Handling incoming calls in German. Handling chats and emails. Registering customer requests and building the right relationship with them. Diagnosing and resolving accepted requests. Entering data into the system. Ensuring high quality of customer service.
ConcentrixSzczecin
praca stacjonarna
za 2 dni wygasa
specjalista (mid) umowa zlecenie pełny etat / część etatu 35,71 zł brutto/godz. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
4 dni
providing a comprehensive service to Ryanair airline passengers, assisting passengers via: incoming calls/chat/e-mail, providing general information, supporting passengers with travel difficulties, providing information on issues related to baggage, ticket reservations and flight, rescheduling -...
ConcentrixSzczecin
praca stacjonarna
za 2 dni wygasa
specjalista (mid) umowa zlecenie część etatu / pełny etat 35,71 zł brutto/godz. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
4 dni
providing a comprehensive service to Ryanair airline passengers, assisting passengers via: incoming calls/chat/e-mail, providing general information, supporting passengers with travel difficulties, providing information on issues related to baggage, ticket reservations and flight, rescheduling -...
Jako doradca klienta będziesz zajmował się wszystkimi zgłoszeniami klientów dotyczącymi usterek technicznych produktów Vodafone poprzez dostępne kanały (telefon,e-mail, czat, itp.). Identyfikujesz problemy i proaktywnie eliminujesz błędy. Dokumentujesz wszystkie zgłoszenia zgodnie z...
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat rekrutacja online aplikuj bez CV
5 dni
Opis pracy: Oferujemy pracę zdalną w której możesz zdobyć umiejętności biznesowe i językowe. Jest to oferta także dla osób z podstawowym doświadczeniem zawodowym, chętnych do nauki. Twój zakres obowiązków: Pierwszy kontakt z globalnymi klientami; Udzielanie informacji i pomocy klientom.
specjalista junior / mid umowa o pracę / zlecenie pełny etat rekrutacja online
1 dni
Do twoich codziennych zadań będzie należało: Obsługa klienta w języku polskim i rosyjskim; Wspieranie Klientów drogą mailową i telefoniczną; Wsparcie podczas problemów z rezerwacjami lub płatnościami; Rozwiązywanie problemów zgodnie z procedurami. Czego oczekujemy od Ciebie? Język:...
specjalista junior / mid umowa o pracę / zlecenie pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Do twoich zadań należeć będzie: Telefoniczna oraz mailowa obsługa klienta zgodna z najwyższymi standardami; Wsparcie przy zbieraniu informacji na temat wydarzeń medycznych; Rozwiązywanie problemów pacjentów oraz organizacje wymiany produktów pacjenta zgodnie z procedurami. Ta praca jest...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj bez CV
3 dni
Zakres obowiązków: Codzienny kontakt z klientami w języku holenderskim; Profesjonalne wsparcie klientów i rozwiązywanie ich problemów drogą mailową oraz telefoniczną; Dbałość o wysoki standard obsługi klienta; Dbałość o pozytywny wizerunek marki.
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat rekrutacja online
3 dni
Twój zakres obowiązków diagnozowanie potrzeb i oczekiwań Klientów, nawiązywanie i utrzymywanie relacji z Klientami, realizacja celów sprzedażowych, kształtowanie pozytywnego wizerunku Banku poprzez wysoką jakość obsługi, operacyjna obsługa Klientów detalicznych, małych i średnich firm.
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat rekrutacja online
3 dni
Twój zakres obowiązków diagnozowanie potrzeb i oczekiwań Klientów, nawiązywanie i utrzymywanie relacji z Klientami, realizacja celów sprzedażowych, kształtowanie pozytywnego wizerunku Banku poprzez wysoką jakość obsługi, operacyjna obsługa Klientów detalicznych, małych i średnich firm.
Specjalista ds. kontaktu z kiientem niemieckojęzycznym
Specjalista ds. kontaktu z kiientem niemieckojęzycznym
Mondi Pro Sp. z o.o.
zachodniopomorskie
praca stacjonarna
2689 dni temu
Aktualnie wychodząc naprzeciw potrzebom personalnym naszego Klienta - firmy z branży technicznej zlokalizowanej w woj. wielkopolskim - poszukujemy Kandydatów na stanowisko:
Specjalista ds. kontaktu z kiientem niemieckojęzycznym
Miejsce pracy: woj.wielkopolskie + Home Office
Zakres obowiązków na stanowisku:
Kontakt z klientami firmy na rynkach zagranicznych (gł. niemieckim) w celu odzyskiwania należności
Monitorowanie spłaty należności
Współpraca z działem controllingu i księgowości
Koordynacja procesu windykacji klienta przy współpracy z zewnętrzną firmą
Proponowanie usprawnień, nowych rozwiązań
Na stanowisku istotna jest:
Znajomość języka niemieckiego na poziomie bardzo dobrym
Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym
Chęć zdobyć doświadczenie w strukturach firmy produkcyjnej o międzynarodowym zasięgu
Gotowość do pracy w trybie Home Office
Mile widziane prawo jazdy kat. B
Co możemy zaproponować?
