Adecco Poland Sp. z o.o. należy do międzynarodowej korporacji Adecco S.A. - światowego lidera wśród firm doradztwa personalnego, który posiada 5100 placówek w ponad 60 krajach. W Polsce działamy od 1994 roku. Swoją wiedzą i doświadczeniem służymy w ponad 50 lokalizacjach na terenie kraju. W 2016 roku pracę dzięki Adecco Poland znalazło ponad 63 000 osób. Adecco Poland Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia nr 364.
Dla naszego Klienta aktualnie poszukujemy Kandydata/-tki na stanowisko:
Zadania:
• Wsparcie administracyjne biura,
• Administrowanie obiektami i nieruchomościami,
• Współpraca z Klientami, urzędami i instytucjami,
• Przygotowywanie rozliczeń i raportów, dokumentów związanych z prowadzeniem biura,
• Organizowanie targów.
Nasze wymagania:
• Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku,
• Wykształcenie wyższe (preferowany kierunek: Administracja),
• Znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym- warunek konieczny
• Znajomość obsługi komputera (MS Office, Excel)- warunek konieczny,
• Wysoka kultura osobista,
• Samodzielność i odpowiedzialność.
Oferujemy:
• Stabilne zatrudnienie w Firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
• Atrakcyjne wynagrodzenie i warunki pracy,
• Podnoszenie kwalifikacji, zdobywanie nowych doświadczeń zawodowych.
Oferta dotyczy pracy stałej.