Zakres obowiązków: Sporządzanie analiz, raportów, prezentacji (o charakterze zarówno cyklicznym jak i ad hoc), Przygotowywanie budżetu, miesięczna aktualizacja prognoz oraz kontrola ich realizacji; Udział w procesie zamknięcia miesiąca, Doskonalenie systemów raportowania. Wymagania...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
5 dni
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku: prowadzenie spraw związanych z monitorowaniem realizacji projektu w zakresie kontrolingu, sporządzanie, analizowanie i weryfikowanie sprawozdań dotyczących realizacji projektu, obsługa systemu informatycznego SAP i Platformy Zakupowej w zakresie...
Twój zakres obowiązków: sporządzanie raportów operacyjnych na potrzeby Spółki; korzystanie z baz danych (SQL) oraz pozostałych narzędzi umożliwiających sprawne i optymalne raportowanie w Spółce; analiza czynników mających wpływ na procesy sprzedażowe oraz windykacyjne zachodzące w...
specjalista (mid) umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
znajomość obowiązujących przepisów księgowo-finansowych, praktyka w księgowaniu i dekretowaniu dokumentów, kontrola merytoryczna dokumentów i prawidłowości księgowań, prowadzenie ewidencji księgowych i uzgadnianie ich z kontami księgi głównej, praktyka w miesięcznym uzgadnianiu...
menedżer umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
3 dni
Zakres obowiązków: Przygotowanie rocznego budżetu , planu wieloletniego, forecastu – kontrola ich realizacji wraz z analizą odchyleń Przygotowywanie raportów finansowych dla Zarządu Analiza rentowności Współpraca z Działem Księgowości Optymalizacja kosztów firmy Kontrola przychodów...
Zakres obowiązków: udział w procesie budżetowania wyników Bilans, RZiS, CF, w tym budżetowanie skonsolidowane wraz z bieżącym monitorowaniem odchyleń; sporządzanie okresowych analiz i raportów dotyczących realizacji wyników na potrzeby Zarządu, przegotowywanie raportów do Funduszu:...
relokacja do:
Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji
do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy
jaki Cię interesuje.
Wrocław
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
5 dni
Ciekawe projekty Prowadzenie projektów z zakresu finansowania nieruchomości komercyjnych we współpracy z zarządem, naszymi bankami partnerskimi i rynkiem kapitałowym Rozbudowa i utrzymanie naszej sieci kontaktów z bankami i instytutami kredytującymi Analiza projektu / Analiza danych...
Accounting and controlling for transactions related to stock/merchandise: Stock reconciliation execution and performing deep dive in analysis of discrepancies; Statistical and accounting margin reconciliation execution and diagnosis of discrepancies; Calculation and posting of goods’ cost of...
Opis stanowiska: weryfikacja jakości danych oraz ich integracji z wielu źródeł; rozwój i optymalizacja narzędzi raportowych, w tym MS Excel w celu automatyzacji pracy i poprawy jakości danych; pomoc w tworzeniu ujednoliconych raportów i procedur; weryfikacja i reagowanie na ewentualne...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
3 dni
czynny udział w procesie budżetowania, przygotowywaniu forecastu, planów oraz kontrola ich realizacji i analiza odchyleń, sporządzanie analiz i raportów finansowych na wewnętrzne potrzeby Zarządu i jednostek budżetowych, wykonywanie kalkulacji dotyczących oceny rentowności planowanych...
LeasingTeam Group to największa w kraju grupa spółek doradztwa personalnego wyłącznie z polskim kapitałem, która od ponad dekady wspiera swoimi innowacyjnymi rozwiązaniami kandydatów i pracodawców. Realizujemy strategiczne projekty z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi dla polskich i globalnych przedsiębiorstw, średniej wielkości firm i organizacji publicznych. Łączymy kandydatów i organizacje, umożliwiając oby stronom osiągnięcie sukcesu na rynku pracy.
Aktualnie dla jednego z naszych klientów poszukujemy kandydatów na stanowisko:
Specjalista ds. Kontrolingu
Miejsce pracy: Warszawa
Nr ref.: 007025
Zakres obowiązków:
• Udział w procesie budżetowania Spółki; • Wycena i analiza rentowności poszczególnych projektów; • Przygotowywanie raportów okresowych; • Przygotowywanie analiz finansowych i operacyjnych; • Opracowywanie analiz finansowo-ekonomicznych; • Przygotowywanie statystyk, zestawień i analiz na potrzeby poszczególnych działów w Spółce.
