specjalista (mid) umowa o pracę / zlecenie / kontrakt B2B pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 godz.
Twój zakres obowiązków: współpraca przy planowaniu i realizowaniu strategii dla kampanii marketingowych naszych marek – marketing 360 st. monitoring kampanii oraz współpraca z agencją przy tworzeniu reklam; nadzór nad treścią komunikacji marketingowej online naszych marek – Facebook /...
Twój dzień pracy będzie się składał z: Opracowania i realizacji strategii marketingowej, Tworzenia i realizacji kampanii marketingowych/wizerunkowych, Przygotowywania raportów i materiałów informacyjnych, Obsługi strony internetowej oraz profili firmowych w mediach społecznościowych...
Zakres obowiązków: Współtworzenie i realizacja budżetu marketingowego; Organizowanie wyjazdów, eventów, szkoleń; Planowanie, wdrażanie oraz rozliczanie akcji promocyjnych; Opracowanie, nadzór nad produkcją, dystrybucja materiałów wizerunkowych oraz promocyjnych w szczególności...
Klient portalu Praca.pl
Warszawa
praca stacjonarna
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat aplikuj bez CV
5 dni
praca nad komunikacją z klientami poprzez bazę danych aktywne wychodzenie do klientów z promocjami, akcjami rabatowymi – zarządzanie akcjami promocyjnymi współtworzenie i realizacja planu marketingowego współpraca z agencjami marketingowymi, grafikami i drukarniami - zarządzanie...
współpraca przy tworzeniu materiałów reklamowych; zamieszczanie informacji tekstowych i graficznych na stronie internetowej i w aplikacji; tworzenie projektów graficznych; współpraca z firmami zewnętrznymi (drukarnie)
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
3 dni
Główne zadania: zarządzanie powierzoną grupą produktów, w tym budowanie marki oraz informacji o produktach, ścisła współpraca z działem R&D w zakresie rozwoju produktów, wprowadzanie nowych produktów do oferty, reprezentowanie firmy w stowarzyszeniach branżowych, analiza rynku HVAC pod...
Opis stanowiska: Przygotowywanie materiałów (informacje, fotografie) do miesięcznika „KM – Moja Kolej”, Aktualizacja bazy kontaktów osób, do których dystrybuowany jest miesięcznik „KM – Moja Kolej”, Monitoring, dystrybucja i archiwizacja informacji publikowanych w mediach na temat...
specjalista (mid) / menedżer umowa o pracę pełny etat rekrutacja online
5 godz.
Zakres obowiązków: kreowanie nowych produktów marki, opieka nad obecną ofertą produktową, tworzenie i realizacja strategii marketingowej marki, merytoryczne opracowywanie informacji o produktach, opracowywanie i prowadzenie szkoleń produktowych dla pracowników i klientów (lekarzy...
Twoje codzienne zadania jako Specjalista ds. wdrożenia kampanii online: Sprzedaż produktów i rozwiązań Google Ads; Nawiązywanie i utrzymywanie długotrwałych relacji biznesowych; Przygotowanie strategii reklamy internetowej pod indywidualne potrzeby klienta; Doradztwo klientom w kwestiach...
Twoje codzienne zadania jako Specjalista ds. sprzedaży reklamy internetowej: Sprzedaż produktów i rozwiązań Google Ads, w tym: ustalenie budżetu na proponowaną reklamę; Doradztwo klientom w kwestiach związanych z Google Ads, w tym: propozycje nowych rozwiązań, negocjacje ofert, edukacja w...
Jeśli chcesz odegrać znaczącą rolę w rozwoju Globalnego Łańcucha Dostaw dołącz do naszej grupy około 12000 specjalistów działających w międzynarodowym środowisku. Jesteśmy grupą z jasno określoną wizja istnienia przedsiębiorstwa, która daje możliwość rozwoju zawodowego. Wspólnie, dbamy o jakość na wszystkich poziomach zarządzania i wspólnie poszukujemy drogi do doskonałości.
Obecnie FM Polska poszukuje osób do pracy na stanowisko:
Specjalista ds. Komunikacji
Miejsce pracy: woj. mazowieckie/ Mszczonów Nr ref.: TRI/SK/2015
Podstawowe obowiązki stanowiska:
udział w tworzeniu i przygotowywaniu materiałów promocyjnych i informacyjnych (komunikatów wewnętrznych, newsletterów, artykułów, prezentacji mulitimedialnych, mailingów, itp.)
