Specjalista ds. IT (Wsparcie Aplikacji, HelpDesk)
Miejsce pracy: Warszawa
Osoba zatrudniona będzie odpowiedzialna m.in. za:
- Wsparcie użytkowników intranetowego systemu na wszystkich rynkach Grupy Polpharma
- Wsparcie i kontakt z użytkownikami w zakresie eksploatacji aplikacji, głównie za pomocą systemu zgłoszeń
- Nadzór nad sprawnym funkcjonowaniem istniejących aplikacji
- Analizę i tworzenie specyfikacji wymagań
- Proponowanie usprawnień w podległych systemach
- Udział w projekcie rozwoju hurtowni danych i wewnętrznego systemu do wsparcia biznesu
Oczekiwania:
- Wykształcenie wyższe, preferowane informatyczne
- Biegła znajomość języka rosyjskiego i angielskiego
- Znajomość relacyjnych baz danych (Access, SQL, Oracle)
- Umiejętność analitycznego i logicznego myślenia
- Komunikatywność
- Umiejętność pracy w grupie
Osobie zatrudnionej oferujemy:
- Współtworzenie sukcesu polskiej, nowoczesnej, dynamicznie rozwijającej się firmy farmaceutycznej
- Konkurencyjne i motywujące wynagrodzenie
- Szerokie możliwości rozwoju zawodowego
- Niezbędne narzędzia pracy - laptop oraz telefon służbowy
- Bogaty pakiet świadczeń (m.in. prywatne centrum medyczne, ubezpieczenie grupowe na życie, dofinansowanie do posiłków, dofinansowanie do karty multisport)
Poznaj
POLPHARMA S.A.
Odważnie wybiegamy w przyszłość, co sprawia, że jesteśmy czołowym zawodnikiem w obszarze farmacji. Nasz cel - dbanie o zdrowie - realizujemy dzięki wspólnemu działaniu wszystkich naszych zespołów od Produkcji po Sprzedaż. Możesz zostać częścią jednego z nich.