Oczekiwania:
• Wykształcenie wyższe (preferowane kierunki: finanse i rachunkowość, ekonomia); • Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku (min. 1 rok); • Doświadczenie w opracowywaniu analiz finansowych; • Rozwinięte umiejętności analityczne oraz prezentacji danych; • Umiejętności agregacji rozproszonych danych; • Biegłej znajomości pakietu MS Office oraz obsługa baz danych (wymagana wiedza w zakresie obsługi MS Excel na poziomie zaawansowanym); • Umiejętność pracy pod presją czasu; • Rozwinięte umiejętności interpersonalne, komunikatywność, umiejętność efektywnej pracy w zespole.
Oferta:
• Pracę w przyjaznym i prężnie działającym zespole; • Atrakcyjne wynagrodzenie w oparciu o umowę o pracę; • Atrakcyjny pakiet socjalny; • Szansę na rozwój zawodowy i podwyższanie kwalifikacji.
Zgodnie z obowiązującym prawem LeasingTeam nie pobiera opłat od kandydatów za udział w procesach rekrutacyjnych. Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się jedynie z wybranymi kandydatami.
Zakres obowiązków: Sporządzanie analiz, raportów, prezentacji (o charakterze zarówno cyklicznym jak i ad hoc), Przygotowywanie budżetu, miesięczna aktualizacja prognoz oraz kontrola ich realizacji; Udział w procesie zamknięcia miesiąca, Doskonalenie systemów raportowania. Wymagania...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
5 dni
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku: prowadzenie spraw związanych z monitorowaniem realizacji projektu w zakresie kontrolingu, sporządzanie, analizowanie i weryfikowanie sprawozdań dotyczących realizacji projektu, obsługa systemu informatycznego SAP i Platformy Zakupowej w zakresie...
Twój zakres obowiązków: sporządzanie raportów operacyjnych na potrzeby Spółki; korzystanie z baz danych (SQL) oraz pozostałych narzędzi umożliwiających sprawne i optymalne raportowanie w Spółce; analiza czynników mających wpływ na procesy sprzedażowe oraz windykacyjne zachodzące w...
specjalista (mid) umowa o pracę / kontrakt B2B pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
znajomość obowiązujących przepisów księgowo-finansowych, praktyka w księgowaniu i dekretowaniu dokumentów, kontrola merytoryczna dokumentów i prawidłowości księgowań, prowadzenie ewidencji księgowych i uzgadnianie ich z kontami księgi głównej, praktyka w miesięcznym uzgadnianiu...
menedżer umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
3 dni
Zakres obowiązków: Przygotowanie rocznego budżetu , planu wieloletniego, forecastu – kontrola ich realizacji wraz z analizą odchyleń Przygotowywanie raportów finansowych dla Zarządu Analiza rentowności Współpraca z Działem Księgowości Optymalizacja kosztów firmy Kontrola przychodów...
Zakres obowiązków: udział w procesie budżetowania wyników Bilans, RZiS, CF, w tym budżetowanie skonsolidowane wraz z bieżącym monitorowaniem odchyleń; sporządzanie okresowych analiz i raportów dotyczących realizacji wyników na potrzeby Zarządu, przegotowywanie raportów do Funduszu:...
relokacja do:
Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji
do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy
jaki Cię interesuje.
Wrocław
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
5 dni
Ciekawe projekty Prowadzenie projektów z zakresu finansowania nieruchomości komercyjnych we współpracy z zarządem, naszymi bankami partnerskimi i rynkiem kapitałowym Rozbudowa i utrzymanie naszej sieci kontaktów z bankami i instytutami kredytującymi Analiza projektu / Analiza danych...
Accounting and controlling for transactions related to stock/merchandise: Stock reconciliation execution and performing deep dive in analysis of discrepancies; Statistical and accounting margin reconciliation execution and diagnosis of discrepancies; Calculation and posting of goods’ cost of...
Opis stanowiska: weryfikacja jakości danych oraz ich integracji z wielu źródeł; rozwój i optymalizacja narzędzi raportowych, w tym MS Excel w celu automatyzacji pracy i poprawy jakości danych; pomoc w tworzeniu ujednoliconych raportów i procedur; weryfikacja i reagowanie na ewentualne...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
3 dni
czynny udział w procesie budżetowania, przygotowywaniu forecastu, planów oraz kontrola ich realizacji i analiza odchyleń, sporządzanie analiz i raportów finansowych na wewnętrzne potrzeby Zarządu i jednostek budżetowych, wykonywanie kalkulacji dotyczących oceny rentowności planowanych...