Najnowsze oferty pracy

  • Ekspert / Lider Zmiany z językiem niemieckim

    Praca.pl Sp. z o.o.   Gdańsk    praca stacjonarna   dziś wygasa
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    14 dni
    Rola i Obowiązki: Zarządzanie zespołem Inżynierów Wsparcia. Początkowa analiza zgłoszeń. Przydzielanie zgłoszeń członkom zespołu. Techniczne wsparcie zespołu. Raportowanie postępów do Managera ds. Dostarczania Usług. Kluczowe obowiązki: Zapewnienie dostępu do...
  • SME / Shift Leader with German language

    WIPRO IT SERVICES POLAND Sp. z o.o.   Gdańsk    praca hybrydowa   dziś wygasa
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    15 dni
    Type of Employment: We offer full time Contract of Employment (UoP). Role & Responsibilities: Is responsible for managing a team of Support Engineers for support, FCR analysis and knowledge sharing. Conduct Initial Analysis of Tickets. Assign tickets to Team Members. Provide Technical Assistance to...
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Lubuskie Kierownik Help Desk Lubuskie
Service Desk Team Leader with German

Service Desk Team Leader with German

Grafton Recruitment Polska Sp. z o.o.
lubuskie, RELOCATION to Central Poland
praca stacjonarna
3627 dni temu

Grafton Recruitment jest częścią Grafton Employment Group, która działa w ramach stale rosnącej sieci biur na całym świecie. Jesteśmy jedną z wiodących firm rekrutacyjnych na terenie Europy, prężnie rozwijamy się na pozostałych kontynentach. Wśród naszych Klientów są najbardziej znane międzynarodowe oraz polskie firmy. Budujemy długotrwałe relacje z naszymi kandydatami i staramy się opierać współpracę na partnerskich kontaktach. Kandydaci mają możliwość współpracy z wyspecjalizowanym zespołem konsultantów pracujących dla wszystkich branż.

Service Desk Team Leader with German

Miejsce pracy: RELOCATION to Central Poland

Nr Ref.: 2-10-25310/PC

Opis stanowiska:
Our Client is one of global leaders in IT services area that is noted for its positive market reputation supported by the leading place in the best employers’ rankings.

The company gives an access to the most advanced technology and is well known from its innovative business approach, high standards of work and certified development programs.

For this Client we are looking for candidates interested in the position of Service Desk Team Leader.

Place of work: CENTRAL POLAND (relocation is REQUIRED – possibility of receiving a relocation package)

Description:
- Being responsible for the team of 15+ multilingual IT Advisors
- Organising the daily team duties, managing shifts schedules
- Managing escalations to the relevant 3rd line resources
- Ensuring all process impacting Service Desk are maintained and kept updated
- Ensuring high quality level of service with defined SLA’s and KPI’s.
- Monitor incoming requests ensuring they are dealt with in a timely manner and within SLA
- Developing on-going training plans for team members
- Acting as a mentor to staff
Wymagania:
- At least 1 years of experience of holding a team leading position (leading teams of 10+ members)
- Knowledge of service desk and workplace support environment (KPIs, SLA, ITIL, incident management)
- Very good knowledge of English (at least at B2/C1 level)
- Knowledge of German is a must because of cooperation with multilingual team members
- Ability to establish excellent relationships with internal and external customers
- Proactive attitude at all levels of operational and strategic tasks
- High communication skills
- Knowledge of ITIL methodology
Informacje dodatkowe:
Benefits:
- Competitive salary package according to candidate’s knowledge and competences
- Extra financial bonuses – twice a year + awards for individual goals
- Wide package of certified trainings and development programs
- Private medical care and life insurance
- Multisport card
- Free language lessons
- The clear career path and possibility of promotion
- Possibility of international transfer to one of the foreign branch
- Taking part in multiple employees events
- Access to new technology and gadgets
- Full time job, stability of employment

*** If you know FRENCH or GERMAN language and you would like to work for IT market leader and develop your IT skills holding position of IT SUPPORT ADVISOR - we would be glad to give you this possibility!***

If you want to apply for this job, please, send us your curriculum vitae both in Polish and English with the ref. number in subject of your application.
If you've had an interview in Grafton already, please, contact your consultant directly (ideally by email).

For more related job opportunities visit www.grafton.pl/oferty-pracy/it/
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych przy realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dn. 29.08.97 o Ochronie Danych Osobowych (DZ.U. nr 133, poz. 883)
 

Podobne oferty

  • Ekspert / Lider Zmiany z językiem niemieckim

    Praca.pl Sp. z o.o.   Gdańsk    praca stacjonarna   dziś wygasa
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    14 dni
    Rola i Obowiązki: Zarządzanie zespołem Inżynierów Wsparcia. Początkowa analiza zgłoszeń. Przydzielanie zgłoszeń członkom zespołu. Techniczne wsparcie zespołu. Raportowanie postępów do Managera ds. Dostarczania Usług. Kluczowe obowiązki: Zapewnienie dostępu do...
  • SME / Shift Leader with German language

    WIPRO IT SERVICES POLAND Sp. z o.o.   Gdańsk    praca hybrydowa   dziś wygasa
    kierownik/koordynator  umowa o pracę  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    15 dni
    Type of Employment: We offer full time Contract of Employment (UoP). Role & Responsibilities: Is responsible for managing a team of Support Engineers for support, FCR analysis and knowledge sharing. Conduct Initial Analysis of Tickets. Assign tickets to Team Members. Provide Technical Assistance to...