specjalista junior / mid / asystent umowa o pracę pełny etat
24 godz.
Opis stanowiska: Prowadzenie dokumentacji medycznej, zgodnie ze standardami laboratorium; Nadzór nad właściwym obiegiem dokumentów przychodzących i wychodzących; Nadzór nad właściwym obiegiem dokumentacji medycznej w obrębie laboratorium; Ewidencjonowanie wyników badań.
ZAKRES OBOWIĄZKÓW: prowadzenie terminarza spotkań Zarządu Spółki; bieżące prace administracyjne nadzór nad prawidłowym przepływem informacji pomiędzy Zarządem a pozostałymi działami firmy; kontrola nad terminowym i prawidłowym obiegiem dokumentów; realizacja zadań zgodnie z...
młodszy specjalista (junior) / praktykant/stażysta umowa o pracę / zlecenie / o staż/praktykę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 godz.
Główne zadania: kierowanie przepływem Klientów i udzielanie ogólnych informacji, prowadzenie dokumentacji recepcyjnej - grafik serwisowy, obsługa poczty recepcyjnej, obsługa telefoniczna rozmów przychodzących i wychodzących, wynajem samochodów zastępczych dla serwisu; obsługa kasy...
specjalista (mid) / asystent umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 godz.
planowanie i organizowanie aktywności Zespołu; wsparcie Zarządu w pracy i procesach administracyjnych, decyzyjnych; "rzecznik prasowy" i "oficer łącznikowy" w organizacji oraz poza organizacją; wykonywanie prac sekretarskich i asystenckich na potrzeby Zarządu firmy; planowanie dnia pracy -...
specjalista (mid) / asystent umowa o pracę pełny etat
2 godz.
Zakres obowiązków: Prowadzenie kalendarza i umawianie spotkań członków zarządu, zarządzanie czasem pracy; Wspomaganie członków zarządu w realizacji zadań i projektów; Organizacja podróży służbowych oraz koordynacja wydarzeń; Pomoc w przygotowaniu materiałów na spotkania i...
METIBWrocław, Grota-Roweckiego 203
praca stacjonarna
asystent umowa o pracę / zlecenie pełny etat 7 000 - 8 000 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 godz.
Twój zakres obowiązków Bieżąca obsługa sekretariatu firmy, w tym obsługa poczty, korespondencji, połączeń telefonicznych. Wsparcie księgowości prowadzonej przez firmę zewnętrzną, poprzez oznaczanie faktur datą wpływu i przekazywanie ich do właściwej komórki organizacyjnej....
specjalista (mid) / asystent umowa o pracę pełny etat
4 godz.
Na co dzień w naszym zespole: zarządzasz kalendarzem spotkań oraz codziennie wspierasz Członka Zarządu, zarządzasz obiegiem dokumentów sekretariatu oraz potrzebami w zakresie zakupów materiałów biurowych, prowadzisz zlecone zadania i projekty, zmierzające do stałego usprawniania pracy...
specjalista (mid) / asystent umowa o pracę pełny etat
5 godz.
Zakres obowiązków Organizacja kalendarza Zarządu w zakresie spotkań wewnętrznych oraz zewnętrznych, wizyt, audytów etc. Przygotowanie zestawień, sprawozdań, prezentacji i raportów dla Zarządu; Uczestnictwo w spotkaniach dot. działań strategicznych i operacyjnych; Współorganizacja...
specjalista junior / mid / asystent umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
24 godz.
obsługa sekretariatu, obsługa kasy; przygotowywanie dokumentów (umów, harmonogramów, ewidencji, zaświadczeń) na potrzeby firmy, czuwanie nad prawidłowym obiegiem dokumentów; obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej; archiwizacja dokumentów; bieżące zadania zlecone przez przełożonego;
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Opis stanowiska: Bieżąca obsługa biura: odbieranie korespondencji mailowej i telefonów; Współpraca z dostawcami i realizacja zakupów na potrzeby firmy; Rejestracja faktur zakupowych w obiegu elektronicznym; Obsługa poczty oraz przesyłek kurierskich; Współpraca z działami księgowości oraz sprzedaży;
SE Bordnetze Polska Sp. z o.o. jest przedsiębiorstwem produkującym systemy okablowania dla branży motoryzacyjnej. Stanowi część japońskiego koncernu Sumitomo, którego działalność na rynku systemów elektryki i elektroniki samochodowej prowadzona jest wspólnie z Sumitomo Electric Industries oraz Sumitomo Wiring Systems. Produkt przez nas wytwarzany ukierunkowany jest na indywidualnego klienta począwszy od powstania koncepcji, poprzez proces konstrukcyjny, aż do uruchomienia i nadzoru nad produkcją seryjną. Dysponujemy nowoczesnymi obiektami produkcyjnymi, nowoczesnym parkiem maszynowym oraz wysoko wykwalifikowaną kadrą.
W chwili obecnej do naszego zakładu w Gorzowie Wlkp. poszukujemy kandydatów na stanowisko:
Sekretarka w Sekretariacie Zarządu
Miejsce pracy: Gorzów Wlkp.
