Handling incoming calls in German. Handling chats and emails. Registering customer requests and building the right relationship with them. Diagnosing and resolving accepted requests. Entering data into the system. Ensuring high quality of customer service.
ConcentrixSzczecin
praca stacjonarna
za 2 dni wygasa
specjalista (mid) umowa zlecenie pełny etat / część etatu 35,71 zł brutto/godz. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
4 dni
providing a comprehensive service to Ryanair airline passengers, assisting passengers via: incoming calls/chat/e-mail, providing general information, supporting passengers with travel difficulties, providing information on issues related to baggage, ticket reservations and flight, rescheduling -...
ConcentrixSzczecin
praca stacjonarna
za 2 dni wygasa
specjalista (mid) umowa zlecenie część etatu / pełny etat 35,71 zł brutto/godz. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
4 dni
providing a comprehensive service to Ryanair airline passengers, assisting passengers via: incoming calls/chat/e-mail, providing general information, supporting passengers with travel difficulties, providing information on issues related to baggage, ticket reservations and flight, rescheduling -...
Jako doradca klienta będziesz zajmował się wszystkimi zgłoszeniami klientów dotyczącymi usterek technicznych produktów Vodafone poprzez dostępne kanały (telefon,e-mail, czat, itp.). Identyfikujesz problemy i proaktywnie eliminujesz błędy. Dokumentujesz wszystkie zgłoszenia zgodnie z...
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat rekrutacja online aplikuj bez CV
5 dni
Opis pracy: Oferujemy pracę zdalną w której możesz zdobyć umiejętności biznesowe i językowe. Jest to oferta także dla osób z podstawowym doświadczeniem zawodowym, chętnych do nauki. Twój zakres obowiązków: Pierwszy kontakt z globalnymi klientami; Udzielanie informacji i pomocy klientom.
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj bez CV
3 dni
Zakres obowiązków: Codzienny kontakt z klientami w języku holenderskim; Profesjonalne wsparcie klientów i rozwiązywanie ich problemów drogą mailową oraz telefoniczną; Dbałość o wysoki standard obsługi klienta; Dbałość o pozytywny wizerunek marki.
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat rekrutacja online
3 dni
Twój zakres obowiązków diagnozowanie potrzeb i oczekiwań Klientów, nawiązywanie i utrzymywanie relacji z Klientami, realizacja celów sprzedażowych, kształtowanie pozytywnego wizerunku Banku poprzez wysoką jakość obsługi, operacyjna obsługa Klientów detalicznych, małych i średnich firm.
Handling incoming calls in English. Handling app. Registering customer requests and building the right relationship with them. Diagnosing and resolving accepted requests. Entering data into the system. Ensuring high quality of customer service.
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat rekrutacja online
3 dni
Twój zakres obowiązków diagnozowanie potrzeb i oczekiwań Klientów, nawiązywanie i utrzymywanie relacji z Klientami, realizacja celów sprzedażowych, kształtowanie pozytywnego wizerunku Banku poprzez wysoką jakość obsługi, operacyjna obsługa Klientów detalicznych, małych i średnich firm.
specjalista junior / mid umowa o pracę / zlecenie pełny etat rekrutacja online
1 dni
Do twoich codziennych zadań będzie należało: Obsługa klienta w języku polskim i rosyjskim; Wspieranie Klientów drogą mailową i telefoniczną; Wsparcie podczas problemów z rezerwacjami lub płatnościami; Rozwiązywanie problemów zgodnie z procedurami. Czego oczekujemy od Ciebie? Język:...
