BZK Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością i Wspólnicy Spółka Komandytowa to nowoczesna, innowacyjna i stabilna rynkowo spółka, powołana przede wszystkim w celu poszukiwania rozwiązań na rzecz optymalizacji działań handlowych i operacyjnych w wybranych spółkach produkcyjnych, wśród których znajdują się m.in.: Bioagra S.A., Polskie Młyny S.A., Bioagra-Oil S.A., Komagra Sp. z o.o., Bakoma Sp. z o.o, Bakoma Bis Sp. z o.o. Zakres usług realizowany jest za pomocą innowacyjnych źródeł komunikacji i usług outsourcingu.
Specjalista ds. Inwestycji i Zarządzania Energią
Miejsce pracy: Koprki k/Ożarowa
- współpraca z administracją rządową i samorządową, lokalną i wojewódzką w zakresie określonym Ustawami: Prawo Budowlane, Prawo Ochrony Środowiska, Prawo Wodne, Prawo Energetyczne, o Systemie Handlu Uprawnieniami do Emisji CO2 w celu uzyskania stosownych zezwoleń i pozwoleń inwestycyjnych oraz eksploatacyjnych (m.in. DUŚ, PZI, WZ, pozwolenie na budowę, wodnoprawne) dla Spółek GRUPY BZK,
- przygotowanie zapytań ofertowych, kryteriów wyboru i głównych warunków umowy,
- ogłaszanie przetargów, udział w rozmowach negocjacyjnych, rekomendacja najkorzystniejszej dla danej spółki z GRUPY BZK oferty oraz sporządzanie wewnętrznych protokołów zatwierdzających wybór wykonawców/dostawców/sprzedawców,
- współudział w przygotowaniu danych wejściowych: - do projektowania, - do dokumentacji środowiskowej, - do dokumentacji odbiorowej, nadzór nad dokumentacją: budowlaną i wykonawczą branżową oraz odbiorową a także środowiskową,
- współudział przy zakupie, monitorowaniu zużycia energii elektrycznej, paliwa gazowego i innych mediów, wsparcie procesów zmiany warunków technicznych przyłączenia do sieci, mocy przyłączeniowych i umownych, mocy bezpiecznych itp.,
- współudział w przygotowaniu danych i dokumentów rozliczających wykonanie obowiązków nałożonych ustawą Prawo Energetyczne, Prawo Ochrony Środowiska oraz o Systemie Handlu Uprawnieniami do Emisji CO2 (KOBIZE),
- współudział w przygotowaniu wniosków o dofinansowanie zadań inwestycyjnych ze środków pomocowych zewnętrznych, krajowych i UE.
- wykształcenia wyższego, preferowane kierunki techniczne,
- doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku, mile widziane doświadczenie w administracji samorządowej,
- bardzo dobrej znajomości pakietu Office
- dobrej znajomości j. angielskiego w mowie i piśmie (prowadzenie korespondencji, rozmów, opracowywanie dokumentów kontraktowych w j. angielskim),
- bardzo dobrej organizacji pracy własnej, umiejętności analitycznych, sumienności, dokładności oraz odpowiedzialności za powierzone zadania,
- mobilności (prawo jazdy kat. B).
- zatrudnienie w ramach umowy o pracę w firmie o stabilnej pozycji na rynku,
- ciekawą, pełną wyzwań pracę,
- możliwość rozwoju osobistego,
- miłą atmosferę pracy w zespole profesjonalistów,
- prywatną opiekę medyczną,
- telefon służbowy oraz laptop.