timework sp. z o. o. sp. k. Agencja Pracy tymczasowej została założona w 2003 roku. Jesteśmy prężnie działającą Agencją Pracy. Zapewniamy nowoczesne rozwiązania HR w zakresie leasingu pracowniczego, rekrutacji oraz selekcji pracowników. Firma timework sp. z o. o. sp. k. posiada certyfikat wpisu do rejestru podmiotów prowadzących agencje zatrudnienia o numerze 9688.
Obecnie dla jednego z naszych Klientów poszukujemy kandydatów na stanowisko:
Zadania:
-
Sporządzanie dokumentacji związanej ze stosunkiem pracy oraz umowami cywilno-prawnymi,
-
Sporządzanie list płac, zbiorówek oraz raportów służących do księgowania wynagrodzeń,
-
Prowadzenie ewidencji wszelkich rodzajów czasu pracy i urlopów pracowników,
-
Zgłaszanie i wyrejestrowywanie pracowników do ubezpieczeń krajowych i zagranicznych,
-
Realizowanie zgłoszeń i rozliczeń w zakresie ZUS, US, GUS, PFRON,
-
Rozliczanie delegacji służbowych krajowych i zagranicznych,
-
Przygotowywanie dokumentów do wydania kart EKUZ dla pracowników delegowanych do pracy za granicę.
-
Wykształcenie wyższe,
-
Minimum 5-letnie doświadczenie w pracy na stanowisku specjalisty ds. kadr i płac,
-
Biegła znajomość przepisów z zakresu prawa pracy, ubezpieczeń społecznych, opodatkowania osób fizycznych, zagadnień z zakresu naliczania wynagrodzeń, zagadnień płacowych i administracji kadrowej oraz wszelkich aktualnie obowiązujących przepisów w tym zakresie,
-
Bardzo dobra znajomość programu Płatnik,
-
Biegła obsługa komputera,
-
Konsekwencja w działaniu oraz odpowiedzialność za podejmowanie decyzji,
-
Wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne – komunikatywność,
-
Czynne prawo jazdy kat B - warunek konieczny.
-
Pracę w spółce o ugruntowanej pozycji na rynku,
-
Atrakcyjne wynagrodzenie,
-
Stabilne warunki zatrudnienia.
Więcej ofert pracy na www.timework.pl