Grafton Recruitment jest częścią Grafton Employment Group, która działa w ramach stale rosnącej sieci biur na całym świecie. Jesteśmy jedną z wiodących firm rekrutacyjnych na terenie Europy, prężnie rozwijamy się na pozostałych kontynentach. Wśród naszych Klientów są najbardziej znane międzynarodowe oraz polskie firmy. Budujemy długotrwałe relacje z naszymi kandydatami i staramy się opierać współpracę na partnerskich kontaktach. Kandydaci mają możliwość współpracy z wyspecjalizowanym zespołem konsultantów pracujących dla wszystkich branż.
Specjalista ds. benefitów pracowniczych
Miejsce pracy: Warszawa
Nr Ref.: 3-19-32894/PC
Opis stanowiska:
Jeżeli jesteś osobą dobrze zorganizowaną, poszukujesz pracy w renomowanej firmie, która umożliwi Ci zdobycie doświadczenia zawodowego w dziale kadr i płac, zapraszamy do zapoznania się z poniższą ofertą.
Dla naszego Klienta, światowego lidera z branży energetycznej pilnie poszukujemy osoby na stanowisko:
Specjalista ds. benefitów pracowniczych
Miejsce pracy: Warszawa
Zakres obowiązków:
- Bieżąca obsługa benefitów i programów pracowniczych spółki (ZFŚS, NNW, flota samochodowa, akcjonariat pracowniczy),
- Przygotowanie zestawień do wypłaty benefitów,
- Współpraca z dostawcami benefitów pracowniczych (tj. karta sportowa, podarunkowa),
- Wsparcie przy wdrażaniu zmian w Regulaminach wewnętrznych spółki,
- Współpraca m.in. ze szkołami, agencjami nieruchomości, firmami przeprowadzkowymi w ramach wsparcia expatów,
- Współtworzenie benefitów pracowniczych oraz udział w postępowaniach przetargowych dotyczących wyboru dostawcy,
- Wsparcie w bieżącej obsłudze kadrowo-płacowej pracowników m.in. w zakresie przepływu dokumentów pomiędzy spółką a Centrum Usług Wspólnych,
- Współpracuje z lokalnymi działami HR w zakresie tworzenia instrukcji budżetowych, konsolidacji, analizy danych spółek Grupy oraz przygotowuje comiesięczne raporty dotyczące poszczególnych wskaźników HR.
Dla naszego Klienta, światowego lidera z branży energetycznej pilnie poszukujemy osoby na stanowisko:
Specjalista ds. benefitów pracowniczych
Miejsce pracy: Warszawa
Zakres obowiązków:
- Bieżąca obsługa benefitów i programów pracowniczych spółki (ZFŚS, NNW, flota samochodowa, akcjonariat pracowniczy),
- Przygotowanie zestawień do wypłaty benefitów,
- Współpraca z dostawcami benefitów pracowniczych (tj. karta sportowa, podarunkowa),
- Wsparcie przy wdrażaniu zmian w Regulaminach wewnętrznych spółki,
- Współpraca m.in. ze szkołami, agencjami nieruchomości, firmami przeprowadzkowymi w ramach wsparcia expatów,
- Współtworzenie benefitów pracowniczych oraz udział w postępowaniach przetargowych dotyczących wyboru dostawcy,
- Wsparcie w bieżącej obsłudze kadrowo-płacowej pracowników m.in. w zakresie przepływu dokumentów pomiędzy spółką a Centrum Usług Wspólnych,
- Współpracuje z lokalnymi działami HR w zakresie tworzenia instrukcji budżetowych, konsolidacji, analizy danych spółek Grupy oraz przygotowuje comiesięczne raporty dotyczące poszczególnych wskaźników HR.
Wymagania:
- Wykształcenie średnie ekonomiczne lub wyższe
- Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku,
- Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office, w szczególności MS Excel,
- Doświadczenie w prowadzeniu administracji kadrowej oraz przygotowywaniu analiz z obszaru HR,
- Komunikatywna znajomość języka angielskiego,
- Bardzo dobra organizacja pracy oraz umiejętność zarządzania wieloma zadaniami jednocześnie,
- Umiejętność pracy w zespole,
- Zaangażowanie, rzetelność, skrupulatność.
- Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku,
- Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office, w szczególności MS Excel,
- Doświadczenie w prowadzeniu administracji kadrowej oraz przygotowywaniu analiz z obszaru HR,
- Komunikatywna znajomość języka angielskiego,
- Bardzo dobra organizacja pracy oraz umiejętność zarządzania wieloma zadaniami jednocześnie,
- Umiejętność pracy w zespole,
- Zaangażowanie, rzetelność, skrupulatność.
Informacje dodatkowe:
Dodatkowe składniki wynagrodzenia:
- Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę tymczasową na okres 6 miesięcy, z możliwością przedłużenia,
- Pracę w dynamicznym środowisku zawodowym,
- Możliwość zdobycia nowych doświadczeń.
Jeżeli ta oferta wzbudziła Państwa zainteresowanie, prosimy o wypełnienie formularza kontaktowego lub przesłanie CV wraz z numerem referencyjnym w tytule maila.
W przypadku wcześniejszych spotkań w firmie Grafton, prosimy o bezpośredni kontakt z konsultantem prowadzącym.
Więcej podobnych ofert pracy na www.grafton.pl/oferty-pracy/praca-tymczasowa-outsourcing/
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi osobami. Zaproszonych kandydatów rejestrujemy w naszej bazie danych. Nadesłanych dokumentów nie zwracamy. Gwarantujemy dyskrecję.
- Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę tymczasową na okres 6 miesięcy, z możliwością przedłużenia,
- Pracę w dynamicznym środowisku zawodowym,
- Możliwość zdobycia nowych doświadczeń.
Jeżeli ta oferta wzbudziła Państwa zainteresowanie, prosimy o wypełnienie formularza kontaktowego lub przesłanie CV wraz z numerem referencyjnym w tytule maila.
W przypadku wcześniejszych spotkań w firmie Grafton, prosimy o bezpośredni kontakt z konsultantem prowadzącym.
Więcej podobnych ofert pracy na www.grafton.pl/oferty-pracy/praca-tymczasowa-outsourcing/
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi osobami. Zaproszonych kandydatów rejestrujemy w naszej bazie danych. Nadesłanych dokumentów nie zwracamy. Gwarantujemy dyskrecję.