Service Desk Team Leader z j.niemieckim
Szczecin
Nr ref.: SDTL/SZCZ/101016
OBOWIĄZKI
- planowanie i organizacja pracy podległego zespołu
- zapewnienie procesu szkoleniowego i doradztwa dla podległego zespołu
- utrzymanie wysokiej jakości usług świadczonych na rzecz klienta
- dobór personelu i ustalanie ścieżki kariery
- raportowanie do przełożonego
WYMAGANIA
- min. 2 - letnie doświadczenie na podobnym stanowisku
- bardzo dobra znajomość języka niemieckiego
- mile wdziana znajomość angielskiego
- doświadczenie w pracy w środowisku technicznym/IT
- mile widziane doświadczenie w środowisku help desk lub call center
- certyfikat ITIL będzie dodatkowym atutem
OFERUJEMY
- stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- atrakcyjne wynagrodzenie oraz premię roczną
- pracę w międzynarodowej, prestiżowej firmie
- pakiet wewnętrznych szkoleń wdrażających
- atrakcyjny pakiet socjalny: pakiet relokacyjny, prywatną opiekę medyczną, ubezpieczenie na życie i wypadkowe, kartę Multisport, dofinansowanie do kursów językowych, studiów oraz szkoleń, dofinansowanie dojazdów do pracy, 26 dni urlopu niezależnie od stażu pracy