Grafton Recruitment, firma założona w 1982 roku w Irlandii, to wiodąca agencja rekrutacyjna z ponad 30 letnim doświadczeniem. Grafton Recruitment jest jedną z największych niezależnych firm rekrutacyjnych w Europie, wyspecjalizowaną w rekrutacji profesjonalistów średniego i wyższego szczebla we wszystkich sektorach. Gwarancją wysokiej jakości naszych usług jest posiadany certyfikat ISO 9001.
Agencja zatrudnienia (nr licencji 812)
Agencja zatrudnienia (nr licencji 812)
Specjalista ds. administracji biurowej
Job location: Warsaw
Nr ref.: 1-11-44349/PC
Dla naszego Klienta, firmy specjalizującej się w rozwiązaniach płatniczych, poszukujemy osoby na stanowisko:
Specjalisty ds. Administracji Biurowej.
Poszukujemy osoby, która zapewni skuteczną pomoc biznesową przede wszystkim w kontekście wsparcia, związanego z rachunkowością, kontrolą, oceną ryzyka, finansów przedsiębiorstw i IT.
Zakres obowiązków:
Specjalisty ds. Administracji Biurowej.
Poszukujemy osoby, która zapewni skuteczną pomoc biznesową przede wszystkim w kontekście wsparcia, związanego z rachunkowością, kontrolą, oceną ryzyka, finansów przedsiębiorstw i IT.
Zakres obowiązków:
- Organizowanie bieżącej działalności, nadzór nad prawidłowym obiegiem informacji i dokumentów w organizacji,
- Koordynacja i kontrola nad zadaniami prowadzonymi przez poszczególne działy biura oraz ocena staranności i efektywności ich działania,
- Współpraca z Działem Księgowości przy rozliczaniu wydatków służbowych, kart płatniczych i faktur,
- Zapewnienie sprawnego obiegu dokumentacji oraz jej archiwizacja,
- Organizowanie podróży służbowych, spotkań biznesowych i wydarzeń firmowych,
- Optymalizacja kosztów, zbieranie ofert i negocjowanie warunków nowych i istniejących umów,
- Ścisła współpraca z urzędami, bankami itd.
Requirements:
- Doświadczenie w prowadzeniu biura i wsparciu pracowników z zakresu rachunkowości, bankowości oraz IT,
- Wyższe wykształcenie,
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego- warunek konieczny
- Dobra znajomość języka niemieckiego będzie znaczącym atutem
- Doświadczenie w kierowaniu wieloosobowym zespołem administracyjnym,
- Wysokie umiejętności komunikacyjne i interpersonalne,
- Dyspozycyjność, odpowiedzialność, wysoka kultura osobista,
- Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office i narzędzi internetowych,
- Zainteresowanie podjęciem długoterminowej współpracy.
Benefits:
- umowa o pracę,
- prywatna opieka medyczna i karta sportowa,
- atrakcyjna lokalizacja,
- liczne szkolenia,
- międzynarodowe środowisko pracy.
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji za pomocą przycisku
pod ogłoszeniem: "APLIKUJ TERAZ".