Kim jesteśmy?
Adecco Poland Sp. z o.o. należy do międzynarodowej korporacji Adecco S.A. - światowego lidera wśród firm doradztwa personalnego, który posiada 5100 placówek w ponad 60 krajach. W Polsce działamy od 1994 roku. Swoją wiedzą i doświadczeniem służymy w ponad 50 lokalizacjach na terenie kraju. W 2016 roku pracę dzięki Adecco Poland znalazło ponad 63 000 osób. Adecco Poland Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia nr 364.
Adecco Poland Sp. z o.o. należy do międzynarodowej korporacji Adecco S.A. - światowego lidera wśród firm doradztwa personalnego, który posiada 5100 placówek w ponad 60 krajach. W Polsce działamy od 1994 roku. Swoją wiedzą i doświadczeniem służymy w ponad 50 lokalizacjach na terenie kraju. W 2016 roku pracę dzięki Adecco Poland znalazło ponad 63 000 osób. Adecco Poland Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia nr 364.
Kim jesteśmy?
Adecco jest światowym liderem wśród firm doradztwa personalnego. W Polsce w poprzednim roku zaleźliśmy pracę dla ponad 46 000 osób. Adecco Poland jest Agencją Zatrudnienia nr 364.
Dlaczego warto u nas pracować?
Ważna jest dla Ciebie pasjonująca i rozwijająca praca? Jednocześnie cenisz bezpieczeństwo, zasady fair play i dobrą atmosferę? My też tak mamy, dlatego pracujemy w Adecco! Też chcesz? Dołącz do naszego zespołu!
Specjalista Administracji i Rekrutacji
Miejsce pracy: opolskie/ Opole
Nr Ref.: OPL/SP/AR
Do Twoich zadań należeć będzie w szczególności:
- Realizacja zleconych projektów rekrutacyjnych na stanowiska podstawowego i średniego szczebla
- Koordynacja pracowników tymczasowych
- Budowanie i zarządzanie bazą kandydatów dopasowaną do potencjału Klienta
- Raportowanie do klienta i przełożonego
- Obsługa kadrowo - płacowa pracowników tymczasowych oraz zleceniobiorców (sporządzanie umów, wystawianie świadectw pracy, zaświadczeń, prowadzenie teczek osobowych, archiwizowanie dokumentacji, rozliczanie czasu pracy)
- Sporządzanie dokumentów finansowych dla księgowości zgodnie z procedurami
- Wystawianie faktur
- Rozliczanie podróży krajowych i zagranicznych
Bądź na "TAK" jeśli:
- Posiadasz wykształcenie min. średnie i doświadczenie na podobnym stanowisku
- Bardzo dobrze znasz prawo pracy i zagadnienia z zakresu kadr (mile widziana znajomość systemów kadrowo-płacowych)
- Masz wiedzę z zakresu rekrutacji i selekcji
- Dobrze porozumiewasz się w języku angielskim
- Praktycznie znasz pakiet MS Office
- Odznaczasz się wysoką motywacją do pracy i samodzielnością w działaniu
- Jesteś komunikatywny i bardzo dobrze organizujesz swój czas pracy
- Posiadasz prawo jazdy kat. B
Czego z nami doświadczysz:
- stałego zatrudnienia w dużej, prężnie działającej firmie światowego lidera na rynku usług HR
- dużej samodzielności, możliwości rozwoju zawodowego
- profesjonalnych szkoleń
- wynagrodzenia podstawowego oraz premii
- prywatnej opieki medycznej