz długoterminowymi relacjami z Klientami i odbiorcami usług IT
- Zapewnienie ciągłości i jakości usług IT
- Planowanie i wdrażanie strategii zarządzania usługami, kontakt z osobami decyzyjnymi po stronie Klienta w ramach realizowanych usług
- Tworzenie umów SLA oraz dostarczanie serwisu zgodnie z nimi
- Monitorowanie i raportowanie poziomów wydajności procesów IT
- Optymalizacja i udoskonalenie procesów IT
- Współpraca z innymi jednostkami organizacyjnymi i operacyjnymi (wyższy szczebel managerski, Incident, Problem, Change Managerowie, zespoły techniczne) oraz jednostkami zewnętrznymi w zakresie wykonywanych zadań i usług
- Kształtowanie pozytywnego wizerunku firmy wśród Klientów i odbiorców usług IT
- Wspieranie sprzedaży usług nowym Klientom
Firma znana jest na arenie międzynarodowej z innowacyjnych rozwiązań, wysokich standardów pracy oraz niezwykle interesującej oferty rozwoju zawodowego popartego certyfikowanymi szkoleniami i atrakcyjnym pakietem benefitowym.
W związku z rozwojem departmanetu związanego z zarządzaniem procesów ITIL i portfolio Klientów, poszukujemy profesjonalnego SERVICE DELIVERY MANAGERA ze znajomością języka NIEMIECKIEGO.
Lokalizacja: Centralno-Północna Polska; preferowana relokacja, dla wysoce doświadczonych Specjalistów możliwość pracy częściowo zdalnej ustalana indywidualnie
Głównymi zadaniami SDM będzie:
- Zarządzanie portfelem Klientów z rynków NIEMIECKOJĘZYCZNYCH oraz długoterminowymi relacjami z Klientami i odbiorcami usług IT
- Zapewnienie ciągłości i jakości usług IT
- Planowanie i wdrażanie strategii zarządzania usługami, kontakt z osobami decyzyjnymi po stronie Klienta w ramach realizowanych usług
- Tworzenie umów SLA oraz dostarczanie serwisu zgodnie z nimi
- Monitorowanie i raportowanie poziomów wydajności procesów IT
- Optymalizacja i udoskonalenie procesów IT
- Współpraca z innymi jednostkami organizacyjnymi i operacyjnymi (wyższy szczebel managerski, Incident, Problem, Change Managerowie, zespoły techniczne) oraz jednostkami zewnętrznymi w zakresie wykonywanych zadań i usług
- Kształtowanie pozytywnego wizerunku firmy wśród Klientów i odbiorców usług IT
- Wspieranie sprzedaży usług nowym Klientom
Wymagania:
- Wykształcenie wyższe, najlepiej w kierunku IT, Telekomunikacji lub ekonomiczne
- Płynna znajomość języka angielskiego i NIEMIECKIEGO zarówno w mowie, jak i w piśmie
- Kilkuletnie doświadczenie w obszarze zarządzania procesami i portfolio Klientów
- Wiedza dotycząca dostarczania wsparcia IT i procesów z tym związanych
- Znajomość tematyki kontraktowej, w tym obszaru SLA
- Umiejętność budowania długofalowych relacji z Klientem
- Umiejętność logicznego i analitycznego myślenia
- Zdolności interpersonalne, autoprezentacji oraz umiejętność motywowania innych
- Dobra organizacja pracy, umiejętność negocjacji
- Płynna znajomość języka angielskiego i NIEMIECKIEGO zarówno w mowie, jak i w piśmie
- Kilkuletnie doświadczenie w obszarze zarządzania procesami i portfolio Klientów
- Wiedza dotycząca dostarczania wsparcia IT i procesów z tym związanych
- Znajomość tematyki kontraktowej, w tym obszaru SLA
- Umiejętność budowania długofalowych relacji z Klientem
- Umiejętność logicznego i analitycznego myślenia
- Zdolności interpersonalne, autoprezentacji oraz umiejętność motywowania innych
- Dobra organizacja pracy, umiejętność negocjacji
Informacje dodatkowe:
Dodatkowe składniki wynagrodzenia:
* Atrakcyjne warunki wynagrodzenia;
* Bogaty pakiet świadczeń pozapłacowych,
* Liczne certyfikowane szkolenia
* Prywatna opieka medyczna
* Ubezpieczenie na życie
* karta Multisport
* bezpłatne szkolenia językowe
* Rozwijająca praca w nowoczesnej organizacji, lidera swojej branży
* Jasna ścieżka kariery
* Dostęp do najnowszych technologii i gadżetów
Aby aplikować na wybrane stanowisko, prosimy wysłać CV w formacie Word z podanym numerem referencyjnym w tytule maila.
Jeśli odbył/a już Pani/Pan rozmowę kwalifikacyjną w Grafton, prosimy o kontakt z konsultantem, który to spotkanie prowadził (najlepiej poprzez e-mail).
Więcej podobnych ofert pracy na www.grafton.pl/oferty-pracy/it/
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi osobami. Zaproszonych kandydatów rejestrujemy w naszej bazie danych. Nadesłanych dokumentów nie zwracamy. Gwarantujemy dyskrecję.
* Atrakcyjne warunki wynagrodzenia;
* Bogaty pakiet świadczeń pozapłacowych,
* Liczne certyfikowane szkolenia
* Prywatna opieka medyczna
* Ubezpieczenie na życie
* karta Multisport
* bezpłatne szkolenia językowe
* Rozwijająca praca w nowoczesnej organizacji, lidera swojej branży
* Jasna ścieżka kariery
* Dostęp do najnowszych technologii i gadżetów
Aby aplikować na wybrane stanowisko, prosimy wysłać CV w formacie Word z podanym numerem referencyjnym w tytule maila.
Jeśli odbył/a już Pani/Pan rozmowę kwalifikacyjną w Grafton, prosimy o kontakt z konsultantem, który to spotkanie prowadził (najlepiej poprzez e-mail).
Więcej podobnych ofert pracy na www.grafton.pl/oferty-pracy/it/
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi osobami. Zaproszonych kandydatów rejestrujemy w naszej bazie danych. Nadesłanych dokumentów nie zwracamy. Gwarantujemy dyskrecję.