Możliwość zdobycia kilkumiesięcznego doświadczenia w zakresie windykacji należności
Możliwość doskonalenia znajomości języka niemieckiego oraz języka angielskiego
Stanowisko w firmie produkcyjnej o międzynarodowym zasięgu, zlokalizowanej w woj. wielkopolskim
Wynagrodzenie adekwatne do zakresu pełnionych obowiązków
Zatrudnienie na czas określony
8-godzinny wymiar pracy przy zachowaniu elastyczności
Praca w trybie Home Office
Zatrudnienie przewidziane jest na czas trwania projektu – kilka miesięcy
Handling incoming calls in German. Handling chats and emails. Registering customer requests and building the right relationship with them. Diagnosing and resolving accepted requests. Entering data into the system. Ensuring high quality of customer service.
ConcentrixSzczecin
praca stacjonarna
za 2 dni wygasa
specjalista (mid) umowa zlecenie pełny etat / część etatu 35,71 zł brutto/godz. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
4 dni
providing a comprehensive service to Ryanair airline passengers, assisting passengers via: incoming calls/chat/e-mail, providing general information, supporting passengers with travel difficulties, providing information on issues related to baggage, ticket reservations and flight, rescheduling -...
ConcentrixSzczecin
praca stacjonarna
za 2 dni wygasa
specjalista (mid) umowa zlecenie część etatu / pełny etat 35,71 zł brutto/godz. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
4 dni
providing a comprehensive service to Ryanair airline passengers, assisting passengers via: incoming calls/chat/e-mail, providing general information, supporting passengers with travel difficulties, providing information on issues related to baggage, ticket reservations and flight, rescheduling -...
Jako doradca klienta będziesz zajmował się wszystkimi zgłoszeniami klientów dotyczącymi usterek technicznych produktów Vodafone poprzez dostępne kanały (telefon,e-mail, czat, itp.). Identyfikujesz problemy i proaktywnie eliminujesz błędy. Dokumentujesz wszystkie zgłoszenia zgodnie z...
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat rekrutacja online aplikuj bez CV
5 dni
Opis pracy: Oferujemy pracę zdalną w której możesz zdobyć umiejętności biznesowe i językowe. Jest to oferta także dla osób z podstawowym doświadczeniem zawodowym, chętnych do nauki. Twój zakres obowiązków: Pierwszy kontakt z globalnymi klientami; Udzielanie informacji i pomocy klientom.
specjalista junior / mid umowa o pracę / zlecenie pełny etat rekrutacja online
1 dni
Do twoich codziennych zadań będzie należało: Obsługa klienta w języku polskim i rosyjskim; Wspieranie Klientów drogą mailową i telefoniczną; Wsparcie podczas problemów z rezerwacjami lub płatnościami; Rozwiązywanie problemów zgodnie z procedurami. Czego oczekujemy od Ciebie? Język:...
specjalista junior / mid umowa o pracę / zlecenie pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Do twoich zadań należeć będzie: Telefoniczna oraz mailowa obsługa klienta zgodna z najwyższymi standardami; Wsparcie przy zbieraniu informacji na temat wydarzeń medycznych; Rozwiązywanie problemów pacjentów oraz organizacje wymiany produktów pacjenta zgodnie z procedurami. Ta praca jest...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj bez CV
3 dni
Zakres obowiązków: Codzienny kontakt z klientami w języku holenderskim; Profesjonalne wsparcie klientów i rozwiązywanie ich problemów drogą mailową oraz telefoniczną; Dbałość o wysoki standard obsługi klienta; Dbałość o pozytywny wizerunek marki.
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat rekrutacja online
3 dni
Twój zakres obowiązków diagnozowanie potrzeb i oczekiwań Klientów, nawiązywanie i utrzymywanie relacji z Klientami, realizacja celów sprzedażowych, kształtowanie pozytywnego wizerunku Banku poprzez wysoką jakość obsługi, operacyjna obsługa Klientów detalicznych, małych i średnich firm.
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat rekrutacja online
3 dni
Twój zakres obowiązków diagnozowanie potrzeb i oczekiwań Klientów, nawiązywanie i utrzymywanie relacji z Klientami, realizacja celów sprzedażowych, kształtowanie pozytywnego wizerunku Banku poprzez wysoką jakość obsługi, operacyjna obsługa Klientów detalicznych, małych i średnich firm.