- Codzienna analiza sprzedaży Call Center współpracujących z Play
- Bieżąca, wielostronna współpraca wewnątrz organizacji w celu optymalizacji procesów sprzedażowych
- Przygotowywanie analiz, prezentacji oraz raportów sprzedaży, ze wskazaniem elementów wymagających poprawy
- Definiowanie, opracowywanie oraz rozwój procesów sprzedażowych
- Implementowanie projektów firmowych zgodnie ze specyfiką funkcjonowania Telesprzedaży
- Budowanie narzędzi wspierających działania sprzedażowe
- Inicjowanie zmian w systemach sprzedażowych zwiększających efektywność sprzedaży
- Biegle posługujesz sie narzędziami pakietu MS Office
- Posiadasz umiejętność analitycznego myślenia, planowania i określania priorytetów
- Znasz branżę telekomunikacyjną oraz specyfikę sprzedaży telefonicznej
- Jesteś przedsiębiorczy oraz zorientowany na osiąganie rezultatów
- Cechuje Ciebie samodzielność i dokładność
- Wróżniasz się kreatywnością, gotowością i otwartością do podejmowania nowych wyzwań
- Posiadasz umiejętność pracy pod presją czasu i odporność na stres
- Umowa o pracę i stabilna praca na dłużej
- System premiowy powiązany z Twoimi osobistymi wynikami pracy
- Różnorodności rozwoju: szkolenia, projekty, rekrutacje, wewnętrzne
- Imprezy integracyjne
- Świętujemy sukcesy
- Karta multisport
- Opieka medyczna i ubezpieczenie na życie
Poznaj
P4 Sp. z o.o.
PLAY (P4 Sp. z o.o.) to pierwszy multimedialny operator komórkowy w Polsce. Sieć działa komercyjnie od 16 marca 2007 r. W styczniu 2008 r. po niespełna 10 miesiącach PLAY miał już 1 mln pierwszych klientów. Do końca 2009 roku z usług PLAY będzie korzystać ponad 3 miliony klientów. PLAY to najszybciej rozwijająca się sieć komórkowa w Polsce, inwestująca najwięcej na polskim rynku w rozwój nowoczesnej infrastruktury telekomunikacyjnej. Klienci PLAY korzystają z zasięgu własnej sieci 3G obejmującego blisko 60% populacji i sieci 2G obejmującego ponad 80% populacji. PLAY posiada najbardziej konkurencyjną ofertę na rynku usług abonamentowych (ONE PLAY), na kartę (PLAY FRESH) oraz mix (PLAY MIXTURA), a od lipca 2008 r. także jedną z najkorzystniejszych ofert bezprzewodowego dostępu do Internetu zarówno w Polsce, jak i w Europie - PLAY ONLINE. PLAY w swojej ofercie ma także specjalne rozwiązania dedykowane dla small biznesu (abonament FIRMOWA). Atrakcyjność oferty PLAY podkreślają zarówno media, analitycy rynku oraz Urząd Komunikacji Elektronicznej w swoich corocznych raportach, w których od początku swojej komercyjnej obecności na rynku PLAY zajmuje pozycję niekwestionowanego lidera. Podobnie, najkorzystniej wypada PLAY, jeśli chodzi o proces przenoszenia numerów - w maju br około 65 proc. klientów zmieniających sieć kierowało swe kroki właśnie do PLAY.