Grafton Recruitment, firma założona w 1982 roku w Irlandii, to wiodąca agencja rekrutacyjna z ponad 30 letnim doświadczeniem. Grafton Recruitment jest jedną z największych niezależnych firm rekrutacyjnych w Europie, wyspecjalizowaną w rekrutacji profesjonalistów średniego i wyższego szczebla we wszystkich sektorach. Gwarancją wysokiej jakości naszych usług jest posiadany certyfikat ISO 9001.
Agencja zatrudnienia (nr licencji 812)
Agencja zatrudnienia (nr licencji 812)
Service Desk Team Leader
Job location: Warszawa
Nr ref.: 2-10-39684/PC
Moim Klientem jest prestiżowa, globalna organizacja z branży prawniczej, która zdecydowała o centralizacji usług i stworzeniu w Warszawie swojego centrum IT.
Dla tego właśnie Klienta poszukuję Service Desk Team Leadera.
Szukam osoby, która jest gotowa podjąć wyzwanie stworzenia zespołu i serwisu od podstaw. Team Leader będzie uczestniczył w rekrutacji członków zespołu, wdrożeniu procesów ITIL, implementacji SLA oraz pracach projektowych związanych z wdrożeniami narzędzi i aplikacji na potrzeby wewnętrzne firmy.
Do głównych zadań należą:
Dla tego właśnie Klienta poszukuję Service Desk Team Leadera.
Szukam osoby, która jest gotowa podjąć wyzwanie stworzenia zespołu i serwisu od podstaw. Team Leader będzie uczestniczył w rekrutacji członków zespołu, wdrożeniu procesów ITIL, implementacji SLA oraz pracach projektowych związanych z wdrożeniami narzędzi i aplikacji na potrzeby wewnętrzne firmy.
Do głównych zadań należą:
- Prowadzenie i organizacja pracy zespołu,
- Zapewnienie, że serwis i wsparcie dla globalnych użytkowników są pełnione według najwyższych standardów,
- Odpowiedzialność za performance zespołu,
- Analizowanie i ulepszanie istniejących procesów,
- Pomoc zespołowi w rozwiązywaniu najbardziej złożonych problemów,
- Mentoring i szkolenie specjalistów,
- Uczestnictwo w projektach związanych z transformacją IT w firmie,
- Dbanie o dobrą atmosferę!
Requirements:
- 1-5 lat doświadczenia w roli Managera/Team Leadera/Technical Leadera,
- Doświadczenia w obszarze IT, najchętniej w obszasze Service Desk,
- Biegłe posługiwanie się językiem angielskim,
- Umiejętności interpersonalne pozwalające czuć się swobodnie w roli lidera,
- Pozytywne nastawienie, umiejętność motywowania i drive’owania procesów,
- Umiejętności analityczne oraz szybkiego podejmowania decyzji,
- Otwartość na zagraniczne wyjazdy w ramach większych projektów.
Benefits:
- Możliwość realnego udziału w tworzeniu start-up'u w ramach prestiżowej organizacji,
- Elastyczność formy współpracy - umowa o pracę lub B2B,
- Prywatna opieka medyczna i karta Multisport,
- Finansowanie profesjonalnych szkoleń i studiów.
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji za pomocą przycisku
pod ogłoszeniem: "APLIKUJ TERAZ".