Od kandydatów oczekujemy:
wyższego wykształcenia,
bardzo dobrej znajomości języka angielskiego,znajomość języka niemieckiego będzie dodatkowym atutem,
biegłej obsługi pakietu MS Office (Word, Excel, PowerPoint),
umiejętności organizacji pracy własnej oraz innych pracowników,
dynamizmu w działaniu, samodzielności i operatywności,
nienagannej etyki zawodowej,
wysokiej kultury osobistej,
odporności na stres,
dyspozycyjności.
Osoba zatrudniona na ww. stanowisku będzie m.in. odpowiedzialna za:
organizacja, przygotowanie oraz pomoc w przeprowadzeniu spotkań Zarządu,
pośrednictwo w kontaktach z klientami zewnętrznymi i wewnętrznymi,
przygotowanie prezentacji, zestawień, opracowań i wykazów,
sprawdzanie dokumentów pod względem formalnym,
nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów,
przygotowywanie korespondencji Zarządu.
Oferujemy:
interesującą pracę w rozwijającej się międzynarodowej organizacji,
duże możliwości rozwoju, dostęp do najnowszych technologii,
specjalista junior / mid / asystent umowa o pracę pełny etat
24 godz.
Opis stanowiska: Prowadzenie dokumentacji medycznej, zgodnie ze standardami laboratorium; Nadzór nad właściwym obiegiem dokumentów przychodzących i wychodzących; Nadzór nad właściwym obiegiem dokumentacji medycznej w obrębie laboratorium; Ewidencjonowanie wyników badań.
ZAKRES OBOWIĄZKÓW: prowadzenie terminarza spotkań Zarządu Spółki; bieżące prace administracyjne nadzór nad prawidłowym przepływem informacji pomiędzy Zarządem a pozostałymi działami firmy; kontrola nad terminowym i prawidłowym obiegiem dokumentów; realizacja zadań zgodnie z...
młodszy specjalista (junior) / praktykant/stażysta umowa o pracę / zlecenie / o staż/praktykę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 godz.
Główne zadania: kierowanie przepływem Klientów i udzielanie ogólnych informacji, prowadzenie dokumentacji recepcyjnej - grafik serwisowy, obsługa poczty recepcyjnej, obsługa telefoniczna rozmów przychodzących i wychodzących, wynajem samochodów zastępczych dla serwisu; obsługa kasy...
specjalista (mid) / asystent umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 godz.
planowanie i organizowanie aktywności Zespołu; wsparcie Zarządu w pracy i procesach administracyjnych, decyzyjnych; "rzecznik prasowy" i "oficer łącznikowy" w organizacji oraz poza organizacją; wykonywanie prac sekretarskich i asystenckich na potrzeby Zarządu firmy; planowanie dnia pracy -...
specjalista (mid) / asystent umowa o pracę pełny etat
2 godz.
Zakres obowiązków: Prowadzenie kalendarza i umawianie spotkań członków zarządu, zarządzanie czasem pracy; Wspomaganie członków zarządu w realizacji zadań i projektów; Organizacja podróży służbowych oraz koordynacja wydarzeń; Pomoc w przygotowaniu materiałów na spotkania i...
METIBWrocław, Grota-Roweckiego 203
praca stacjonarna
asystent umowa o pracę / zlecenie pełny etat 7 000 - 8 000 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 godz.
Twój zakres obowiązków Bieżąca obsługa sekretariatu firmy, w tym obsługa poczty, korespondencji, połączeń telefonicznych. Wsparcie księgowości prowadzonej przez firmę zewnętrzną, poprzez oznaczanie faktur datą wpływu i przekazywanie ich do właściwej komórki organizacyjnej....
specjalista (mid) / asystent umowa o pracę pełny etat
4 godz.
Na co dzień w naszym zespole: zarządzasz kalendarzem spotkań oraz codziennie wspierasz Członka Zarządu, zarządzasz obiegiem dokumentów sekretariatu oraz potrzebami w zakresie zakupów materiałów biurowych, prowadzisz zlecone zadania i projekty, zmierzające do stałego usprawniania pracy...
specjalista (mid) / asystent umowa o pracę pełny etat
5 godz.
Zakres obowiązków Organizacja kalendarza Zarządu w zakresie spotkań wewnętrznych oraz zewnętrznych, wizyt, audytów etc. Przygotowanie zestawień, sprawozdań, prezentacji i raportów dla Zarządu; Uczestnictwo w spotkaniach dot. działań strategicznych i operacyjnych; Współorganizacja...
specjalista junior / mid / asystent umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
24 godz.
obsługa sekretariatu, obsługa kasy; przygotowywanie dokumentów (umów, harmonogramów, ewidencji, zaświadczeń) na potrzeby firmy, czuwanie nad prawidłowym obiegiem dokumentów; obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej; archiwizacja dokumentów; bieżące zadania zlecone przez przełożonego;
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Opis stanowiska: Bieżąca obsługa biura: odbieranie korespondencji mailowej i telefonów; Współpraca z dostawcami i realizacja zakupów na potrzeby firmy; Rejestracja faktur zakupowych w obiegu elektronicznym; Obsługa poczty oraz przesyłek kurierskich; Współpraca z działami księgowości oraz sprzedaży;