Specjalista Contact Center
Zajmuj się tym co ważne, tak jak lubisz
w Centrali Banku BGŻ.
w Centrali Banku BGŻ.
MIEJSCE PRACY: Warszawa
Nr Ref.: DEP000001
Ważne rzeczy, którymi będziesz się zajmować:
- obsługa klientów korzystających z usług bankowych przez telefon i za pośrednictwem Internetu,
- obsługa procesu sprzedaży rachunków bankowych oraz kart płatniczych klientom detalicznym za pośrednictwem kuriera,
- sprzedaż produktów i usług bankowych przez telefon i za pośrednictwem Internetu,
- obsługa kampanii telemarketingowych sprzedażowych,
- obsługa korespondencji mailowej Klientów.
- wykształcenia minimum średniego (mile widziani studenci ostatniego roku - kierunki finanse i bankowość),
- doświadczenia w obsłudze telefonicznej klientów, telemarketingu lub sprzedaży bezpośredniej produktów finansowych,
- znajomości ogólnych zagadnień z dziedziny finansów i bankowości,
- zorientowania na osiąganie wyznaczonych celów,
- dyspozycyjności (praca na zmiany pon – pt),
- odporności na stres,
- wysokiej kultury osobistej.
- dobre warunki zatrudnienia na podstawie umowy o pracę,
- atmosferę opartą na współpracy i dzieleniu się wiedzą,
- pracę w zespole profesjonalistów i ludzi z pasją,
- wsparcie w rozwoju.
- opiekę medyczną oraz pakiet sportowo – rekreacyjny i dopłaty do wypoczynku.
Poznaj
BNP Paribas Bank Polska S.A.
Jesteśmy Bankiem zmieniającego się świata, liderem zrównoważonego rozwoju.
Bankiem otwartym na każdego, wspierającym potrzeby różnych grup, w tym osób z niepełnosprawnościami.
Cenimy różnorodność, bo wierzymy, że w niej jest siła.
Stawiamy na wzajemny szacunek i zrozumienie.
Jeśli myślisz o pracy w stabilnej organizacji, oferującej innowacyjne produkty finansowe i chcesz rozwijać swoje kompetencje w przyjaznym środowisku, aplikuj do nas!
Oprócz wyzwań zawodowych, możesz liczyć na pakiet benefitów i wsparcie w bieżącej pracy. Jeśli posiadasz orzeczenie o niepełnosprawności, to postaramy się dla Ciebie o dodatkowe udogodnienia.
Dołącz do pracodawcy, któremu zależy.