Adecco Poland Sp. z o.o. należy do międzynarodowej korporacji Adecco S.A. - światowego lidera wśród firm doradztwa personalnego, który posiada 5100 placówek w ponad 60 krajach. W Polsce działamy od 1994 roku. Swoją wiedzą i doświadczeniem służymy w ponad 50 lokalizacjach na terenie kraju. W 2016 roku pracę dzięki Adecco Poland znalazło ponad 63 000 osób. Adecco Poland Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia nr 364.
Główne obowiązki:
-obsługa kadrowo - płacowa pracowników tymczasowych oraz zleceniobiorców (sporządzanie umów, wystawianie świadectw pracy, zaświadczeń, prowadzenie teczek osobowych, archiwizowanie dokumentacji, rozliczanie czasu pracy)
-przygotowywanie okresowych statystyk, raportów, zestawień
-sporządzanie dokumentów finansowych dla księgowości zgodnie z procedurami prowadzenie kasy gotówkowej biura
rozliczanie podróży krajowych i zagranicznych
-wystawianie faktur
-dbanie o zamówienia zakupowe i udział w codziennych pracach biura
Zapraszamy właśnie Ciebie do naszego zespołu, jeśli:
-posiadasz wykształcenie wyższe
-doświadczenie na podobnym stanowisku
-bardzo dobrze znasz przepisy prawa pracy i zagadnienia z zakresu kadr i płac
-w praktyce znasz programy kadrowo-płacowe (mile widziana znajomość programu Microsoft Navision)się pakietem MS Office
-jesteś nastawiony na wytrwałą realizację założonych celów
-umiejętnie pracujesz pod presją czasu
-bardzo dobrze organizujesz swoją pracę
Oferujemy:
-umowę o pracę
-możliwość rozwoju