Specjalista ds. efektywności i projektów

PKO Bank Polski

Warszawa

Specjalista ds. efektywności i projektów
Departament Zarządzania Personelem i Efektywnością

Miejsce pracy: Warszawa

Nr ref.: CEN/276/07/2017

Główne zadania:
• badanie efektywności modeli i rozwiązań organizacyjnych
• dostarczanie rekomendacji rozwiązań w zakresie projektowania struktur organizacyjnych i procesów
w celu zapewnienia optymalnego dopasowania struktur do potrzeb biznesowych Banku
• koordynowanie lub udział w realizacji projektów i inicjatyw mających na celu zwiększenie efektywności organizacyjnej i procesowej
• opracowywanie materiałów, analiz, raportów związanych z efektywnością organizacji, badanie otoczenia rynkowego i trendów
• budowanie rozwiązań i rekomendacji w zakresie optymalnych struktur organizacyjnych
• przygotowywanie danych i materiałów dotyczących struktur organizacyjnych Banku na potrzeby Zarządu
• opiniowanie propozycji zmian struktur organizacyjnych

Oczekujemy:
• wykształcenia wyższego;  preferowane kierunki: ekonomiczne, zarządzanie, finanse i rachunkowość
lub podobne
• znajomości zasad tworzenia struktur organizacyjnych w instytucjach finansowych
• zdolności negocjacyjnych i analitycznych
• zaawansowanej znajomości pakietu Office (w szczególności Excel i PowerPoint), mile widziana znajomość Visio
• komunikatywności, przedsiębiorczości, samodzielności w działaniu oraz asertywności

Oferujemy:
• konkurencyjne wynagrodzenie
• umowę o pracę
• atrakcyjny pakiet socjalno-motywacyjny, w tym prywatną opiekę zdrowotną i Pracowniczy Program Emerytalny
• profesjonalny system szkoleń

pko, bank, bp

Zgłoszenia (CV) prosimy wysyłać za pomocą przycisku:

Prosimy o zamieszczenie w CV klauzuli:

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych do potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji przez PKO Bank Polski SA i Grupę Kapitałową PKO Banku Polskiego zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2016 r., poz. 922 z późn. zm.).”

Informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi osobami. Zapewniamy poufność w procesie rekrutacji.

Poznaj stanowisko: Specjalista ds. Raportowania

Specjalista ds. raportowania zajmuje się opracowywaniem raportów finansowych w firmie np. raportów bieżących i okresowych oraz późniejszą ich weryfikacją. Bierze udział w pracach związanych z budżetowaniem i analizą kosztową, budżetowym „zamknięciem miesiąca czy roku” oraz przygotowuje analizy sprawozdawcze np. raporty zarządu czy inne dokumenty wysyłane później do KNF. W przypadku spółek giełdowych ...

Załącz pliki do aplikacji

Aplikuj profilem
Nieuzupełniony profilUzupełnij

Rozmiar pliku 15MB | .bmp, .doc, .docx, .gif, .gzip, .jpeg, .jpg, .odt, .pdf, .pjpeg, .png, .rar, .rtf, .tiff, .txt, .xls, .xlsx, .zip

Dodatkowe informacje (rozwińzwiń)

- Wymagane pola

Trwa wysyłanie

Upuść plik w polu, aby go dodać

Rekrutują z Praca.pl