koorydynowanie i zarządzanie wszystkimi aktywnościami komunikacji wewnętrznej w organizacji (dokumenty, narzędzia, aktywności)
zarządzanie i aktualizacja informacji w kanałach e-komunikacji (intranet, internet)
zapewnienie odpowiedniego stylu korporacyjnego w używanych wewnętrznie i zewnętrznie dokumentach i materiałach
prowadzenie wewnętrznych projektów związanych z obszarem komunikacji
ścisła współpraca z Dyrekcją (wsparcie komunikacyjne, organizacja spotkań, przygotowanie prezentacji)
współpraca z dostawcami w zakresie podróży służbowych i usług cateringowych
nadzór nad ogólnodostępnym sprzętem biurowym
Wymagania:
co najmniej 2-letnie doświadczenie zawodowe w pokrewnym obszarze w dużej organizacji
rozwinięte umiejętności planowania, organizacji pracy oraz ustalania priorytetów
zdolności komunikacyjne, umiejętność budowania relacji biznesowych
zaangażowanie oraz inicjatywa w działaniu
doskonała umiejętność redagowania tekstów pisemnych
bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie
dobra umiejętność pracy w środowisku MS Office, szczególnie MS Power Point
wykształcenie wyższe
prawo jazdy kat. B
Oferujemy:
stabilną pracę w firmie będącej wiodącym operatorem logistcznym
udział w projektach o skali międzynarodowej
możliwość rozwoju kompetencji i zdobycia cennego doświadczenia zawodowego
szeroki pakiet świadczeń socjalnych (opieka medyczna, karta MultiSport, ubezpieczenie na życie)
specjalista (mid) umowa o pracę / zlecenie / kontrakt B2B pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 godz.
Twój zakres obowiązków: współpraca przy planowaniu i realizowaniu strategii dla kampanii marketingowych naszych marek – marketing 360 st. monitoring kampanii oraz współpraca z agencją przy tworzeniu reklam; nadzór nad treścią komunikacji marketingowej online naszych marek – Facebook /...
Twój dzień pracy będzie się składał z: Opracowania i realizacji strategii marketingowej, Tworzenia i realizacji kampanii marketingowych/wizerunkowych, Przygotowywania raportów i materiałów informacyjnych, Obsługi strony internetowej oraz profili firmowych w mediach społecznościowych...
Zakres obowiązków: Współtworzenie i realizacja budżetu marketingowego; Organizowanie wyjazdów, eventów, szkoleń; Planowanie, wdrażanie oraz rozliczanie akcji promocyjnych; Opracowanie, nadzór nad produkcją, dystrybucja materiałów wizerunkowych oraz promocyjnych w szczególności...
Klient portalu Praca.pl
Warszawa
praca stacjonarna
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat aplikuj bez CV
5 dni
praca nad komunikacją z klientami poprzez bazę danych aktywne wychodzenie do klientów z promocjami, akcjami rabatowymi – zarządzanie akcjami promocyjnymi współtworzenie i realizacja planu marketingowego współpraca z agencjami marketingowymi, grafikami i drukarniami - zarządzanie...
współpraca przy tworzeniu materiałów reklamowych; zamieszczanie informacji tekstowych i graficznych na stronie internetowej i w aplikacji; tworzenie projektów graficznych; współpraca z firmami zewnętrznymi (drukarnie)
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
3 dni
Główne zadania: zarządzanie powierzoną grupą produktów, w tym budowanie marki oraz informacji o produktach, ścisła współpraca z działem R&D w zakresie rozwoju produktów, wprowadzanie nowych produktów do oferty, reprezentowanie firmy w stowarzyszeniach branżowych, analiza rynku HVAC pod...
Opis stanowiska: Przygotowywanie materiałów (informacje, fotografie) do miesięcznika „KM – Moja Kolej”, Aktualizacja bazy kontaktów osób, do których dystrybuowany jest miesięcznik „KM – Moja Kolej”, Monitoring, dystrybucja i archiwizacja informacji publikowanych w mediach na temat...
specjalista (mid) / menedżer umowa o pracę pełny etat rekrutacja online
5 godz.
Zakres obowiązków: kreowanie nowych produktów marki, opieka nad obecną ofertą produktową, tworzenie i realizacja strategii marketingowej marki, merytoryczne opracowywanie informacji o produktach, opracowywanie i prowadzenie szkoleń produktowych dla pracowników i klientów (lekarzy...
Twoje codzienne zadania jako Specjalista ds. wdrożenia kampanii online: Sprzedaż produktów i rozwiązań Google Ads; Nawiązywanie i utrzymywanie długotrwałych relacji biznesowych; Przygotowanie strategii reklamy internetowej pod indywidualne potrzeby klienta; Doradztwo klientom w kwestiach...
Twoje codzienne zadania jako Specjalista ds. sprzedaży reklamy internetowej: Sprzedaż produktów i rozwiązań Google Ads, w tym: ustalenie budżetu na proponowaną reklamę; Doradztwo klientom w kwestiach związanych z Google Ads, w tym: propozycje nowych rozwiązań, negocjacje ofert, edukacja w...