Specjalista ds. handlowych z j. czeskim lub słowackim
Specjalista ds. handlowych z j. czeskim lub słowackim
Headhunters
Szczecin
praca stacjonarna
2553 dni temu
HEADHUNTERS Sp. z o.o. (certyfikat nr 10079 w Krajowym Rejestrze Agencji Zatrudnienia) działająca na rynku polskim i zagranicznym, dla swojego Klienta, dystrybutora narzędzi motoryzacyjnych oraz artykułów bhp, poszukuje odpowiedniego kandydata na stanowisko:
Specjalista ds. handlowych z j. czeskim lub słowackim
Miejsce pracy: Szczecin
Obowiązki:
współpraca kontrahentami z Czech i Słowacji
koordynacja i kontrola zagadnień związanych z obsługą zleceń klientów (m. in. ewidencja i wysyłka towarów)
sprzedaż, promocja produktu
przygotowywanie ofert handlowych, dokumentacji dotyczącej sprzedaży
przyjmowanie reklamacji
tłumaczenie dokumentów
realizacja założonych planów sprzedażowych
Wymagania:
znajomość języka czeskiego lub słowackiego – warunek konieczny
znajomość języka polskiego – warunek konieczny
wykształcenie min. średnie
doświadczenie na stanowisku handlowym
mile widziane doświadczenie w logistyce lub księgowości
bardzo dobra znajomość programu Excel
znajomość zasad prowadzenia negocjacji handlowych
mile widziana znajomość języka angielskiego oraz prawa jazdy kat. B
Oferujemy:
stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
umowa na czas nieokreślony poprzedzony trzymiesięcznym okresem próbnym
wszystkie narzędzia niezbędne do pracy
szansę na rozwój w międzynarodowej firmie
Aplikacje prosimy przesyłać za pomocą przycisku APLIKUJ TERAZ.
Handling incoming calls in German. Handling chats and emails. Registering customer requests and building the right relationship with them. Diagnosing and resolving accepted requests. Entering data into the system. Ensuring high quality of customer service.
ConcentrixSzczecin
praca stacjonarna
za 2 dni wygasa
specjalista (mid) umowa zlecenie pełny etat / część etatu 35,71 zł brutto/godz. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
4 dni
providing a comprehensive service to Ryanair airline passengers, assisting passengers via: incoming calls/chat/e-mail, providing general information, supporting passengers with travel difficulties, providing information on issues related to baggage, ticket reservations and flight, rescheduling -...
ConcentrixSzczecin
praca stacjonarna
za 2 dni wygasa
specjalista (mid) umowa zlecenie część etatu / pełny etat 35,71 zł brutto/godz. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
4 dni
providing a comprehensive service to Ryanair airline passengers, assisting passengers via: incoming calls/chat/e-mail, providing general information, supporting passengers with travel difficulties, providing information on issues related to baggage, ticket reservations and flight, rescheduling -...
Jako doradca klienta będziesz zajmował się wszystkimi zgłoszeniami klientów dotyczącymi usterek technicznych produktów Vodafone poprzez dostępne kanały (telefon,e-mail, czat, itp.). Identyfikujesz problemy i proaktywnie eliminujesz błędy. Dokumentujesz wszystkie zgłoszenia zgodnie z...
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat rekrutacja online aplikuj bez CV
5 dni
Opis pracy: Oferujemy pracę zdalną w której możesz zdobyć umiejętności biznesowe i językowe. Jest to oferta także dla osób z podstawowym doświadczeniem zawodowym, chętnych do nauki. Twój zakres obowiązków: Pierwszy kontakt z globalnymi klientami; Udzielanie informacji i pomocy klientom.
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj bez CV
3 dni
Zakres obowiązków: Codzienny kontakt z klientami w języku holenderskim; Profesjonalne wsparcie klientów i rozwiązywanie ich problemów drogą mailową oraz telefoniczną; Dbałość o wysoki standard obsługi klienta; Dbałość o pozytywny wizerunek marki.
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat rekrutacja online
3 dni
Twój zakres obowiązków diagnozowanie potrzeb i oczekiwań Klientów, nawiązywanie i utrzymywanie relacji z Klientami, realizacja celów sprzedażowych, kształtowanie pozytywnego wizerunku Banku poprzez wysoką jakość obsługi, operacyjna obsługa Klientów detalicznych, małych i średnich firm.
Handling incoming calls in English. Handling app. Registering customer requests and building the right relationship with them. Diagnosing and resolving accepted requests. Entering data into the system. Ensuring high quality of customer service.
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat rekrutacja online
3 dni
Twój zakres obowiązków diagnozowanie potrzeb i oczekiwań Klientów, nawiązywanie i utrzymywanie relacji z Klientami, realizacja celów sprzedażowych, kształtowanie pozytywnego wizerunku Banku poprzez wysoką jakość obsługi, operacyjna obsługa Klientów detalicznych, małych i średnich firm.
specjalista junior / mid umowa o pracę / zlecenie pełny etat rekrutacja online
1 dni
Do twoich codziennych zadań będzie należało: Obsługa klienta w języku polskim i rosyjskim; Wspieranie Klientów drogą mailową i telefoniczną; Wsparcie podczas problemów z rezerwacjami lub płatnościami; Rozwiązywanie problemów zgodnie z procedurami. Czego oczekujemy od Ciebie? Język:...